advertentie C&C reclame

Peugeot 407 en 607 worden 1 model --> 508

Alle nieuwigheden en actualiteit rond het merk zelf

Moderator: P-unit

Gtiler
Berichten: 590
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:18
Locatie: breendonk

Bericht door Gtiler »

verdomme mijne SW te vroeg gekocht :shock:
Pug power
[url=http://imageshack.us][img]http://img84.imageshack.us/img84/676/bannergtilerkc5.png[/img][/url]
Taz Devil
Berichten: 912
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 11:04
Locatie: Oevel

Bericht door Taz Devil »

standaard neus is een pak minder? Ik zie echt geen verschil buiten dan dat die 508 niet staat met grijs. Wa is nu het verschil buiten wielen 2 maten kleiner bij die standaard grijze tov die GT witte?
grill= > grootte = gelijk
stoter met nr plaat, zelfde
2 chrome biezekes erin, zelfde
chroom randje, zelfde
heel klein f1 achtig neuzeke, zelfde
opening in de bumper int midden, zelfde
mistlichten zelfde
ik vermoed de dag rijlichten boven de mist lichten, zelfde ( of pinkers)

ahaaaaa xeon op de gt en heldere lichten op de standaard

de foto's: Afbeelding

Afbeelding

Dus mensen, als ge een 508 koopt, geen grijs variant! Doet ge mij ineens ook een plezier mee :D
Peugeot 207 Sporty || Wit 5deurs || 1.6 VTi (Variable Valve Lift and Timing injection) 120pk 88kw
Dav-E
Berichten: 139
Lid geworden op: wo 27 sep 2006, 11:21

Bericht door Dav-E »

Net zoals dochterbedrijf Citroën met de C5 heeft gedaan, gaat Peugeot nu net dezelfde weg op. Ze gaan hun luxueuze bolides verduitseren.

Bij de C5 is dit nog geslaagd (Franse beauté). Maar jammer genoeg vind ik weinig Peugeot-trekjes terug in de 508 :cry:
Niettegenstaande dat de 508 een mooie verschijning is, maar ze is te weinig 'frans' (kijk maar naar het dashboard of de kont).
Hopelijk blijven de rijeigenschappen typisch frans :!:
Marko
Berichten: 307
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 20:21
Locatie: Genk

Bericht door Marko »

Ik denk er hetzelfde over.
Dit model kon beter...
306 Midnight 1.9D '2000
205 1.9 Gentry '93
205 1.6 GTI '84 Gutmann
Gtiler
Berichten: 590
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:18
Locatie: breendonk

Bericht door Gtiler »

rijeigenschappen zullen het zelfde blijven
denk niet da peugeot daar voor moet verduitseren :wink:
Sw heeft vanachter wat weg van de mondeo break.
Maar tes toch ferme bakken :shock:
Pug power
[url=http://imageshack.us][img]http://img84.imageshack.us/img84/676/bannergtilerkc5.png[/img][/url]
Spiritus
Berichten: 263
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 17:49
Locatie: Landen

Bericht door Spiritus »

Het model staat mij wel aan :)
black pug
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 22:32
Locatie: sint-truiden

508

Bericht door black pug »

even reageren.men zegt hier beneden van peugeot dit en dat maar deze 508 is wel een wagen die gerust een dikke bak mag genoemd worden! het is en blijft ne fransman? jaja dat wel maar je kan peugeot niet vergelijken met duitse wagens zoals audi en bmw! de prijsklasse is zeeeer verschillend en je krijgt natuurlijk met een duitser iets meer waar voor je geld dat is zo maar prijs kwaliteit valt die fransman nog mee. bij het geld wat je aan een bmw of audi geeft heb je 3 peugeots ofzo afhankelijk van model natuurlijk! de meeste mensen rijden 6 jaar en kopen al ne andere dus koop ik wel ne fransman die iets minder duur is en ze hebben ook dikke bakken die langs de duitsers mogen gaan staan kijk maar naar de 607 of 407 en deze 508! ook al misse ze wat muziek onder de motorkap.
Jurgen
Berichten: 728
Lid geworden op: ma 20 feb 2006, 22:46

