1991 - Peugeot 309 GTi16 - Joske
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Dat verklaard natuurlijk waarom ik zijn verhaaltje van volledig origneel niet geloofde. Volgens mij zijn ze al eens opnieuw gespoten want er is er 1 bij die origineel Antraciet geweest is (volgens de info die ik op 205gti.nl vond).Den Hans schreef:Da zijn de mijn nog geweest...(maar wel in slechte staat verkocht)
En waarom er geen sticker van Speedline meer ophangt.
Maar dat maakt mij niks uit, ik heb nu pts-velgskes en er hing maar heeeeel weinig lood aan. (Geen garantie maar toch een indicatie dat ze recht zijn)
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Juist de velgskes toch maar es gaan passen onder de GTI16.

T zijn dus 2 verschillende velgen. 2 met een klein centergat en 2 met een groot.
En ze dan ook maar eens onder de 206 gestoken om zeker te zijn dat ze over de 206RC remklauwen passen. Meer plaats over als mijn wintervelg dus dat komt goed.

Nu alleen nog bouten gaan shoppen.
Twijfel nog tussen origineel gelijk Peugeot Sport ze levert met draadstangen en moeren of gewoon conishce bouten.

T zijn dus 2 verschillende velgen. 2 met een klein centergat en 2 met een groot.
En ze dan ook maar eens onder de 206 gestoken om zeker te zijn dat ze over de 206RC remklauwen passen. Meer plaats over als mijn wintervelg dus dat komt goed.

Nu alleen nog bouten gaan shoppen.
Twijfel nog tussen origineel gelijk Peugeot Sport ze levert met draadstangen en moeren of gewoon conishce bouten.
-
- Contacteer:
1 ervan was nieuw. Allee die heeft hij nieuw gekocht omdat er een niet goed te herstellen was.Joske schreef: Dat verklaard natuurlijk waarom ik zijn verhaaltje van volledig origneel niet geloofde. Volgens mij zijn ze al eens opnieuw gespoten want er is er 1 bij die origineel Antraciet geweest is (volgens de info die ik op 205gti.nl vond).
En waarom er geen sticker van Speedline meer ophangt.
Raad eens de welke...