Pagina 10 van 84
Geplaatst: do 15 mei 2008, 23:05
door Dragoon
gaat proper zijn

Geplaatst: vr 16 mei 2008, 21:34
door Pug306XS
Da hoop ik toch
Tgaat wel een gekloot zijn met da sleepoog vooraan en da adapterstuk voor de trekhaak. De trekhaak zou me bouten vastgemaakt zijn, dus da kan ik losdraaien.
Nu weet ik ni of het sleepoog eventueel verplaatst kan worden naar het midden toe. Iemand ervaring mee?
Geplaatst: za 17 mei 2008, 12:13
door Swinnie
Pug306XS schreef:
Hij gaat dus 30mm droppen vooraan. Achteraan is hij al 15mm lager door de audio. Dus geen aanpassingen nodig aan de torsie as voorlopig.
Waarom geen vmaxx schroefkit..? Zonde van het geld want 30mm is echt bijna niks... gaat veel te hoog op zijn poten staan.. spijtig
Geplaatst: za 17 mei 2008, 12:42
door Dragoon
sleepoog wegslijpen

gebt er achteraan altijd nog 1
en met zo ne kit staat ge met ne -3 echt proper ze, en rijdbaar
moest je toch ne schroefkit nemen, neem dan kw/weitec, heb al mindere dingen gehoord over v-maxx
ier, band kas op -3 en normale 15" maat:
voor:
http://img401.imageshack.us/img401/9659/hpim0284iu2.jpg
na:
http://img401.imageshack.us/img401/9416/hpim0285wv5.jpg
geheel:
http://i216.photobucket.com/albums/cc93 ... GP1648.jpg
welk merk van veren hebt ge besteld?
grtz
Geplaatst: za 17 mei 2008, 12:51
door Pug306XS
Ik heb gevraagd om veren te bestellen die speciaal gemaakt zijn voor de XS. Enkel SPAX kon die leveren uit zijn assortiment. De reden wrm ik vroeg voor een XS verlaging:
De XS is al 15mm gezakt tov de standaard 306kes. Als je dan een veer zou nemen voor de standaard 306 dan zou die maar 15mm bijzakken idpv 30mm. Bij de XS verlaging gaat hij gegarandeerd nog 30mm zakken op die 15mm die hij al gezakt is via de fabriek.
En ik volg 306xtreme zijn raad op ivm die verlaging. Hij had al problemen met vluchtheuvels pakken zonder verlaging met die bumper die ik nu van hem heb gekocht. Dus met een schroefkit ga ik nu echt ni beginnen, en zeker ni in mechelen
Als er ooit een schroefkit onder komt, zal het direct kwaliteit zijn. KW of Weitec.
Geplaatst: za 17 mei 2008, 13:15
door pugske
wat is er mis met v-maxx
hier op het forum hebben er verschillende personen v-maxx steken onder hun 306 of 206.
ikzelf heb het er ook onder zitten, en totoaal geen problemen mee.
Geplaatst: za 17 mei 2008, 14:03
door Dragoon
versch dingen, ze vooral lekkende dempers, en toch veel sneller verslijten dan een bvb kw, ook qua baanligging en dergelijke een stuk minder goed dan een kw
mensen die iig zeggen: nooit meer vmaxx
maar dat zullen anderen mss wel hebben over kw enzo
bon, we gaan ier teveel offtopic, tgaat ier over Pug306xs zijn ride ?

Geplaatst: zo 18 mei 2008, 12:01
door Pug306XS
Da denk ik er ook van
Ik neem liever een schroefkit waar ik zeker op kan vertrouwen voor lange tijd. Ma da zijn zorge voor later, nu men verlagingsveren eerst

Geplaatst: zo 18 mei 2008, 16:53
door 306xtreme
Pug306XS schreef:Ik heb gevraagd om veren te bestellen die speciaal gemaakt zijn voor de XS. Enkel SPAX kon die leveren uit zijn assortiment. De reden wrm ik vroeg voor een XS verlaging:
De XS is al 15mm gezakt tov de standaard 306kes. Als je dan een veer zou nemen voor de standaard 306 dan zou die maar 15mm bijzakken idpv 30mm. Bij de XS verlaging gaat hij gegarandeerd nog 30mm zakken op die 15mm die hij al gezakt is via de fabriek.
En ik volg 306xtreme zijn raad op ivm die verlaging. Hij had al problemen met vluchtheuvels pakken zonder verlaging met die bumper die ik nu van hem heb gekocht. Dus met een schroefkit ga ik nu echt ni beginnen, en zeker ni in mechelen
Als er ooit een schroefkit onder komt, zal het direct kwaliteit zijn. KW of Weitec.
omdat bij mij de optie der niet was voor schroefkes (omdat ik de velgen ook nie in de kas wou hebben ) maar ik denk wel als ge der met hardheid regelen pakt da die minder doorveerd mja das uw keus he en ge moet uw toch een beetje aan de regels houden dus meestal ist 50 of 30 km p u waar drempels zijn dus dan moet ge toch remmen
maar ben benieuwd na de spuitwerken

Geplaatst: ma 19 mei 2008, 19:05
door Pug306XS
Ik ook

Nog altijd niks gehoord, dus weet ni of ze al dan ni af zijn
Ja en die drempels neem ik er maar bij he. Dan kunnen ze me al ni pakken vo te snel rijden over drempels
En ik ben aan het uitkijken naar velgjes. Ik had eerst de MOMO Strike in gedachten, maar de 4-gaats versie valt wat tegen, dus heb ik verder gekeken en viel men oog op deze:

De MOMO FXL One in 7,0x16" (ni verkrijgbaar in 17" voor mijn type wagen)
De foto is 5gaats, ma de 4-gaats zal niet veel verschillen.
Dit vond ik ook wel passen:

BSA Livewire
Of deze:

MVK 4
De TSW Trackstar 4
http://www.tsw.com/alloy_wheels_trackstar_4.php
Ik ben ni zeker dat deze te verkrijgen is en of deze wel gaat passen.
De maten voor die velgen weet ik nog niet. Mss 17, ma da valt te zien welke ik neem. Ik kan wel jullie mening gebruiken

Geplaatst: ma 19 mei 2008, 19:40
door Joske
BSA nie twijfelen.
Geplaatst: ma 19 mei 2008, 19:46
door Dragoon
MVK4 of TSW trackstar!
Geplaatst: ma 19 mei 2008, 20:00
door 306xtreme
zeker de bsa dan heb een goed merk
of ge kunt ook voor de tsw kyalami gaan zoals die van bc (pug 206) das een multisteek
of iets in de aard die van asa

Geplaatst: ma 19 mei 2008, 20:02
door -mich-
bsa zonder twijfel

Geplaatst: ma 19 mei 2008, 20:32
door luc306
BSA,zeker weten.