gino 205 rallye en 106 gti
Moderator: P-unit
-
Den Hans
- Berichten: 2875
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 22:17
- Locatie: Vlakbij Bobbejaanland :-)
- Contacteer:
Allee, als we dan toch met links beginnen
:
http://www.rimstock.co.uk/rimstockuk/wh ... Race%201.2
Een velg wordt altijd gemaakt met een lage ET en afgedraaid naargelang de benodigde ET. Dus logisch dat de ene 6.85kg geeft (begin gewicht) denk ik dan.
Maar hey, lekker belangrijk... T'is gewoon ne lichte velg en het gewicht hangt af van de off-set.
Prijs / kwaliteit / gewicht een van de betere velgen
http://www.rimstock.co.uk/rimstockuk/wh ... Race%201.2
Een velg wordt altijd gemaakt met een lage ET en afgedraaid naargelang de benodigde ET. Dus logisch dat de ene 6.85kg geeft (begin gewicht) denk ik dan.
Maar hey, lekker belangrijk... T'is gewoon ne lichte velg en het gewicht hangt af van de off-set.
Prijs / kwaliteit / gewicht een van de betere velgen
-
peugeotfreak
- Berichten: 1370
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
- Locatie: Helchteren
-
Pauwels 206
- Berichten: 99
- Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 16:25
- Locatie: Hingene - Antwerpen
gisteren opt school den 205 op de vermogenbank gezet , met een toch wel teleurstellend resultaat
118pk bij 6500tr/min
165Nm bij 3300tr/min
veel minder pk's dan ik had verwacht , het koppel ligt wel goed zo vind ik.
na de test ook even bougiekabels 1 voor 1 uitgetrokken om te zien of hij in toeren zakte. bij de 1e en 2e cilinder zakte hij goed in toeren , bij de 3e en 4 cilinder gebeurde er volledig niks
daarna van de 3e en 4e cilinder de ralenti schroef volledig dicht gedraaid , en nog zakte hij niet in toeren , klopt dus niet echt.
dus momenteel bezig met de webers van de ex-crossauto aant reviseren om er 1 van de dagen op te zetten en dan nog eens op de testbank zien wat hij dan doet
hopelijk komt er dan een beter resultaat uit
118pk bij 6500tr/min
165Nm bij 3300tr/min
veel minder pk's dan ik had verwacht , het koppel ligt wel goed zo vind ik.
na de test ook even bougiekabels 1 voor 1 uitgetrokken om te zien of hij in toeren zakte. bij de 1e en 2e cilinder zakte hij goed in toeren , bij de 3e en 4 cilinder gebeurde er volledig niks
daarna van de 3e en 4e cilinder de ralenti schroef volledig dicht gedraaid , en nog zakte hij niet in toeren , klopt dus niet echt.
dus momenteel bezig met de webers van de ex-crossauto aant reviseren om er 1 van de dagen op te zetten en dan nog eens op de testbank zien wat hij dan doet
hopelijk komt er dan een beter resultaat uit

