ja das wel waar.
ik denk alleen dat dit ook niet zo goedkoop gaat zijn
ik ga eerst is probere om hem op de vermogenbank van het school te zetten , zou me al een pak besparen.
zit zo rond de 100 a 150 euro denk k, ligt eraan of het gewoon ne run is en of er ook afstel werk aan te pas komt, is zijn geld zeker waard, wat zijn nu die paar 100 euros meer op het hele bedrag van je motor he
zou dit trouwens ook nog altijd eens moeten laten doen met de 205
Inderdaad. Op het gevoel doe je de basis afstelling ( en dan moet je al echt goed zijn) moet het perfect, spaar dan voor een goede afstelsessie. Is het geld echt dubbel en dik waard. Nokkenas en sproeiers afstellen doet veel. Vooral het verloop van je curves wordt er door bepaald.
zal dan maar nog wat sparen , 150 euro is nog niet zooo veel geld , en het is toch enkel de carbu's die geregeld moeten worden , de nokkenas staat al mooi geregeld.
eeuhm , ik weet zelfs niet waar noworkinglink ligt .
maar de kans is klein dat ik ga komen
hij staat momenteel ook op 'reserve' wielen , dus hij ziet er ook niet echt uit
Ja inderdaad, die velgen waren veels te groot/zwaar en de banden veels te breed. Denk dat een originele frisse 1.3 Rallye met 13" steelies even snel gaat zijn dan jij nu.
merci
ja , de velgen waren maar even om te probere , anders moest ik mijn voorlopige velgen erop zetten ( 2 xsi velgen en nog 2 andere) wat totaal geen zicht is.
ik heb al andere velgen besteld (3maand geleden) maar ze willen niet binnen komen