advertentie Nova reclame

Solstice Coupe --> 406 coupe

Oudere topics

Moderator: P-unit

Axel
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Axel »

Nee, ik heb wel nen 4-7. En wat de heer Flappy zegt over het afschuren, dat is effectief zo. Kantje afschuren en gedaan met iepe-iepe-iepe (althans toch bij den auto :wink: )

guS 8)
Solstice_Coupe
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Hehe :lol: Als de otto terug is van de carrosserie afdeling, laat ik hem es binnegaan voor de remmen :wink: Mercikes voor de info :D
Solstice_Coupe
Contacteer:

Vandaag gegaan voor m'n remmen, maar door de Brembo's passen de velgen niet zonder grote spoorverbreders :( Hopelijk da ze der de donderdag of vrijdag onder staan. Khad gehoopt vandaag zodat ik ze morgen ik maaseik kon tonen :roll:

Vandaag weer wat felle krassen op de bumper gevonde :evil: Waarschijnlijk gebeurt toen hij binne was voor de lakherstelling :roll:
Solstice_Coupe
Contacteer:

Tis toch al ff gelede dak hier nog es gepost heb, ma kga da nu goed maken he :lol:

Voor diegene die gistere op de avondmeeting in Hoeselt waren hebben m'n nieuwe velgen al in premiere gezien, voor de rest is da nu :D

Deze morge wa foto'kes gemaakt, en kmoet zeggen die velgen staan er echt schoon onder!!! Khad ze nie beter kunne kieze 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Voor mij is de auto nu af :D (misschien dat er nog wel eens witte tellers inkomen ofzo 8) )

Groetjes
306xtreme
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »

ferm velgskes :shock: maakt de coupe direct wa schoner
come & join us - http://stylerzz.forumotion.net/forum.htm
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

gisteren in hoeselt gezien, vind ze niet mis, wijken niet fel af van de standaard velgen 8) sober en toch knap !
Solstice_Coupe
Contacteer:

Mercikes voor de comments :D

En kweet nie of ge het al gezien hebt, ma ze zijn nie echt zilver, dark chrome ofzoiet :P enkel het merklogo is zilver :lol: Ik had ze bij Cedric zien ophangen, en kwas direct verkocht :lol: Ze wijken inderdaad nie veel af van de standaard, zijn enkel een maatje groter.
Maar vind wel da ze zoveel beter op de otto passen dan die standaard velgen :twisted: Nu is hij toch wa meeting waarding vind ik, ben ik al niemeer zo "standaard" 8)

Groetjes
Solstice_Coupe
Contacteer:

Daarnet nog es ff gespeeld met Photoshop, en dit is het resultaat :lol:

Afbeelding
(zie hierboven voor originele foto :wink: )

En dan ff den otto laten cartoonen :P

Afbeelding
Solstice_Coupe
Contacteer:

Blijkbaar heeft de auto nog altijd last van z'n turbo probleem :cry: Maar wat het is weet ik niet, in elk geval doet hij het bij mij NIET 8)

Mama is daarstrax met de otto weggeweest en toen ze terugkwam kwam dus weer die melding opt scherm en verlies van vermogen he. Zou da nu echt aan de rijstijl liggen? Want m'n ma kennende zal die nie op de gas duwen, terwijl ik da al wel eens doe :oops: Dus kan ik nu ff een 5 a 10km's gaan rijden totdat het weer verdwijnt :roll:
twoofive
Pug Driver

Bericht door twoofive »

nice rims!
staan er schoon onder :wink:
pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
Solstice_Coupe
Contacteer:

mercikes :D
Gtiler

Bericht door Gtiler »

ewel ze staan em echt proper

op foto vond ik ze ni echt knap, maar als ze der onder staan est wel een heel ander zicht 8)
Pug power
[url=http://imageshack.us][img]http://img84.imageshack.us/img84/676/bannergtilerkc5.png[/img][/url]
Solstice_Coupe
Contacteer:

Mercikes :D + int echt zijn ze nog schoner :wink:
Solstice_Coupe
Contacteer:

