@pugzot: Ik heb nog altijd niets gehoord, als ik er nog eens heen moet zal ik het nog eens aankaarten.
Ondertussen staan we al wat verder, voorlopig ben ik bezig met alles op te kuisen en weer proper te zetten. Hier en daar ook de kleine probleempjes aan pakken, samen met het gat hierboven. De examens zijn bijna gedaan(vrijdag) daarna vliegen we er terug in.
Er zijn ondertussen al wat onderdelen aangekomen waaronder een nieuw stuurhuis, nieuwe remmen achteraan, ophanginsrubbers achteraan, heel wat klein prul,... De veerpootbruggen en stalen remleidingen verwacht ik volgende week.
In de loop van volgende week gaan we een bezoek brengen aan samaey, deze heeft nog een MI16 carter liggen(met slingerschoten) en waarschijnlijk zullen er ook nieuwe veren en dempers aangekocht worden waarbij ik het camber kan regelen.
Met de motor gaat alles goed, hij is er sinds gisteren aan begonnen. Normaalgezien is hij begin februari klaar dan kunnen we terug beginnen ineen steken
En als laatste heb ik nog een spaghetti spruitstuk aangekocht, zaterdag ga ik erom!