Joske - 206 Enfant Terrible 1.4HDi (2003)
Moderator: P-unit
-
- Contacteer:
-
die twijfel ken ik...toen ik mijn velgen zag wou ik ze direct hebben en toen ik ze besteld had begon ik ook te twijfelen. Maar nu wil ik geen andere velg meer dus die twijfel gaat vanzelf weg als ze der onder zitten straks
trouwens erg gave velg
greetz Ivo

trouwens erg gave velg

greetz Ivo
[img]http://img125.imageshack.us/img125/1750/bannertx3.jpg[/img]
-
- Pug Driver
- Contacteer:
We zullen het zaakje hier nog es updaten. Joske zit een beetje in een dipje, afgelopen week was zo een week met veel teleurstellingen, dus eentje om rap te vergeten.
De velgen zijn er nog nie, en ik heb al spijt dat ik nu al bekend gemaakt heb welke het gaan worden, ik had beter mijne mond nog wa gehouden om andere mensen niet op ideeen te brengen, ma das nu te laat.
Misschien bestel ik nog wel ander, kwestie van toch een beetje uniek te blijven.
We hebben ook een beetje verder gedaan aan de koffer, met de nadruk op een beetje. De linkerzijkant heb ik er terug uitgehaald en aan de achterkant een klemmenstrookje tegengeschroefd van waar ik de spotjes ga aftakken.

Seffes de andere kant er ook es uithalen om zo de spotjes op dezelfde hoogte te kunnen boren.
De velgen zijn er nog nie, en ik heb al spijt dat ik nu al bekend gemaakt heb welke het gaan worden, ik had beter mijne mond nog wa gehouden om andere mensen niet op ideeen te brengen, ma das nu te laat.

We hebben ook een beetje verder gedaan aan de koffer, met de nadruk op een beetje. De linkerzijkant heb ik er terug uitgehaald en aan de achterkant een klemmenstrookje tegengeschroefd van waar ik de spotjes ga aftakken.
Seffes de andere kant er ook es uithalen om zo de spotjes op dezelfde hoogte te kunnen boren.
-
- Pug Driver
- Contacteer:
De kofferverlichting is dus ook klaar. Links en rechts in de koffer zit er nu een spotje. Deze worden gevoed door de draad die normaal de verlichting van de koffer voorzag van stroom. Ik heb deze stekker gewoon uit het lampje getrokken omdat dat achter het paneel verborgen zit. Van hieruit gewoon 2 draadjes naar mijn klemmen gelegd, en daar de 2 spotjes ook op aangesloten.

Koffer dicht.

Koffer open.

Stand van zaken vandaag.

Koffer dicht.
Koffer open.
Stand van zaken vandaag.