advertentie Automotive Group reclame

partner, stuurbediening, pioneer

806, 807, Bipper, Partner en Expert personenwagens

Moderator: P-unit

Plaats reactie
crazyguy
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 18:47

partner, stuurbediening, pioneer

Bericht door crazyguy »

Ik heb een partner van ongeveer 8 jaar oud... Ik heb er nieuwe speakers en een nieuwe autoradio ingestoken van pioneer (deh-X5600bt) Alles werkt, maar ik kan natuurlijk de stuurbediening niet meer gebruiken... Daarvoor even een mail gestuurd naar pioneer die Me een kabelkit met een soort bakje aanraade die dat allemaal mogelijk ging maken om terug te gebruiken... Heb dat besteld en proberen installeren maar werken doet het niet...

ik zag aan de stekker van de partner voor de autoradio 3 kleuren draden die ik niet kan thuisbrengen een oranje getwist met een grijsachtige, en dan nog een losse groene... Kan iemand Me vertellen of het deze draden zijn die nodig zijn voor de stuurbediening?

de kit van pioneer, die dus blijkbaar niet zomaar past is CTSPSA001AE... Ik zou deze kunnen proberen aansluiten zonder al dievstekjers die toch niet passen, maar dan moet ik ook daarvan weten wat de draadjes zijn,doen van dat kastje met de minijack die in de radio plugt, en wat de oranje met grijze getwiste en die groene zijn...

iemand die Me wat kan helpen want van die kit is er heel weinig info te vinden, en ook over die draden van de partner vind ik bitter weinig...

alvast bedankt...
Dries
Pug Driver
Berichten: 931
Lid geworden op: ma 24 dec 2007, 16:23
Locatie: Heusden-zolder
Contacteer:

Re: partner, stuurbediening, pioneer

Bericht door Dries »

Kan het niet zijn dat je gewoon je originele radio moet gaan laten afmelden bij de peugeot garage.
ik heb ook zo een bakje voor de stuurbediening voor en pioneer radio, maar je hebt er 2 soorten. Eentje enkel voor de stuurbediening en eentje voor stuurbediening en display. Ik dacht als het enkel die met stuurbediening is dat je dan je originele radio moest gaan laten afmelden. Ik heb die met stuurbediening en display en die werkt wel gewoon plug and play.
Plaats reactie

Terug naar “80x en Tepee gamma”