advertentie Van Wijk reclame

2009 - Pugday West (noworkinglink)

Reacties en Foto's van onze Pugday

Moderator: P-unit

peugeotfreak
Berichten: 1370
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
Locatie: Helchteren

Bericht door peugeotfreak »

ik vond het een zeer geslaagde meet en greet zeer unieke locatie en natuurlijk weer ne lekkere spagetti (merci gerda) tijd en ruimte genoeg om nog eens rustig te keuvelen met de meeste
Den Hans
Berichten: 2884
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 22:17
Locatie: Vlakbij Bobbejaanland :-)
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

De locatie leent zich wel tot een (semi) proffesionee fotoshoot. Mss. een ideetje voor de amateur fotografen volgende keer?
Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Bericht door Unknown »

.Wat mij betreft was de locatie top, moest niets meer of niets minder zijn !! Het was uiteindelijk maar een M&G :wink: Mooi langs het water en in de keuken was het met momenten ook leuk vertoeven :) .
Dikke merci Jones om deze te regelen voor ons !

Aan de sukkelaars die toch persé moesten kunnen opvallen. Koop u wat verstand ipv iets voor uwe auto !! Voor mijn part blijft ge volgende keer gewoon thuis !!
red205xs
Pug Driver
Berichten: 346
Lid geworden op: do 14 jun 2007, 17:06
Locatie: belgium

Bericht door red205xs »

Sharene schreef:

u dak toe gedaan bij het na huisrijde??
ne dikke pull aan en dakske gewoon ope da is ne cabrio als het droog is rijde we gewoon open , da is daar voor gemaakt (ik moet toegeven toen de moteur nog wa koud stond had ik het wel wa frisjes) :D zit wel een goei verwarming in de cc zalle ,

trouwens het was ne geslaagden dag dare zekers de volgende weer van de partij ( en is as ge nog eens gaat karten laat maar iets weten eh )
Die wishing you hadn't, not that you had!!!!

www.360degree-racing.be
Kinny
Pug Driver
Berichten: 576
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:25
Contacteer:

Bericht door Kinny »

Alweer 1000x onze excuses dat we er niet bij waren maar vanaf volgend jaar wat meer ons best doen om de Peugeot maatschappij te steunen !!! :oops:

Ik heb wel een goed excuus deze keer want ben achter den opvolger van 406platopdenbuik gereden met mijn madam !

Zag er wel weer de moeite uit ! 8)
www.concept983.be

Lowering or airride contact me !!!
Freaky Freeky
Berichten: 832
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 22:22
Locatie: Aant kanaal van Opitter

Bericht door Freaky Freeky »

Ik was door de vele pintjes de dag voordien wat laat toegekomen maar vond het weer super gezellig.

De spaghettie was overheerlijk dus alles was weer tip top...

Een dikke proficiat een degene die het weer allemaal hebben geregeld, wat de andere ook zeggen. het gaat toch niet zo zeer om de parking of de lokatie maar om de gezelligheid en om nog eens bijeen te komen, als we maar droog en warm zitten, het drinken was er super goedkoop, 1,20 euro voor eene cola meen ik, waar vinde dat nog ergens seg. Voor degene die het niet goed vinde zorg dan zelf maar eens voor een betere lokatie volgende keer, ik wil wel eens zien wat er dan van terrecht komt !!!

Ps : wat is er dan op de parking nog gebeurd met die crossers want toen was ik nog niet daar denk ik ?
Show some respect to earn some respect !!!...
Pug306XS
Berichten: 1344
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 10:59
Locatie: Mechelen

Bericht door Pug306XS »

Kon er niet bijzijn wegens familiefeestje, volgende keer mss :)

Wat is dat met die opvallers?
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

ik vond t zeker en vast geslaagd, heb me goed geamuzeerd en t was een super gezellige sfeer
t hoeft niet altijd groots te zijn om goed te zijn he :D
vond t super sjiek dat de mannen van de renault tuning club ook een pintje zijn komen drinken
dikke merci aan Jones om t te regelen :!: :!: :!:

ivm wat er op de parking is gebeurt; we zijn allemaal eens jong geweest, er zijn er veel die niet weten hoe hun te gedragen in groep en gaan dan gekke dingen doen om op te vallen, er zijn mensen over aangesproken (of ze schuldig waren laat ik in het midden), ik heb mijn mening hierover toen gezegd, men zegge het voort :wink:

hoop dat we nog terug mogen komen :D
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Bericht door Jones »

diene hangaar was afgespannen zenne maar de personen in kwestie hadden het lint afgebroken :wink:
maar maakt niet uit, is gebeurd.
ze hebben mij verteld dat we de volgende keer zeker nog welkom zijn!

thx trouwens dat de meeste het toch goed vonden. motiveert om volgend jaar met dezelfde inzet iets terug te kunnen doen voor de club.

grtz
Den Hans
Berichten: 2884
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 22:17
Locatie: Vlakbij Bobbejaanland :-)
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

Het was geen 'gewone' verzamelplaats, want ik moest ook 2x kijken of ik goed zat. :P Maar als je kijkt naar wat er allemaal aanwezig was, vond ik dat zeker een goede locatie.

EN, belangrijk, CENTRAAL

Zo zie je ook al eens makkelijker andere mensen/auto's in de toekomst. :idea:
Dragoon
Berichten: 2361
Lid geworden op: ma 30 okt 2006, 20:10
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

ik lag jammergenoeg thuis met buikgriep, maar tzag er allemaal wel cava uit daar

en zoals hans zegt centraal 8)
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)

~ 306 1.8 16v
Chris De Backer
Pug Driver
Berichten: 153
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:08
Locatie: Meerdonk
Contacteer:

Bericht door Chris De Backer »

Ik vond de locatie SUPER.
De cantine was dan misschien wel wat verouderd, maar met de prijs van ne Cola kon ik wel leven. Waar vind ge da nog...
Meer moet da nie zijn. De spaghetti was heerlijk, de zon scheen en het was een leuke namiddag.
De Jones heeft dat goed gedaan.
180 Peugeot miniaturen te koop
[url]http://users.telenet.be/ontheroad/salepeugeot[/url]
Plaats reactie

Terug naar “PCB Pugday”