1989 - Peugeot 205 Rallye 1.3 - Twoofive
Moderator: P-unit
-
verzware
ey robke
kom nu net op een idee om hem van achter te verzware...
batterij naar achter verhuizen...
mvg koen
kom nu net op een idee om hem van achter te verzware...
batterij naar achter verhuizen...
mvg koen
-
- Pug Driver
is geen nieuw stuur, da is een stuur dat ik ooit ens gekocht heb, en sindsdien in al mijn 205kes gestaan heeft.
hoe het komt weet ik niet, maar het rijdt plezanter met dat stuur.
en ja, de tellerplaten blijven zwart, voorlopig toch, tot ik het in mijn krollen krijg
wat ik wel al heb gedaan is de blauwe verlichting van de xs tellerbak overgezet, was wel wat aanpassen, maar da moet soms h?.
nu ben ik aan het zoaken of het blok van de rallye en voorziening heeft voor oliedruk en temperatuursensor, en zoneit, hoe en war deze het beste komen.
hoe het komt weet ik niet, maar het rijdt plezanter met dat stuur.
en ja, de tellerplaten blijven zwart, voorlopig toch, tot ik het in mijn krollen krijg

wat ik wel al heb gedaan is de blauwe verlichting van de xs tellerbak overgezet, was wel wat aanpassen, maar da moet soms h?.
nu ben ik aan het zoaken of het blok van de rallye en voorziening heeft voor oliedruk en temperatuursensor, en zoneit, hoe en war deze het beste komen.
pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
pug 207 sw 1.6 vti
-
-
- Pug Driver
de bandjes liggen erop!
is een pak beter nu, de vorige hadden echt wel hun tijd gehad
maar ze zijn alle 4 vervangen geweest, en ook iets gemerkt toen ik zelf aan het balanceren was:
ik heb gemerkt dat er een steelie bij is die niet te balanceren viel, omdat ie krom is!
vind ik wel vreemd voor velgen van een 3tal maanden oud!
is een pak beter nu, de vorige hadden echt wel hun tijd gehad

maar ze zijn alle 4 vervangen geweest, en ook iets gemerkt toen ik zelf aan het balanceren was:
ik heb gemerkt dat er een steelie bij is die niet te balanceren viel, omdat ie krom is!
vind ik wel vreemd voor velgen van een 3tal maanden oud!
pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
pug 207 sw 1.6 vti
-
- Pug Driver
ik heb pokke slecht nieuws, ik ben er zelf nog niet goed van
ik zal dus eerst het verhaal vertellen,
ik ben op weg naar Robke Dimma, om hem te helpen met zijn motorblok.
kom ik aan de lichten in houthalen oost, ik rem af en ze springen net op groen.
dus ik rijdt door en zie dat 100 m verder er ene zich links zet voor af te slaan.
ok, ik reed 50 of zo, en een meter of 30 voor die auto begin ik te remmen, maar wat doet de rallye?
de rallye remt, en op een bepaalt moment voel ik dat ik in de sporen zit van de camions, waar vermits het regene water in stond.
en toen was het kwaad geshied h?!
ik rem pompend, maar de rallye begint te schuiven, ikke stuur tegen, maar noppes, recht in ene zijn gat vanachter
resultaat:

redelijk wat schade aan de rallye, morgen ens kijken wat er precies scheelt, mar sowieso de kapo, grill, radiator, radiatorhuis, slotplaat, bumper.
ik hoop dat het voor de rest meevalt, en ik ga uiteraard proberen de rallye voor hoeselt terug in orde te hebben, dus alle hulp is welkom!
iemand die nog een slotplaat heft liggen?
een radiatorhuis voor een gti?
een goede radiator?
let me know!!!!
thanx!!!!

ik zal dus eerst het verhaal vertellen,
ik ben op weg naar Robke Dimma, om hem te helpen met zijn motorblok.
kom ik aan de lichten in houthalen oost, ik rem af en ze springen net op groen.
dus ik rijdt door en zie dat 100 m verder er ene zich links zet voor af te slaan.
ok, ik reed 50 of zo, en een meter of 30 voor die auto begin ik te remmen, maar wat doet de rallye?
de rallye remt, en op een bepaalt moment voel ik dat ik in de sporen zit van de camions, waar vermits het regene water in stond.
en toen was het kwaad geshied h?!
ik rem pompend, maar de rallye begint te schuiven, ikke stuur tegen, maar noppes, recht in ene zijn gat vanachter

resultaat:

redelijk wat schade aan de rallye, morgen ens kijken wat er precies scheelt, mar sowieso de kapo, grill, radiator, radiatorhuis, slotplaat, bumper.
ik hoop dat het voor de rest meevalt, en ik ga uiteraard proberen de rallye voor hoeselt terug in orde te hebben, dus alle hulp is welkom!
iemand die nog een slotplaat heft liggen?
een radiatorhuis voor een gti?
een goede radiator?
let me know!!!!
thanx!!!!
pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
pug 207 sw 1.6 vti
-
- Contacteer:
Als ik zo naar dat zijscherm/motorkap zie is het toch een redelijke bosting geweest.
Wil nu niet de pessimist uithangen maar met die onderdelen alleen gaat ge'r niet komen zenne...
Spreek uit ervaring. Heb al vaak genoeg een 205 met schade gezien. Da autooke is echt 2x niets van plaatwerk. Het minste tikje en alles staat krom.
Allee hopelijk valt het nog mee, maar ge gaat toch redelijk wa dingen moeten verwringen om alles weer passend te krijgen...

Wil nu niet de pessimist uithangen maar met die onderdelen alleen gaat ge'r niet komen zenne...
Spreek uit ervaring. Heb al vaak genoeg een 205 met schade gezien. Da autooke is echt 2x niets van plaatwerk. Het minste tikje en alles staat krom.
Allee hopelijk valt het nog mee, maar ge gaat toch redelijk wa dingen moeten verwringen om alles weer passend te krijgen...
The one and only 205 guy...