advertentie Automotive Group reclame

1993 - Peugeot 309 - Steven

Moderator: P-unit

Joske
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Joske »

Steven schreef: -achterlichten (miss voor een experimentje :oops: )
Leg die maar gauw op mijn stapelke voor ge er mee gaat experimenteren. :oops:
Steven

Bericht door Steven »

Als ge ze dringend nodig hebt, dan wil ik ze u wel verkopen, als het is voor de voorraad hou ik ze zelf! :) Ik weet anders nog wel een setje liggen... we regelen het nog wel!

Vandaag de 309 leeggemaakt
Afbeelding

En dit is degene die erin komt! eerst grondig gestofzuigd, daarna met perslucht goed uitgespoten om er zoveel mogelijk stof uit te krijgen, daarna nog is met de stofzuiger gedaan en dan bijna een hele bus actief schuim opgespoten, en ik moet zeggen: hij ziet er goed uit!
Afbeelding
Afbeelding

Morgen zullen we hem is terug beginnen samenpuzzelen!

EDIT: AANBIEDING: Als iemand de groene mat wil voor een experimentje ofzo, dan mag je ze gratis komen halen, mat is nog zeer proper en nergens beschadigd! Alleen heel lelijk groen :P
Joske
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Joske »

Nee, ze zijn nie voor op ne stapel te leggen. Ik heb een barst in 1 van de 2. :oops:
Steven

Bericht door Steven »

alleeh dan, kzal men goed hart is laten zien :P kzal ze morgen bij de rest leggen! 8)
Steven

Bericht door Steven »

Vandaag nog een beetje verder gedaan. de mat zit erin, de gordels vanvoor ook al, de middenconsole enzo ook al teruggestoken en nu verder van voor naar achter afwerken eh...

Ik vind het alleszins een hele verbetering! 8)

van dit:
Afbeelding

naar dit:
Afbeelding

Morgen rustig verder knutselen...

Alle meningen zijn welkom!
Steven

Bericht door Steven »

Vandaag dus rustig verder gedaan. Achterste gordels vervangen, de achterbank voorzien van alle beugels, de gti handremconsole geïnstalleerd, alle plastic gedoe er terug ingeduwd, klein prullen opgelost, etc.

Alles zit er terug in op de 2 voorzetels na, die wil ik morgen nog ff onderhanden nemen. De bestuurdersstoel heeft namelijk een ingezakte wang, en miss krijg ik da wel wa beter. we zullen wel zien.

Veel valt er eigenlijk niet te zien, dus pics zijn er niet!
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

klinkt goe 8) zou em toch is graag op een pugdriver bijeenkomst bewonderen :wink:
Steven

Bericht door Steven »

Als hij volledig naar mijn zin staat zal k hem wel is ergens komen laten zien, maar momenteel waren er teveel kleine dingen die mij stoorden. :oops: Die wil ik eerst wegwerken, en momenteel ben k goed op weg 8) :D!

Maar ik ben zeker van plan eens een pugdriver bijeenkomst te doen want er zijn verschillende wagens (en leden) die ik wel eens in het echt wil bewonderen! :wink:
Steven

Bericht door Steven »

En het interieur zit er terug helemaal in! Zoals gisteren gezegd heb ik eerst nog de wang van de bestuurdersstoel een beetje gefatsoeneerd. De laatste tijd zat ik tegen het frame aan en nu had ik toch de kans om het is onder handen te nemen.

Zo zag hij eruit:
Afbeelding
Afbeelding

en zo ziet hij er nu uit, er zitten nog wa plooien in het leer maar in het echt is het veel beter. Nu zit er tenminste terug een wang in. 8)
Afbeelding

Als ik in de week eens tijd heb zal ik proberen om enkele mooie totaalfoto's te maken.

Volgende stap: de achterbumper! Die heeft verschillende beschadigingen die mij storen. Dus van de week de andere schuren en spuiten en die ertegen hangen.
Steven

Bericht door Steven »

Onder het moto van "we zijn nu toch bezig", heb ik vandaag ook nog een gti-stuur gekocht, de variant van de gti fase 1, grijs kunststof dus, past het beste bij het dashboard vind ik persoonlijk. Kvind het enkel spijtig dat er GTI op het centerkapje staat, maar daar zoeken we nog wel iets op... Foto's volgen wel als ik het binnen heb.
Steven

koppakking erdoor!

Bericht door Steven »

Vandaag wou ik de pug terug buitenhalen, kom ik tot de constatatie dat het expansievat volledig leeg is :shock: ff rondkijken, olie nagekeken e.d., niks te vinden, alles terug opgevuld, rustig laten draaien, alles nog in orde. Dus een eindje gaan rijden, auto bleef mooi op temperatuur, terug thuis gekomen alles nagelopen, expansievat terug leeg :shock: ... Terug bijgevuld, auto in toeren geduwd en geconstateerd dat hij via het expansievat alles eruit duwde... Verdict: Koppakking! :( Misschien kan ik morgen al een koppakking gaan halen en dan kan ons vader weer een dagje sleutelen. :? :roll: :( Ik had het al een tijdje in de smiezen, want er zat al een beetje mayonaise aan de dop van het expansievat... Wel raar dat het zo erg is geworden na een paar dagen stilstand... :?

Franse rommel :oops: :)
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

zo erg is dat toch niet, verse koppakking ertussen, ondertussen wat dichtingen vervangen, en hij is weer als nieuw en ge kunt weer met een gerust gemoed heel wat km's maken 8)
Steven

Bericht door Steven »

Zoiets had ik ook al in het achterhoofd 8)
Den Hans
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

Meestal heb je toch ergens een gaatje gehad, is'm leeg gekomen en heeft dat de koppakking gesloopt.

Bij mijn zusje was er een heel klein gaatje ergens dat het niet eens opviel maar wel genoeg was om ook het vatje leeg te krijgen. Had het gelukkig op tijd in de gaten.
Steven

Bericht door Steven »

Hmm bedankt voor de tip, toch deftig in het oog houden dan...

Afbeelding
Afbeelding

Gisterenavond om 22u nog een andere koppakking kunnen halen dus vandaag zijn we er al aan begonnen. De kop ligt er al terug op en de meeste randonderdelen zijn al terug aangesloten. Kmoet alleen nog een set kopbouten bestellen maar dat kan ik ten vroegste morgen.

Morgenavond dus rustig verder afbouwen, spoelen en vullen en hij kan er hopelijk weer ff tegen!

Op foto is het misschien niet zo duidelijk te zien maar in het echt wel:
In de cilinders waren de hoonpatronen nog duidelijk te zien, best wel OK dus voor 300.000km!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “30x”