guS
2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Moderator: P-unit
weekendje zee gedaan en vandaag ter hoogte van sterrebeek op de E40 spijtig voorvalleke gehad: diepe put op de autostrade op het middenste rijvak en kas van de band gescheurd. Maw onmiddellijk platte band. Nog netjes aan de zijkant kunnen zetten en binnen 15 minuten terug onderweg. De vrouw had ondertussen naar 101 gebeld en die gingen de wegpolitie langsturen om het gat te onderzoeken. De centrale heeft me ook gemeld dat ik morgen gewoon naar mijn lokaal politiekantoor moet gaan om aangifte te doen plus de band en velg mee te nemen als bewijs.
Zien dus hoe het afloopt, maar gezien de staat van mijn banden die normaal gezien nog een 2 ? 3000 km gingen meegaan zullen het dus 4 nieuwe banden worden.
Duur maand dus... en ze is nog niet begonnen
Zien dus hoe het afloopt, maar gezien de staat van mijn banden die normaal gezien nog een 2 ? 3000 km gingen meegaan zullen het dus 4 nieuwe banden worden.
Duur maand dus... en ze is nog niet begonnen
-
Axel
- Pug Driver
- Contacteer:
Hopelijk niet teveel schade aan de sjantjes. Btw, hoeveel kilometertjes hebt gij dan gereden dat je bandjes nu al op zijn? En ja, 15 minuten is niet slecht voor nen band te wisselen. Kan misschien beter (--> tip volgend event: wedstrijdje band wisselen). Alvast veel suc6 met het vervolg van dit verhaal
guS
guS