lekker aardig wat reacties precies
tuurlijk komen er nog de fase een deurpanelen in, das logisch
en de achterlichten ben ik echt nog niet uit
maar een ding:
over de rallye weet ik enorm veel, begin zeker niet over zoekt u wat boekskes bijeen en lees die eens!
hier ligt enorm veel documentatie zeker over de 1.3 rallye, en dat kan ik volledig navertellen, tot in detail!
dus laat dat aub, denk twee keer na soms
zie dit niet als een uithaal, zeker niet, ik kan er gewoon niet tegen dat die commentaar gegeven wordt
dat ik er elec tuiten en central insteek, denk eraan, de central heeft er altijd ingestaan, heeft nooit iemand een probleem mee gehad, is een kleine opoffering die ik doe om de simpele reden dat niet alleen ik in de rallye ga rjiden als ie af is, maar chrisje zal er soms ook in gaan rijden(ja, ik leer ze omgaan met de webers

), en ik haar een klein beetje comfort geven wil.
eens de rallye volledig klaar is vliegt de sw de deur uit, heeft chrisje ook een 205je en ik de rallye.
dus zie ik me niet als enige bestuurder en daarom heb ik haar gevraagd of ze dat wel of niet in de rallye wilde.
nog steeds is alles oem, dus volledig origineel peugeot, dus sorry, maar ik zie het probleem niet
de duerbak in het deurpaneel heeft een rallye ook, daar steekt nu enkel een knopje in.
o jee, wat een ramp
central stak er al in toen ik de rallye kocht, dat heb ik gewoon vervangen door een volledig oem systeem, tot in detail, zodat er ook zo weinig mogelijk van merkbaar is
zeg nu nog eens dat ik mijn best niet doe om het goed te doen
en als ik volgens de kenners daarmee aan de ziel van de rallye raak, ok, fijn voor hun.
ik heb er zelf enorm lang over getwijfeld om te doen of niet, dus het is geen overhaaste beslissing geweest
dus nogmaals, ik ken er véél meer van dan dat de meesten hier mss denken, twijfel daar niet aan, de rallye is mijn vakgebied, en das niet stoefend bedoeld