Pagina 13 van 28

Geplaatst: vr 14 sep 2007, 12:01
door Tyions
netjes interieur! komt uit een gti :wink:

Geplaatst: vr 14 sep 2007, 23:21
door Solstice_Coupe
Ah mercikes voor de info, van de 206 ben ik niet z? op de hoogte :wink:

Geplaatst: wo 19 sep 2007, 10:35
door Solstice_Coupe
Gisteren telefoon gehad, coup?'ke is EINDELIJK klaar ! :D Kmag hem straks gaan halen

Maar het is dus gene nieuwe turbo geworden, tis een gereviseerde. Van nen kameraad heb ik al gehoord da gereviseerde beter zijn dan nieuwe omdat ze volledig met de hand terug gemaakt zijn. De revisie is ook gebeurd door de Peugeot garage in Herentals.

En dees week een snelheidsovertreding binnegekregen van de coup?, maar niet met mij achter het stuur. De handelaar wou "ff testen" hoe dat de turbo precies werkte nu. Maar het is al allemaal geregeld hij betaald de boete :wink:

Groetjes

Geplaatst: wo 19 sep 2007, 10:58
door 306xtreme
ha da is goe nieuws se
ga em ma snel terug halen da ge weer kunt rondcruizen :D

Geplaatst: wo 19 sep 2007, 11:00
door Solstice_Coupe
Da cruisen zal toch ff moete wachte ze, kmoet eerst voor m'n ophanging gaan om die terug hoog te zetten en dan snel ff terug de otto laten keuren want m'n keuring is vervallen tijdens zijn verblijf in de garage :oops:

Geplaatst: wo 19 sep 2007, 20:55
door Solstice_Coupe
Heb m'n otto terug, alles is in orde nu, trekt weer goe op enzo, dus ben ik weer content :D

Geplaatst: do 20 sep 2007, 08:49
door Cueball
al?, hopelijk nu goed voor een tijdje

Geplaatst: do 20 sep 2007, 10:23
door Solstice_Coupe
Ik hoop voor een h??l lange tijd :lol:

Geplaatst: do 20 sep 2007, 18:30
door IlgrandeLeone307
het was dus effectief de turbo?

Gelukkig dat de kosten nog voor de handelaar waren, nu hopelijk gespaard blijven van grote kosten...


grtz

Geplaatst: vr 21 sep 2007, 00:02
door Solstice_Coupe
Jep het was dus den turbo die de geest gegeven had, wat precies de oorzaak ervan is weet ik niet, wel vertelde m'n garage mij dat het iets met een klep in de turo te maken had, die bleef hangen ofzoiets. Maar ben blij dat het nu opgelost is :D

Wel staat de auto nu stil omdat de keuring verlopen is (van verlaging) dus moet wachten om echt met den otto te rijden tot volgende vrijdag. Ook gaat de auto volgende vrijdag binnen in de garage in genk voor controle van de turbo, zodat ik zeker weet dat alles tegoei is enzo + check-up. Daarna kunne we weer wa km's afleggen he :lol: :lol:

Groetjes

Geplaatst: do 27 sep 2007, 13:05
door Solstice_Coupe
Gisteren met de pug naar autosport marc en cedric gegaan om de schroef van de regelbare te late vervangen en ineens omhoog te zetten voor de keuring.

Maar foto's zeggen meer :twisted:

My very own 4006 !!
Afbeelding
Afbeelding


Pug 4006 meets Range Rover :P
Afbeelding

"Normale hoogte" verlaging
Afbeelding

Verhoogde positie
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Het verschillen tussen laag en hoog

Iemand nog ergens een Bullbar liggen?? :P :P :P

Gelukkig is dit maar tot zaterdag zo, dan terug naar beneden :twisted:

Groetjes

Geplaatst: do 27 sep 2007, 13:12
door jurgen_s
ligt die standaard zo hoog? Lijkt me toch wel wat te hoog gezet hoor.

Geplaatst: do 27 sep 2007, 13:17
door Axel
Waarschijnlijk is dit een verborgen Dangel-versie v/d 4-6 Coup? :wink:

guS 8)

Geplaatst: do 27 sep 2007, 16:08
door Solstice_Coupe
flappy schreef:ligt die standaard zo hoog? Lijkt me toch wel wat te hoog gezet hoor.
Zo kan hij net over een balkje van 10cm rijden, hij ligt wat hoger dan hij "standaard" is, maar dat komt dus omdat die roetfilter zo laag hangt en ik vanachter geen regelbare heb.

Geplaatst: do 27 sep 2007, 16:22
door jurgen_s
daar moet gij geen rekening mee houden. Als de auto standaard op een hoogte hangt dat hij niet voldoet aan de 11 cm regel, dan is dat ook zo. Ge doet nu evengoed iets onwettelijk en wat van de keuring eigenlijk ook niet mag namelijk verhogen.
Zet daarom gewoon de auto op standaard hoogte: die meet ge door de afstand van uw wielkast tot het midden van het wiel.