grtz
Joske - 206 Enfant Terrible 1.4HDi (2003)
Moderator: P-unit
-
Joske
- Pug Driver
- Contacteer:
Updateke. De factuur is betaald. Sjans dat het bijna einde van de maand is.
Vandaag de roosterkes van de achterbumper een nieuw laagske matzwarte lak gegeven. Zaterdagvoormiddag deze terug in de bumper steken en dan namiddag de uitlaat laten aanpassen zodat de bumper er terug op kan, want papa is hem toch al stillekes aan moe aan het worden hier in de "studeer"kamer.
Dan alleen nog de achterkant wat laten zakken en ze is klaar voor seizoen 2008. Hopen dat het in februari ook nog es ene zaterdag warmer wordt want met de voorspellingen van nu is het toch te koud hier in de garage voor wat onder de auto liggen klommelen.
Vandaag de roosterkes van de achterbumper een nieuw laagske matzwarte lak gegeven. Zaterdagvoormiddag deze terug in de bumper steken en dan namiddag de uitlaat laten aanpassen zodat de bumper er terug op kan, want papa is hem toch al stillekes aan moe aan het worden hier in de "studeer"kamer.
Dan alleen nog de achterkant wat laten zakken en ze is klaar voor seizoen 2008. Hopen dat het in februari ook nog es ene zaterdag warmer wordt want met de voorspellingen van nu is het toch te koud hier in de garage voor wat onder de auto liggen klommelen.
-
Joske
- Pug Driver
- Contacteer:
Vandaag nog een kleine update gedaan. Na lang zoeken eindelijk terug ledstandlichtjes gevonden die betaalbaar zijn. Voor de prijs hier in de lokale autoshop heb ik er van deze bijna 10 setjes.
Ik was het een beetje beu om zonder de "sjonnielampkes" rond te rijden.

Ook nog een setje met 7 LED's naast elkaar in 1 weg meegeshopt. Deze gaan we es proberen achter de grillekes onderaan de bumper te steken. Als het mij nie aanstaat vliegen ze er terug uit.
Ik was het een beetje beu om zonder de "sjonnielampkes" rond te rijden.

Ook nog een setje met 7 LED's naast elkaar in 1 weg meegeshopt. Deze gaan we es proberen achter de grillekes onderaan de bumper te steken. Als het mij nie aanstaat vliegen ze er terug uit.
-
Joske
- Pug Driver
- Contacteer:
De volgende update staat ook al voor de deur. Veel ga ik nog nie zeggen, alleen dat het een performance update zal zijn. En dat ik daar op dit moment effe hulp bij nodig heb. Zie gezocht gedeelte. 
-
Randy Andy
- Contacteer: