advertentie All about details reclame

2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Reacties en Foto's van onze Pugday

Moderator: P-unit

Axel
Pug Driver
Berichten: 3193
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Axel »

natnek schreef:.... en het verkeerd rijden zoals de meeste was ook wel is tof :D
.......
Ik beken schuld dat ik een verkeerde straatnaam heb genoteerd op het roadbook, maar langs de andere kant, als er staat na 100 meter rechts, dan is dat ook na 100 meter rechts, en niet na 200 of 300 of 400 of ......... :mrgreen: (volgende keer zet ik er geen straatnaam meer bij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

maar 't belangrijkste is: we hebben ons geamuseerd :wink:
306xtreme
Berichten: 1681
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 22:18
Locatie: dorne (limburg)
Contacteer:

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door 306xtreme »

ook maar ff mijn bijdrage doen :lol:
meet kan ik niks over zeggen want ben geen uur daar geweest dus

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
rebelish
Berichten: 1669
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 23:28
Locatie: Staden (W-Vl)

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door rebelish »

precies minder en minder 306'kes ieder jaar.

toch wat spijt dat ik niet afgezakt ben tot daar.
seune
Pug Driver
Berichten: 1181
Lid geworden op: ma 05 nov 2007, 14:53
Locatie: Tremelo - Vl. Br.

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door seune »

was een leuke dag en ben blij da ik er ge'weest ben de roadbook zelf vond ik op die 1 of 2 kleine schoonheids foutjes zeer duidelijk en vlot nergens geschuurd ( hoe komt da toch) en overal goe kunne doorrijde meer hoeft dat niet te zijn he
mss een ide voor de organisatoren om de volgende te dimen bij vertrek en aankomst ?
de spaghetti heb ik niet kunne proeve want kwas te moe van de nacht ervoor dus maar vroeg weer vertrokken.. :oops:
Jethro
Pug Driver
Berichten: 1657
Lid geworden op: wo 25 apr 2007, 20:21
Locatie: Lierke Plezierke

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Jethro »

Kben er maar efkes geweest, moest gaan werken.
Jammer van de wind, maar heb toch een klapke kunne doen met een paar man.
En ik ga mij misschien toch een lid maken, dan kan ik eens meerijden :D

Hier zijn trouwens mijn foto's:
http://s70.photobucket.com/albums/i102/ ... aakdal2011
Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Unknown »

seune schreef:was een leuke dag en ben blij da ik er ge'weest ben de roadbook zelf vond ik op die 1 of 2 kleine schoonheids foutjes zeer duidelijk en vlot nergens geschuurd ( hoe komt da toch) en overal goe kunne doorrijde meer hoeft dat niet te zijn he
mss een ide voor de organisatoren om de volgende te dimen bij vertrek en aankomst ?
de spaghetti heb ik niet kunne proeve want kwas te moe van de nacht ervoor dus maar vroeg weer vertrokken.. :oops:
Timen zal (als het van mij afhangt) nooit gebeuren. Dit is vragen om ongelukken wegens "wannabee rally helden" die sneller als iemand anders willen binnenkomen. Het blijft een rondrit waarbij je de verkeersregels dient te respecteren en te genieten van de bezienswaardigheden die je passeert.

Als ik een toerrit in elkaar steek zal het zelfs eerder een auto zoektocht worden waarbij je tijdens het rijden moet uitkijken naar bepaalde zaken , en als er dan te snel gereden wordt zal er niet veel gevonden maar ook niet gewonnen worden :wink:
JordiC
Pug Driver
Berichten: 2117
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 13:29
Locatie: alken city

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door JordiC »

dan ist geen tourrit meer, maar een rally.
Ben er ook geen voorstander van :)
Spiritus en ik zijn in de lekdreef ook ff gestopt om enkele foto's te maken.
Onderweg zijn we aan De Bosrand gestopt voor een drankje en de parking stond vol met peugeot's :lol:
Het is nog altijd voor de fun.
Als je er een wedstrijd van wil maken, komt er ook heel wa meer werk bij kijken en dan is er nog zoiets als verzekering.. :)

Vond het zeer plezant, zeker voor herhaling vatbaar 8)
vond het bollekes-pijlkes concept wel leuk :)
Was zelfs vrij goed te volgen en ik zat alleen in de auto (met Spiritus voor mij rijdend)
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6183
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door PUG(z)OT »

voor de speedfreaks hebben we onze track day he :p
Liez
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 10:07
Locatie: Kuringen

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Liez »

