Da idee voor den 2din navigatie is al de prullenmand in, ben bang dak dan het lay-out van het dashboard niemeer graag ga zien.
Ma nu

, nog steeds problemen met den turbo he

Gisteren ff in de garage geweest, zodat ze den otto opnieuw konden uitlezen. Nu heb ik dus 2 keuzes:
1) ik laat zo'n electro-klepke vervangen wa de druk van den turbo moet regelen. Kost iets van 45? zonder BTW of werk uren
2) ik moet den turbo volledig vervangen en me op kosten van rond de 2000? verwachten
Ik heb op aanraden van de garage optie 1 genomen en hopen dat het hiermee in orde is, moet dan 14 dage proef rijden, blijkt het dus da het da klepke nie is, word den turbo vervangen
Ben ook gisteren met de otto naar de keuring gegaan voor de verlaging te laten keuren, hier dus ook nie door hierop, wagen lag op juiste hoogte, enkel geen rekening gehouden met den roetfilter

leerlesje voor volgende keer, nu dus volop WD40 op de regelbare aant spuiten zodat die goed draaid en dan morgen ff terug naar Cedric en hopen da den otto nu hoger kan, dan zet ik hem wel ff zo hoog da hij tegoei over da plankske kan rijden.
En dan eindelijk wa goed nieuws

Ik heb de dinsdag telefoon gehad van m'n school dat m'n 3 herexamens goed verlopen zijn en dat ik afgestudeerd ben

En ik kan ook melden dat ik nu eindelijk m'n richting kan volgen wat ik al zolang wilde --> garagehouder - carrosserie hersteller
Greetzz