Pagina 8 van 17

Geplaatst: do 11 jan 2007, 11:32
door Taz Devil
eruithalen en woofers plaatsen
voor iet anders is die plek achter de voorzetels ommes nie bedoeld :D

Geplaatst: do 25 jan 2007, 16:53
door bolli
@flappy:
voor de juiste prijs zetten ze u achterbank wel in de koffer dat je beenruimte genoeg hebt achter de voorstoelen :D

Geplaatst: zo 04 feb 2007, 21:19
door dt205
In de 207CC kan je kiezen voor een 1.6 benzinemotor van 120 pk, een 1.6 benzine met met turbo en 150 pk vermogen, of een moderne 1.6 HDI-diesel van 110 pk.

Geplaatst: ma 05 feb 2007, 22:27
door dt205
de versies van de 207cc:

Peugeot 207 CC Sport 1.6e 16v 120 ch
Peugeot 207 CC Sport pack1.6e 16v 120 ch
Peugeot 207 CC Sport pack 1.6 HDi 110
Peugeot 207 CC Sport pack 1.6e 16v turbo 150 ch
Peugeot 207 CC Griffe 1.6e 16v turbo 150 ch

jaja terug een peugeot met de griffe naam. vraag me af wat dat gaat worden.

Geplaatst: ma 05 feb 2007, 22:28
door KrisKe
mss zo nen groene :D :lol:

ik hoop althans wel :)

Geplaatst: vr 09 feb 2007, 10:55
door Darl'mat
Outdoor prototype van de 206 SW, te zien in Geneve

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mogelijk staat de uiteindelijke SW versie in juli bij de Dealer

Geplaatst: vr 09 feb 2007, 18:11
door KrisKe
ik vind de achterkant echt ni mooi

die zetels doen mij wel denke aan een 205 gti (met de streepjes) :)

Geplaatst: ma 12 feb 2007, 00:01
door Pug 3zéro6
vind de achterkant ook op nie veel trekken, zou eerder opteren op een evolutie van de 206 SW

Geplaatst: ma 12 feb 2007, 17:28
door jurgen_s
de 207 rc

bron autogids: http://www.autogids.be/Magazines_Articl ... cleID=8970
Op het salon van Gen?ve zal Peugeot een sportieve 207 voorstellen: de RC, met een 1.6-turbo van 175 paarden.

Uiteraard kreeg de 207 RC de specifieke neus van de meer dynamische modellen uit het 207-gamma. Toch is hij meteen herkenbaar, onder meer door zijn Pitlane-zeventienduimvelgen met negen spaken, geschoeid met Bridgestone Potenza's in de maat 205/45R17W. Daarnaast is hij voorzien van een dakspoiler (voor meer downforce bij hoge snelheden), van een verchroomd, trapeziumvormig uitslaatsierstuk en van gefumeerde koplampen. De RC zal trouwens verkrijgbaar zijn in enkele specifieke tinten, waaronder een antracietgrijs dat erg goed samengaat met de verduisterde achterste zijruiten.

Onder de kap zit een opgekietelde versie van de 1.6-turbo die samen met BMW werd ontwikkeld. Die is goed voor 175 pk en 240 Nm koppel vanaf 1.600 o/m, al kan dat oplopen tot 260 Nm dankzij de overboost-functie. Daarmee zou de 207 RC een top moeten halen van 220 km/h, terwijl hij in 7,1 seconden naar 100 km/h sprint en volgens Peugeot slechts 27,8 seconden nodig heeft voor de kilometer vanuit stilstand. Het gemiddelde normverbruik bedraagt 7,2 l /100 km (wat overeenkomt met 171 gram CO2/km), maar dat cijfer is allicht enkel weggelegd voor de asceten onder ons.

Overigens is deze 1.6-turbo een technisch hoogstandje. Zo wordt de benzine rechtstreeks in de verbrandingskamers ingespoten, onder een druk van 120 bar. Zijn twin scroll-turbo garandeert bovendien een respons zonder de minste reactietijd. Deze viercilinder is daarnaast voorzien van een variabele timing op de inlaatnokkenas en een gestuurde oliepomp. De spreiding van de vijfversnellingsbak werd aangepast aan de motorkenmerken.

Ook het onderstel werd onder handen genomen: de ophanging werd harder en stijver, de elektrische stuurbekrachtiging werd opnieuw afgesteld en vooraan zitten geventileerde remschijven van 302 millimeter breed en 26 millimeter dik. Naast een ESP van de jongste generatie houdt de 207 RC ook het SSP boven de doopvont. Dat Steering Stability Program zorgt voor een link tussen het ESP en de elektrische stuurbekrachtiging: wanneer de bestuurder remt op wegdekken waar het linker- en rechterwiel niet evenveel grip vinden, is het systeem in staat om zelf aan het stuur te draaien, om de bestuurder bij een noodremmanoeuvre te helpen om de optimale stuurhoek te vinden.

Het interieur baadt in een sportieve sfeer, met kuipstoelen, aluminium pedalen en leder. Peugeot liet zich inspireren door de wereld van de motorfietsen, en dat blijkt uit de ronde wijzerplaten met chroombiesje en rode naalden. Kortom, alles lijkt aanwezig om de bestuurder achter het met geperforeerde leder overtrokken stuurwiel het echte racegevoel te geven...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: ma 12 feb 2007, 17:52
door 306ke
en de prijs ?

Geplaatst: do 15 feb 2007, 15:40
door Darl'mat
De zetels van de RC,

Afbeelding

Geplaatst: do 15 feb 2007, 17:36
door PUG(z)OT
k heb vandaag de eer gehad om met de GT met 150 pk te rijden, en k moe zeggen : ME WANT ONE

benieuwd hoe zo een RC rijdt...

Geplaatst: do 15 feb 2007, 17:56
door Pug 3zéro6
zou er nog een zwaardere versie komen dan de RC, want vind deze toch wel zwakjes als ge de concurrentie bekijkt

maar toch een mooie wagen :D

Geplaatst: za 24 feb 2007, 19:19
door peugeotlover
vandaag de 207CC in het echt gezien :shock:

een beetje opelachtige achterkant :? zo'n twintop ding

Geplaatst: zo 25 feb 2007, 08:38
door limbo
vet autoke

ma blijf erbij dat die mistlichten vanvoor niet schoon zijn