PUG 207 VS PUG 307
LA TIGRESSA VS DARK_DESTINY
LA TIGRESSA (pug207) trotse eigenaar: Mathias Arron
DARK_DESTINY (pug307) trotse eigenaar: Verheyden Steven
28 september was het een zalige dag om eens onder maten (pugdrivers) een fotoshoot te gaan doen in een paar loodsen in Glabbeek.
Maar het begon al heel goed, toen ik aankwam op de afgesproken plaats, ontdekte ik dat ik de batterijen van het fototoestel was vergeten bij mij thuis.
Dus waren wij teruggereden naar mijn huis. Mijn maat a la lowrider volgen he. Er waren eigenlijk maar een paar snelheidsdrempels onderweg zei ik tegen mijn maat. Maar onderweg besefte ik dat hij daar wel eens niet over zou raken. Bijgevolg zijn we helemaal rond moeten rijden, via een weg met veel meer, maar kleinere drempels. Een tripje van 10 minuten werd zo een tocht van meer dan een half uur.

En dan moest hij nog heel voorzichtig doen, want het scheelde vaak slechts een centimeter.
Maar we zijn toch nog heelhuids bij me thuis aangekomen. Dan nog even blijven plakken en aan de praat geraakt, met mijn verbaasde ouders, maar uiteindelijk toch terug vertrokken. Eenmaal terug, op de plaats waar de shoot zou plaatsvinden, zijn we de eerste de beste, en natuurlijk open loods, ingereden voor de shoot zelf te maken.
We hadden de bolidekes mooi geplaatst en ik dan maar bgonnen met fotootjes trekken he. Na een deel foto's, hebben we de auto's verzet, om zo foto's te kunnen trekken vanuit de hoogte. We dus met z'n tweëen op een oplegger met appelbakken gekropen die daar binnenstond, en nogal wankel was, om vanaf daar te trekken, wat een mens allemaal niet doet voor zijn hobby hé?
Na wat foto's vanuit de hoogte, moesten we toch ook foto's hebben met de trotse eigenaars erbij. Dus timertje op 10seconden en dan maar lopen naar de auto en poseren.
Maar het zijn wel geslaagde foto's vinden wij zelf.
Maar nu hadden we wel foto's van de bolides en de trotse eigenaars, maar nog geen van de neons en leds.
Dus reden we onze karrekes terug naar buiten, om vervolgens zo terug binnen te rijden in de loods even verderop, die wel iets donkerder was, maar nog niet donker genoeg om echt alles kunnen te zien. Dat zulle jullie ook wel merken aan de foto's. Maar deze zijn ook niet al te slecht uitgekomen. Ik had echt mijn best gedaan. Er zijn zelfs foto's bij die zo op een cover zouden kunnen terechtkomen van een magazine (bvb:streettuner) ofzo, al zeg ik het zelf.
Na weer een heleboel foto's besloten we, omdat de zon buiten nog scheen, om daar nog wat kiekjes te nemen. :p Dus de autotjes weer buiten gehaald en mooi geplaatst op de weg.
Nadien gingen we ze toch maar eens op de schuine kant zetten.
Ik moest zelfs gaan zien of mijn maat niet op de grond zou schuren. Hij stond nog geen 10centimeter van de goot en hij moest al stoppen, want de bumper stond zo plat tegen de grond dat er nog geen blad papier onder zou gaan.

Dat vond hij zo zalig:
"Se the feel of air buth without air.
Dus fuck air he the way I’m driving is the way with no air just low" zei hij toen.
Mijn 207 stond dan ook weeral nice kort op de grond
Het zijn echt geslaagde foto's en er gaan zeker nog meer komen hoor van de 207 en 307.
Na een hele tijd auto's verzetten en foto's trekken en wat gelach en getier, vonden we het wel goed geweest.
Maar dan sloeg het lot toe.

We stonden namelijk voor een gesloten poort met ketting en dubbel slot en dat was de enige uitweg “normaalâ€