Pagina 2 van 2

Geplaatst: ma 25 okt 2010, 21:39
door red205xs
ene op de les had da ook voor met zijn 150pk ep6dt 207 , ratelen bij stationair draaien is het begin

Geplaatst: ma 25 okt 2010, 22:00
door PUG(z)OT
dat ratelen is gewoon de kettingspanner die niet straf genoeg is, of een ketting die te fel gerokken is.
als de inlaatnokkenastandwiel verdraait krijgt ge storing mengsel regeling

Geplaatst: ma 25 okt 2010, 22:17
door peugeotlover
gewoon geklemt door de bout :shock: niks te perspassing

Geplaatst: di 26 okt 2010, 00:33
door Big-J
Afbeelding

Geplaatst: di 26 okt 2010, 10:58
door Jones
bezuinigen zeker op materiaal? :roll:
ze steken weer wa uit

Geplaatst: di 26 okt 2010, 17:12
door Taz Devil
mini heeft trouwens ondertussen al eigen diesels erin zitten dacht ik
Dat dien 1.6 zonder turbo ma blijft rijden want daar hebbek bij de mijne ook al niet zo'n goei oog in gehad. Op't moment rijdt hij goed, vrij snel toch voor een 1.6 NA

Geplaatst: di 26 okt 2010, 18:41
door Bart VDA
peugeotlover schreef:gewoon geklemt door de bout :shock: niks te perspassing
Hoe wordt de timing dan juist gezet??

Geplaatst: di 26 okt 2010, 21:45
door PUG(z)OT
op de nokkenas en het vliegwiel zelf, niet in de polies...

Geplaatst: wo 27 okt 2010, 21:46
door Bart VDA
Dat tandwiel kan dan op geen enkele manier verschuiven?

Re: Verdere samenwerking PSA - BMW

Geplaatst: wo 26 sep 2012, 08:17
door Joske
De samenwerking tussen PSA en BMW op het gebied van hybridetechnologie is over en uit. Sinds het eerste bedrijf een huwelijk heeft gesloten met General Motors is BMW met PSA overgekomen maar niet langer met elkaar verder te gaan op dit gebied.

PSA en BMW werken al geruime tijd samen (zo wisselen ze onder meer motoren uit), maar sinds de Fransen en de Amerikanen een verbond hebben gesloten werd al voorspeld dat er één en ander zou veranderen binnen deze unie. Zo werd gisteren meegedeeld dat BMW en PSA samen verder geen hybridevoertuigen zullen ontwikkelen. De fabriek die hiervoor zou worden ingericht is – uiteraard – tevens van de baan. Het is een eerste barst in de spiegel, want vorig jaar werd nog door PSA bevestigd dat de nieuwe samenwerking met GM geen gevolgen had voor andere allianties. Of dit uit elkaar gaan uiteindelijk ook effect zal hebben op de uitwisseling van motoren is nog onduidelijk.