1991 - Peugeot 309 GTi16 - Joske
Moderator: P-unit
-
Joske
- Pug Driver
- Contacteer:
Deze voormiddag een beetje verder gesleuteld. Niet echt veel gedaan, ik moet seffes weer op sollicitatiegesprek.
Vandaag dus wat foto's gemaakt zodat ik over een paar maand nog weet hoe alles in elkaar moet zitten. Documenteren is het halve werk he.

En dan de remkrachtverdeler (of hoe het beest ook mag heten) verwijderd

En de schokdempers zijn er ook al tussenuit.

Remblokken zijn er ook al af, maar geen foto gemaakt.
Next de remklauwen en da plaatje achter de remschijf (stomme boutjes willen niet los)
Vandaag dus wat foto's gemaakt zodat ik over een paar maand nog weet hoe alles in elkaar moet zitten. Documenteren is het halve werk he.

En dan de remkrachtverdeler (of hoe het beest ook mag heten) verwijderd

En de schokdempers zijn er ook al tussenuit.

Remblokken zijn er ook al af, maar geen foto gemaakt.
Next de remklauwen en da plaatje achter de remschijf (stomme boutjes willen niet los)
-
Joske
- Pug Driver
- Contacteer:
Vandaag nog wat verder gedaan. F*ckin' Torxboutjes van de torsiebaren wil niet los.
En nog een paar klein boutjes van die platen achter de remschijven zijn ook al helemaal "rond" gedraaid, dus t boormachine wordt de volgende stap.
Remklauwen willen ook nog nie los.
Maar de as ligt al wel uit elkaar. Ging verrassend vlot eigenlijk. Ik was bezig met aan de linkerkant de anti-rollbar los te doen toen ik plotseling de hele arm in mijn handen had.

En na geen 5 min timmeren met een gewone klauwhamer was de rechterkant er ook af.

Inspectie van de lagers spreekt voor zich zeker.

Linkerkant is nog goed, rechterkant is om zeep. Morgen een tooltje knutselen om de lagers eruit te halen en dan hopen dat de hoofdbuis nog goed is.
Remklauwen willen ook nog nie los.
Maar de as ligt al wel uit elkaar. Ging verrassend vlot eigenlijk. Ik was bezig met aan de linkerkant de anti-rollbar los te doen toen ik plotseling de hele arm in mijn handen had.

En na geen 5 min timmeren met een gewone klauwhamer was de rechterkant er ook af.

Inspectie van de lagers spreekt voor zich zeker.

Linkerkant is nog goed, rechterkant is om zeep. Morgen een tooltje knutselen om de lagers eruit te halen en dan hopen dat de hoofdbuis nog goed is.