:thumbup:twoofive schreef:en ja, die protectiewax is erop he Flappy!
1989 - Peugeot 205 Rallye 1.3 - Twoofive
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
voila, de 13-inchers staan er terug op, eens gaan beginnen uitkijken naar ander banden, prijs/kwaliteit vergelijken, en we will see h?.
ondertussen is er ook weer wat veranderd, ik hban nl ff creatief geeest met mdf, met dees tot gevolg

gewoon simpele inbouw, woofer en versterker, de rest schoon afgewerkt met paneelkes, dan nog een hoedenplank en klaar!
ook heb ik zitten experimenteren met dashboardverlichting.
uiteindelijk heb ik gekozen voor bleuw, matcht ideaal bij de witte tellers.
foto's daarvan moet ik wel nog maken.
keep you updated and all reactions welcome!
ondertussen is er ook weer wat veranderd, ik hban nl ff creatief geeest met mdf, met dees tot gevolg

gewoon simpele inbouw, woofer en versterker, de rest schoon afgewerkt met paneelkes, dan nog een hoedenplank en klaar!
ook heb ik zitten experimenteren met dashboardverlichting.
uiteindelijk heb ik gekozen voor bleuw, matcht ideaal bij de witte tellers.
foto's daarvan moet ik wel nog maken.
keep you updated and all reactions welcome!
pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
pug 207 sw 1.6 vti
-
- Pug Driver
- Contacteer:
anders moet je deze kerel is mailen
ik mocht alles gaan halen vr 150 euro
het zijn dus 13ers en geen 14ers zoals ik gehoopt had...
http://www.tuned-belgium.com/forum/view ... 569#749569
ik mocht alles gaan halen vr 150 euro

http://www.tuned-belgium.com/forum/view ... 569#749569
ik had de ice er uit gelaten, ??n van de redenen da die zo goed gaat is zijn licht-gewicht...
Als je er dan hout gaat in steken... Tel uit dat elke 7 kilo extra ongeveer 1pk verlies is...
Dees is gwoon eentje om volledig (mss op ophanging na) standaard te houden
Als je er dan hout gaat in steken... Tel uit dat elke 7 kilo extra ongeveer 1pk verlies is...

Dees is gwoon eentje om volledig (mss op ophanging na) standaard te houden

West Coast Kenens @ your service !!!
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl
-
- Pug Driver
klopt wel, en gelijk heb je, mar op aanraden van enkelen op het nederlandse rallye forum is de koffer dus een beetje 'verzwaard'.
het werdt mij aangeraden dit te doen vermits ik een redelijk verlaagd achteras heb en h??l stijve vering.
en ik heb zelf ook al gemerkt dat ie toch wel vrij snel wilt scuiven, wat nu een beetje minder is.
en dan leek mij die inbouw het beste, vermits ik toch een beetje geluid in de auto wil
en ie heeft toch iets meer als de standaard 1.3 pk, dus zo ?rg is dat nu ook niet h?.
maar nu echt wel beginnen zoeken naar betere banden, ligt nu goodyear op, en grip is eil noppes, zeker niet in de regen.
nu nog zoeken achter zo een 1.9 gti tellerbak, lijkt mij geen overdreven luxe om de olietemperatuur en druk te kennen
en nie voor moeilijk te doen, maar qua optrek of zo merk je niks van de inbouw
het werdt mij aangeraden dit te doen vermits ik een redelijk verlaagd achteras heb en h??l stijve vering.
en ik heb zelf ook al gemerkt dat ie toch wel vrij snel wilt scuiven, wat nu een beetje minder is.
en dan leek mij die inbouw het beste, vermits ik toch een beetje geluid in de auto wil

en ie heeft toch iets meer als de standaard 1.3 pk, dus zo ?rg is dat nu ook niet h?.
maar nu echt wel beginnen zoeken naar betere banden, ligt nu goodyear op, en grip is eil noppes, zeker niet in de regen.

nu nog zoeken achter zo een 1.9 gti tellerbak, lijkt mij geen overdreven luxe om de olietemperatuur en druk te kennen

en nie voor moeilijk te doen, maar qua optrek of zo merk je niks van de inbouw

pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
pug 207 sw 1.6 vti