Ja ik heb me ook wel goed geamuseerd, t was een ferme opkomst weer van peugeokes uit heel Vlaanderen en zelfs Nederland
Prachtige caravaan die coup's
alleen jammer dat ik niet veel buiten heb kunnen lopen omdat ik met de quiz bezig geweest ben(wel van uit de kantine veel wagens zien toekomen en vertrekken), toch snel effe ervoor en erna wat toffe gesprekken gehad, meer moet dat niet zijn he, pugday ging eigelijk niet om de wagens in de eerste plaats, maar om mensen die Peugeot rijden te leren kennen, vr de wagens zelf is er track day en de Peugeot meeting te Hoeselt, en daar hoop k toch is van elke Peugeot zoveel mogelijk hoekskes en kantekes te zien
dus merci vr de opkomst allemaal, merci vr degene die deelnamen aan de quiz, merci vr degene die spaghetti zijn blijven eten, en merci aan de standhouders
ohja ook merci aan de twee belangrijkste vrouwkes in mijn leven, mijne schat en moeder de vrouw om de spaghetti te koken (ok melige modus uit

)
En als laatste effe Jo (joske) wa beterschap wensen, zo een arm uit de kom, niet gelachen denk k
grtz Wesly