advertentie Le Vin du Bâché reclame

2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

peugeotfreak

Bericht door peugeotfreak »

de deuren cleanen zou in mijn ogen zeker geen slecht idee zijn, maar de koffer vind ik er een beetje teveel aan, de bumperbalk bv alleen zou ook een optie kunnen zijn, het cleanen (visueel dan toch van de draag balk onder de auto is op een zeer handige maar toch vrij goed kope manier tedoen, zwart spuiten en ze vallen meteen minder hard op
peugeotfreak is the name so peugeot is the game
Marty

Bericht door Marty »

ok, die deuren zou ik ook zeker zo doen zoals jij het zegt, maar achteraan die balk mag ook wel weg, maar kan ook gwn meegespoten worden :wink:

u plaats voor u nrplaat te hangen moet in mijn ogen zelf niet gedaan worden, de rest ziet er deftig uit :P

grtz
dtm-driver

Bericht door dtm-driver »

Laatste foto is te vind ik...
Als ge em zo laag kunt krijgen beest maar vrees ervoor.
Zou die stootbalk niet weg doen uit de achterbumper. Misschien mee spuiten.
Koffer kunt ge dicht doen zou wel nice zijn!!
Stootranden op de zijkant storen mij niet dus afblijven 8)

Niet veel aan doen eigenlijk...
lager en juh :lol:
106 ON STEROIDS
sparco

Bericht door sparco »

Hehe, thanks guys... :lol:
Ja diene photoshop is wel iet neig he, om u eens te helpen fantaseren... 8)
Maar da zal dr toch ni in zitten vr dees jaar zenne... :D
Nog veel ander spul hier al liggen en besteld, wat dr nog onder moet komen... :wink:
De zijkant word misschien nog gedaan en da koffer ook, maar zal ten vroegste volgend jaar zijn... :(
(Ergens zit dr dan nog in mn hoofd om de kassen laten te rollen en de bumpers te verbreden en haar dan op brede 16erkes te leggen... :twisted: )

Grtz
sparco

Bericht door sparco »

Vandaag is het dan toch eindelijk gebeurd...
Het zwaard van Damocles hing boven mijn hoofd :cry:

Deze namiddag was ik even bij Jarno thuis.
Terwijl ik aan het praten was met hem, zag ik iemand met z'n band tegen mn bumper komen terwijl hij aan het parkeren was...
Toen die man weg was, ging ik naderbij voor een verdere inspectie...
In het zonlicht zag ik duidelijk drie kleine krasjes in mijn vernis.
Toen die man even later terug buiten kwam, sprak ik hem hier op aan. Natuurlijk beweerde die man dat het niet waar was en ging zelf naar de plek zien waar hij hem geraakt had.
Hij wreef eens over de plek en beweerde nogmaals dat hij van niets wist en niets zag.
Toen ging hij zijn zoon bijhalen die daar in de straat woonde.
Toen die buitenkwam, zei hij: "het is simpel, of aanrijdingsformulier of politie"
Ik zei dus dat ik best een formulier wilde invullen, maar de man in kwestie was hier niet mee akkoord en wou d'r dus politie bijhalen.
Intussen had Jarno me verteld, dat de zoon van de man zelf agent was en toen ik me omdraaide zag ik 3 politiemannen uit het huis van de zoon komen.
Toen had ik de hele zaak al in het snuitje natuurlijk.
Het was toen al weer bewolkt geworden en bij inspectie van de politieagenten, bleek de schade al niet meer zichtbaar te zijn, door de lichtinval die dus veranderd was, verklaarde ik.
Maar ik zei dus dat duidelijk te zien was, dat het vuil en het stof duidelijk aangeroerd was, op de foto die ik gemaakt had en toen ze dr bij stonden.
Ik zei dus ook dat het vuil waarschijnlijk net als schuurpapier heeft gewerkt bij het contact tussen bumper en rubber band
Een van de agenten zei toen:"tja, begint dan maar eens met hem te wassen he..."
WTF? Ik had net 150km gereden van mn werk uit, anders is mn wagen altijd proper, wat heeft dat hiermee te maken?
Toen kreeg een van de politieagenten mijn wagen in het oog en ging dus de bal aan het rollen...
"Die velgen zijn toch niet bepaald standaard he? En die zonneband lijkt me ook veel te breed... Heb je nog versterkers of andere boxen? Waar zijn uw ruitensproeierkes? Wilde die gaatjes misschien nog dichtmaken ofzo? Is dat een sportbumper? Hebben die koplampen E-Keur en zijn ze afgesteld? Laat me uw GVAke maar eens zien..." Zei een van de agenten.
"Ah geen keuringsbewijske...?" Zei hij op een sarcarstische toon. "En die velgen moogt ge dus ook op uw buik schrijven he..."
Toen puntje bij paaltje kwam en ik even alleen was met die agent, zei hij nog allerhande ongepaste zaken: "Da grapke gaat u dus meer kosten dan een bumperke spuiten he.","En ge moogt u ook aan een PVke verwachten voor het afleggen van een valse verklaring, want we kunnen geen schade vaststellen..." :?

