Pagina 8 van 14
Geplaatst: wo 08 sep 2010, 15:37
door Gtiler
de SW vind ik hoe langer ik er naar kijk hoe vetter

Geplaatst: do 09 sep 2010, 14:44
door jurgen_s
de 508 krijgt als eerste de vernieuwde 2.2 hdi onder de motorkap:
204 pk bij 3400 rmp en 450 nM tussen 2000 en 2750 rpm
normverbruik van 5.7 wat een CO² geeft van 150 gr/km
Geplaatst: do 09 sep 2010, 22:03
door Big-J
Biturbo of enkele?...
Geplaatst: vr 10 sep 2010, 09:35
door jurgen_s
enkele, van het biturbo gedoe stapt men volledig af
Geplaatst: za 11 sep 2010, 11:02
door Axel
of het echt is of niet, maar er zijn al foto's verschenen van een 508 coupé:

Geplaatst: za 11 sep 2010, 16:39
door Donny
Zou basis van Hyundai Scoupe zijn
Geplaatst: ma 04 okt 2010, 10:15
door jurgen_s
Geplaatst: ma 04 okt 2010, 16:18
door Taz Devil
in het zwart of wit. Jep jep mooi, spijtig dak em nooit zal kope
Geplaatst: ma 04 okt 2010, 17:34
door Axel
wordt meer dan waarschijnlijk de opvolger van den HAS, binnen een paar jaar, vermits ik toch enkel als dagelijks voertuig nieuwe 4-deurs berlines koop.
PS: daarom dat ik het zo spijtig vind dat de 408 hier niet gecommercialiseerd wordt

Geplaatst: ma 04 okt 2010, 20:37
door jurgen_s
Geplaatst: ma 04 okt 2010, 20:38
door jurgen_s
Geplaatst: ma 04 okt 2010, 20:40
door jurgen_s
Geplaatst: ma 04 okt 2010, 20:41
door jurgen_s
Geplaatst: ma 04 okt 2010, 20:42
door jurgen_s
Het gewicht, de stroomlijn en natuurlijk de knowhow en technologische innovaties van de groep op het vlak van motoren (HDi FAP op diesel, VTi en THP op benzine) zijn elementen die het 508-gamma van bij de lancering een plaats geven bij de leiders van het segment, en dat in elke vermogenscategorie.
508 diesel HDi FAP :
• 1.6 e-HDi FAP 82 kW (112 pk), 285(1) Nm, BMP6 ; CO2: 109(2) g/km
• 1.6 HDi FAP 82 kW (112 pk), 254 (1) Nm, MAN5 ; CO2: 124 g/km
• 2.0 HDi FAP 100 kW (136 pk), 340 (1) Nm, MAN6 ; CO2: 125 g/km
• 2.0 HDi FAP 120 kW (163 pk), 340 Nm, AUTO6; CO2: 149 g/km (3)
• 2.2 HDi FAP 150 kW (204 pk), 450 Nm, AUTO6; CO2: 150 g/km
508 benzine :
• 1.6 VTi 88 kW (120 ch) ; 160 Nm, BMP6; CO2: 144 g/km (3)
• 1.6 THP 115 kW (156 ch), 240 Nm, MAN6; CO2: 149 g/km (4)
• 1.6 THP 115 kW (156 ch), 240 Nm, AUTO6; CO2: 164 g/km (3)
(1) bij overboost
(2) 114 g/km bij lancering, daarna 109 g/km vanaf zomer 2011
(3) vanaf voorjaar 2011
(4) 154 g/km bij lancering, daarna 149 g/km vanaf zomer 2011
NB : alle CO2-waardes opgetekend voor de berline
Geplaatst: ma 04 okt 2010, 20:43
door Big-J
Vanbinnen is het 100% ne Mitsubishi buiten de logo's...
Hij is wel sjiek, daar niks van, maar de voorkant kan me niet echt bekoren... Ik vind de plaatsing van de grill en luchtgaten "vreemd"...