advertentie Nova reclame

peugeot j7

Moderator: P-unit

Plaats reactie
servaas
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 22 feb 2010, 13:57

peugeot j7

Bericht door servaas »

hallo, bij het aanschaffen van een peugeot j7 camionet heb ik gemerkt dat de dop van het motoblok, om olie bij te voegen, verdwenen is. nu is mijn vraag; wie kan mij helpen bij het vinden van zo'n dop. in de garage vertelden ze me dat het voertuig te oud is (bouwjaar 1978) waardoor de gegevens niet meer in de computer zitten. maar met het artikel nummer van zo'n dop zouden ze mij misschien wel verder kunnen helpen. dus als iemand het nummer weet van zo'n dop; dat zou ook al een stap vooruit zijn. bedankt, servaas.
Wim_505_GTDTE
Berichten: 275
Lid geworden op: vr 07 jul 2006, 17:48
Locatie: Scherpenheuvel

Bericht door Wim_505_GTDTE »

Hallo.

Is het een diesel of benzine? Diesel is zo geen probleem want normaal passen de doppen van alle indenor diesels erop.Meeste kans maak je bij Ford sierra 2.3 of scorpio 2.5 omdat je die af en toe nog tegenkomt en peugeots met die motors bijna nooit meer.Eventueel kan je je vraag eens posten op het nederlandse Lion d'or forum waar veel J7-9 liefhebbers zitten en ook enkele die veel onderdeel nummers kunnen vinden.

Groetjes Wim.
speedliner
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 04 nov 2009, 00:19
Locatie: Diepenbeek

Bericht door speedliner »

@ Wim 505 GTDTE,

In zijn "even voorstellen" topic staat dat het een benzine is.



@ Servaas,

Misschien een idee om zo een J7 benzine op kapaza of dergelijke te zoeken en de eigenaar te bellen dat hij even kijkt op de dop welk nummer erop staat (als ze dat erop zetten natuurlijk), dan kun je het gewoon bestellen bij Peugeot zeker ?

Nog succes met de zoektocht !


Greetz,
Michaël
supamonkey4x
Berichten: 158
Lid geworden op: ma 17 aug 2009, 00:02

Bericht door supamonkey4x »

0258 21 denk ik dat het is (dat is nr 4)

Afbeelding
servaas
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 22 feb 2010, 13:57

bedankt

Bericht door servaas »

hallo, dat is dus het juiste nummer. het is een soort universele dop en hij past perfect. mijn probleem is opgelost, waarvoor dank. groet servaas
supamonkey4x
Berichten: 158
Lid geworden op: ma 17 aug 2009, 00:02

Bericht door supamonkey4x »

Graag gedaan :D
Plaats reactie

Terug naar “80x en Bedrijfsvoertuigen - 80x et Cammionettes”