2001 - Peugeot 306 XS - Pug306XS
Moderator: P-unit
Mja ik stel de vraag omdat ge op verschillende fora en websites een soort van arm met rollement tegenkomt die op de wielnaaf wordt bevestigd.
Die wordt dan een paar keer over en weer bewogen binnenin de kas en daardoor komt die stilaan naar buiten toe, gegarandeerd zonder lakschade.
Die wordt dan een paar keer over en weer bewogen binnenin de kas en daardoor komt die stilaan naar buiten toe, gegarandeerd zonder lakschade.
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
Barsten gaat da na nen tijd zowiso doen, ben ik zeker van, begint altijd met klein barstje en gaat alsmaar verder dan.
Ik heb mijn kassen ook laten rollen, wel redelijk veel en ik moest al in een volledig ander kleur. Dus ik zou de flank laten spuiten man, om miserie na verloop van tijd de vermijden.
Ik heb mijn kassen ook laten rollen, wel redelijk veel en ik moest al in een volledig ander kleur. Dus ik zou de flank laten spuiten man, om miserie na verloop van tijd de vermijden.
Den 31ste ga ik naar de garage, dus dan weet ik meer voor het te laten rollen 
Ondertussen even langs ne winkel gepasseerd en daar led lampjes gaan halen voor in de standlichten.
Ik heb er twee meegenomen voor het effect te zien, maar int licht kan ik me nog geen goe beeld vormen hoe het zal ogen.
Zo zien ze eruit:
Witte led:

Blauwe led:

Normaal krijgt ge nog weerkaatsing van het licht. Ma da ziet ge enkel goe alst donkerder is denk ik.
Momenteel heb ik de witte leds laten steken.

Ondertussen even langs ne winkel gepasseerd en daar led lampjes gaan halen voor in de standlichten.
Ik heb er twee meegenomen voor het effect te zien, maar int licht kan ik me nog geen goe beeld vormen hoe het zal ogen.
Zo zien ze eruit:
Witte led:

Blauwe led:

Normaal krijgt ge nog weerkaatsing van het licht. Ma da ziet ge enkel goe alst donkerder is denk ik.
Momenteel heb ik de witte leds laten steken.
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]