Iemand een idee waarvoor nen GPS dient? :P
Da is toch voor de snelste weg van A naar B he?, awel da heb ik eergisteren nie gemerkt :? Ik moest naar m'n oude lerares gaan in Runkelen (Sint-Truiden) voor nog een laatste papier te halen voor m'n herexamens. Volgens den tomtom hier duurde die rit ongeveer 25min, ik heb ze met peugeot gps in 70min afgelegd :( Fijn is iets anders als ge op tijd moet zijn ze! Ma swat, als ik er zo bij nadenk merkte ik toch al langer zo van die rare dingskes aan de gps, wegen zeggen waar geen wegen waren, zomaar ineens zeggen: keer om, uitvallen zonder reden! Dus ik was gewoon woendend, hoe zou ge zelf zijn, ge vertrekt thuis 30min voorda ge daar moet zijn, want rit was iets van 25min, en dan komt ge daar na 70min aan :?

En dus heb ik dan vrijdag toen ik terug thuis was, direct naar JFE in zandhoven gebeld, de baas ken ik nu toevallig omda ik en m'n pa de donderdag samen met dus 3 andere mensen (waaronder die baas) naar Engeland zijn gegaan voor naar de Land Rover Experience te gaan. Maar dit heel terzijde, ik dus gebeld en gezegt dat ik dus een navigatie syteem wil van Pioneer, da met de harde schijf(AVIC-HD3BT), want ben nie van plant constant dvd's te verwisselen alsk naar nen zelf gemaakte cd wil luisteren. Dus nen afspraak gemaakt en gistere langs gegaan om es te kijken en ook om te passen. Nu blijkt dat de radio van de coup? maar 1,5 din is, dus da front paneel is groter dan de radio zelf (1din). Dus word het een beetje het deel waar de radio zit + verwarming + boordcomputer wa aanpassen he. Dinsdag ofzo ga ik dus de radio enzo es ff uitpakken en es kijke wa m'n opties zijn, en dan iets zelf make da in da gat past enzo zorgen dak toch m'n 2din navigatie kan late zette :wink:

Oef, das veel uitleg ze :P Maja, tzal speciaal zijn alst af is, denk nie da der al iemand in nen 406 een 2din navigatie systeem gestoken heeft :lol: Zo nu ga ik zwijgen en nog wa lere voor m'n herexamens morgen.

Greetzz
Solstice_Coupe
Contacteer:

Da idee voor den 2din navigatie is al de prullenmand in, ben bang dak dan het lay-out van het dashboard niemeer graag ga zien.

Ma nu :cry: , nog steeds problemen met den turbo he :cry: Gisteren ff in de garage geweest, zodat ze den otto opnieuw konden uitlezen. Nu heb ik dus 2 keuzes:
1) ik laat zo'n electro-klepke vervangen wa de druk van den turbo moet regelen. Kost iets van 45? zonder BTW of werk uren

2) ik moet den turbo volledig vervangen en me op kosten van rond de 2000? verwachten

Ik heb op aanraden van de garage optie 1 genomen en hopen dat het hiermee in orde is, moet dan 14 dage proef rijden, blijkt het dus da het da klepke nie is, word den turbo vervangen :(

Ben ook gisteren met de otto naar de keuring gegaan voor de verlaging te laten keuren, hier dus ook nie door hierop, wagen lag op juiste hoogte, enkel geen rekening gehouden met den roetfilter :? leerlesje voor volgende keer, nu dus volop WD40 op de regelbare aant spuiten zodat die goed draaid en dan morgen ff terug naar Cedric en hopen da den otto nu hoger kan, dan zet ik hem wel ff zo hoog da hij tegoei over da plankske kan rijden.

En dan eindelijk wa goed nieuws :D Ik heb de dinsdag telefoon gehad van m'n school dat m'n 3 herexamens goed verlopen zijn en dat ik afgestudeerd ben :D En ik kan ook melden dat ik nu eindelijk m'n richting kan volgen wat ik al zolang wilde --> garagehouder - carrosserie hersteller :lol:

Greetzz
Plaats reactie

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”