Unknown schreef:Als ik een toerrit in elkaar steek zal het zelfs eerder een auto zoektocht worden waarbij je tijdens het rijden moet uitkijken naar bepaalde zaken , en als er dan te snel gereden wordt zal er niet veel gevonden maar ook niet gewonnen worden :wink:
jaaaaaa!! DOEN!!!!!! Lijkt me leuk! :-)

en met dat timen wil hij misschien zeggen dat er om de 5 min ofzo iemand vertrekt, om te vermijden dat je gewoon mekaar aan het volgen bent? (alé, denk ik eh... :oops: )
Spiritus
Berichten: 263
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 17:49
Locatie: Landen

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Spiritus »

Ik heb ne zeer leuke dag gehad!
Ondanks het weer en enkele keren het noorden
kwijt geweest was het een zeer mooie Toertocht!! :lol:
seune
Pug Driver
Berichten: 1181
Lid geworden op: ma 05 nov 2007, 14:53
Locatie: Tremelo - Vl. Br.

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door seune »

@ unknown & Senneboy : als je dat doet zal ik ook zeker mee rijden ;-) ik bedoel niet om er degelijk ne rally van te maken maar voor diegene die willen... ivm met verzekering uw wage dient verzekerd te zijn he :D wat de rest betreft zijn er de verkeersregels enz.

@ pug(z)ot: da's waar maar da's maar 40 min per jaar :p :(

@ liez: ne roadbook rijd iederr op zijn eige manier denkik, als wij met de jeep roadbooks rijde is dat meestal in groepje van max 5 wagens en inderdaad een tussenpauze alvorens een volgende wagen of groep mag vertrekekn deze zijn ook niet getimed ( zal het al maar zelf zeggen :lol: ) maar zitten wel vol andere hindernissen enzz dus dat kunt ge eigenlijk niet vergelijken

maar soit tot daar he :) het was leuk en zeker de moeite waard
Chris De Backer
Pug Driver
Berichten: 153
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:08
Locatie: Meerdonk
Contacteer:

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Chris De Backer »

Den Hans schreef:... maar de Chris had weer wa leuks bij en heb daar maar wa geld achtergelaten... :wink:
Waarvoor dank 8) Het zal ten goede komen van mijn verbouwingen. :lol:
red205xs
Pug Driver
Berichten: 346
Lid geworden op: do 14 jun 2007, 17:06
Locatie: belgium

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door red205xs »

ik heb mss ook wel wat te hard gereden enzo maar ik vind ook iedereen rijd de toerrit zoals die dat wilt doen , als die maar niemand anders in gevaar brengt
Liez
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 10:07
Locatie: Kuringen

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Liez »

@ seune: awel ja da bedoel ik! Ik vind da echt leuk om te doen, maar als je dan je roadbook ant volgen bent en je bent de weg even aan het zoeken ofzo, maar je ziet de auto voor u 200m verder al rechts afdraaien, ja dan weet je dat je waarschijnlijk daar naar rechts moet(tenzij die verkeerd zit natuurlijk, maar ge snapt wa'k wil zeggen eh :p) en dan is de fun er af...
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 2011 - Pugday 5 @ Vorst/Laakdal

Bericht door Joske »

red205xs schreef:ik heb mss ook wel wat te hard gereden enzo maar ik vind ook iedereen rijd de toerrit zoals die dat wilt doen , als die maar niemand anders in gevaar brengt
Als iedereen zo denkt zijn we in mijn ogen fout bezig. In de eerste plaats is het een tocht op de openbare weg, en hebt ge u aan alle verkeersregels te houden. Zo simpel is het. :oops: :oops: :oops:

Liez: Wij hebben toch nie gezegd dat ge allemaal tegelijk moet vertrekken he. Iedereen vertrok wanneer hij/zij dat zelf wou.
Als ge echt wilt dat er niemand voor u rijdt kunt ge best als allereerste vertrekken. Anders gaat ge altijd mensen inhalen. :oops:

Jonas en ik hadden de eerste 5-10km niemand voor ons, nadien effe omdat die mannen met hun verlaagde auto's zooooooo traag over verhoogde inrichtingen kropen, maar we hebben dat zelf opgelost door aan t eerste beste taverneke te stoppen om iets te gaan drinken (en pissen). Ge maakt er van wat ge zelf wilt he. :)

Alleen Timen gaan we nooit mee beginnen. Als het wel ooit gebeurd zal het zonder mij zijn. :oops:
Plaats reactie

Terug naar “PCB Pugday”