2001 - Peugeot 406 SV - Pug(z)ot
Moderator: P-unit
-
-
- Pug Driver
- Contacteer:
dit weekend naar grote meeting in duitsland geweest
was beestig daar, die duitsers hadden daar zelfs een speciale burnout strook gelegd, na wa rondtoeren me ernie is vr de lol over de beton gereden, zonder de bedoeling te hebbe van te malen...
maar dan kome ze zien en hale ze hunne kodak bove...
dan is er gene weg meer terug he

tot daar was t de bedoeling maar hier effe late gaan

was beestig daar, die duitsers hadden daar zelfs een speciale burnout strook gelegd, na wa rondtoeren me ernie is vr de lol over de beton gereden, zonder de bedoeling te hebbe van te malen...
maar dan kome ze zien en hale ze hunne kodak bove...

tot daar was t de bedoeling maar hier effe late gaan

Laatst gewijzigd door PUG(z)OT op ma 05 jun 2006, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Pug Driver
- Contacteer:
iejel simpel
handrem op, koppeling in, gas geve (genoeg
) en dan ambriage heel fel late opkome ...
maar ge ziet daar was de gelegenheid om da is te probere, t was ook nie sletig aan de bande...daar lage een dikke laag rubber op dieje beton, daarom dieje damp, want aan mijn bande is bna niks te zien...
@ cla206 thx
handrem op, koppeling in, gas geve (genoeg

maar ge ziet daar was de gelegenheid om da is te probere, t was ook nie sletig aan de bande...daar lage een dikke laag rubber op dieje beton, daarom dieje damp, want aan mijn bande is bna niks te zien...
@ cla206 thx

Laatst gewijzigd door PUG(z)OT op ma 05 jun 2006, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja man dat was effe de show stelen he want direct stonden ze daar ala china town met de kodakskes foto's te trekken he!!! het is echt een vette bak en ik vind dat je op se minst een top 3 plaats verdiend had!!!
Ach in ieder geval bedankt voor het fijne weekendje!!!
MVG

Ach in ieder geval bedankt voor het fijne weekendje!!!

MVG
Life's a bitch, and me bitch is my life