Dus nu zit ik hier... Dinsdag naar de keuring en donderdag naar het bureau om de wagen te laten zien, met keuringsbewijs... :cry: :cry: :cry:

Van corruptie en partijdigheid gesproken. Ze deden er alles aan om me bang te maken en om het schadegeval weg te werken van de aandacht...
Maar eenmaal thuis en terug in de zon, bleek dus inderdaad weer dat er kleine krasjes waren...

Wat nu met m'n velgen, want ja ze gaan die wagen wel herkennen denk ik he... :evil:
En je kan dr helemaal niets tegen doen, want dan gaan ze je pas viseren, als je met zo iets hogerop gaat...

Grtz
Erwin

Bericht door Erwin »

da is inderdaad een smerige zaak :evil:
en ik vrees da ge ni veel tegen gaat kunne doen :?
hopelijk komt alles goed hiermee

groeten Erwin
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

euhm, de flikken zijn geen experten in het vaststellen van schade.

Een schadeformulier MOET altijd opgemaakt worden en dan is het aan de verzekeringen onderling om uit te maken wat er moet gebeuren. Daar hebben de flikken dus NIETS maar dan ook NIETS mee te maken.
sparco

Bericht door sparco »

Bij interventie van de politie, wordt geen formulier gemaakt zeiden ze...
Maar is het niet zo, dat de politie de betrokken partij, die weigert het formulier in te vullen, moet dwingen om een formulier in te vullen of er word een PV opgesteld als gevolg?
Grtz
silverlion306
Pug Driver

Bericht door silverlion306 »

Waarom verbaast dit verhaal me niet... :roll:

Iemand die zijn wagen degelijk onderhoud maar dingen aanpast word constant geviseerd en door het slijk gehaald, maar een standaard wrak dat een gevaar is op de weg, daar kijkt geen kat naar om... :?

Formulier word altijd opgemaakt. Bij iedere tussenkomst van de politie word een formulier en verklaring ingevuld. En nu pas denk ik eraan, aangezien al die agenten in dat huis zatten, waren die volgens mij buiten dienst... Kunnen die dan nog wel iets maken? Ik denk eerlijk gezegd dat die u enkel schrik woude aanjaggen en u niet op de "bureau police" verwachten. Maar dat is wat ik er maar van denk he
Laatst gewijzigd door silverlion306 op za 18 apr 2009, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
sparco

Bericht door sparco »

Dat zei mn grootvader drstraks ook op het bureau tegen "meneer de flik".
Toen kon die plots wel beleefd doen, toch komiek he... :evil:
peugeotfreak

Bericht door peugeotfreak »

bij interventie met de politie word ook steeds een aanrijdings formulier ingevuld + omdat de agente uit het huis van de zoon van de andere partij zijn kunt ge patijdigheid aan huis brengen, dat van de bumper en weet ik veel wat mogen zij niks zeggen, velgen wel mits ze buiten de wielkasten komen en zij vermoeden hebben dat de veiligheid in gedrang komt, zij mogen ook u enkel naar de keuring verwijzen als ze vermoeden dat de auto niet meer in orde is, dat er geen keurings bewijs aanwezig is is toch volstrekt normaal bij een auto onder de 4 jaar
Jarno

Bericht door Jarno »

mja, heb dr een heel ambetant gevoel bij. Ik wou me niet echt moeien, maar langs de andere kant wou ik het weer wel...
altijd vodden hier in't straat... :roll:
[img]http://i82.photobucket.com/albums/j254/Jarno_ve/sign-1.jpg[/img]
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

ge had eigenlijk moeten zeggen: misschien eens alcoholcontrole doen bij u mijnheer de agent?

In het vervolg cool blijven en u niet laten doen en desnoods belt ge zelf de flikken op...
Pug306XS

Bericht door Pug306XS »

Ni te geloven... De flikken hebben zo te zien geen poot om op te staan.

buite dienst, geen formulier, partijdigheid, geen vaststelling van verzekering...

En idd, doe u mond ma is open en belt de flikkke op die dienst hebbe. Ze zulle rap zwijge
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
Jarno

Bericht door Jarno »

die hadden wel dienst denk ik...
waren met 3, in "kostuum" met ne combi en hun walkies stonden ook aan...
[img]http://i82.photobucket.com/albums/j254/Jarno_ve/sign-1.jpg[/img]
Plaats reactie

Terug naar “20x”