Bericht door Jurgen »

Daar ben ik het zeker niet mee eens hoor! De kwaliteit van ne fransman moet zeker niet onderdoen voor nen duitser en comfort al helemaal niet! 50jaar geleden mss maar die tijd is toch door dat duitsers nog echt degelijke bakken afleveren. Het zal allemaal ongeveer hetzelfde zijn.
black pug
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 22:32
Locatie: sint-truiden

Bericht door black pug »

jaja ik zeg ook niet da ne franse slechter is ma je weet ook dat duits vroeger beter was he en het rijcomfort van ne franse is beter ja dat klopt!
mijn vader en grootvader rijden hun hele leven met peugeot en willen niks anders en ik ben tot nu toe ook tevreden van mijn 206 maarja ieder merk heeft plus en minpunten.
Gtiler
Berichten: 590
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:18
Locatie: breendonk

Bericht door Gtiler »

laatste ben ik akkoord mee elk merk heeft plus en minpunten.
Kwaliteit van de fransen zijn verbeterd (materiaal van interieur dan), maar ng altijd prijselijk tegen een pakweg audi, maar daar betaal je dan ook heel wat voor.
Zonder opties zijn beide wagens ong even duur, maar als je de opties ga bijnemen zullen de duitsers wel duurder worden.
flappy heeft dit al eens gezegd :wink:
Laatst gewijzigd door Gtiler op ma 02 aug 2010, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Pug power
[url=http://imageshack.us][img]http://img84.imageshack.us/img84/676/bannergtilerkc5.png[/img][/url]
peugeotlover
Pug Driver
Berichten: 463
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:52
Locatie: riemst-millen (B)
Contacteer:

Bericht door peugeotlover »

hou het gezellig ja 508 is ne peugeot. gene duitse brol :lol:
[img]http://img458.imageshack.us/img458/2926/firma23dh.gif[/img]
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Bericht door Jones »

duits vroeger beter?
bij mij weten was Peugeot in de jaren 50/60 het topmerk.
Advocaten en notarissen waren de meeste voorkomende categorie die er toen mee reden. En toen schreven ze peugeot beter af als vag (die toen nog nie bestond).
draai of keert het zoals ge wilt. ze lijken mss op iets anders maar het blijft peugeot. ieder merk heeft een type dat op iets anders lijkt maar het blijft uiteindelijk het merk zelf, in dit geval Peugeot.
JEROEN 207
Berichten: 1
Lid geworden op: za 23 jan 2010, 22:16

Bericht door JEROEN 207 »

Jurgen schreef:Daar ben ik het zeker niet mee eens hoor! De kwaliteit van ne fransman moet zeker niet onderdoen voor nen duitser en comfort al helemaal niet! 50jaar geleden mss maar die tijd is toch door dat duitsers nog echt degelijke bakken afleveren. Het zal allemaal ongeveer hetzelfde zijn.
vorig jaar september een 207 gekocht ,ik had ook zoiets van een franse wagen terug kopen na al de miserie dat ik gehad heb met m'n citroen :?
toch heb ik het gewaagd met de peugeot 207,mijn collega reed ermee en nog nooit probs mee gehad en tja het blijft me achtervolgen de draagarm is al moeten vervangen worden en onlangs een bepaalde box die de lucht verdeeld bij het rempedaal :( bij het probleem met de draagarm is peugeot zelf moeten komen kijken want dit werd maar niet opgelost na verschillende keren in de garage gestaan te hebben...
qua rijden ben ik anders wel tevreden en qua looks ook,nu hopen dat em voor de rest geen probleem meer geeft en tmoet wel gezegd worden em is stukken goedkoper dan een duits in z'n klasse
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Bericht door Axel »

foto's van Autoweek.nl:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
rallye_driver
Berichten: 368
Lid geworden op: za 15 jul 2006, 16:13
Locatie: maasmechelen
Contacteer:

Bericht door rallye_driver »

Bah wat een lelijke kont. zou als eerste onmiddelijk dat chrome latje uit het koferdeksel halen. just ne opel, hoop dat 'em niet zo snel gaat roesten dan... :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Peugeot nieuws - Actualités Peugeot”