advertentie Nova reclame

2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

806, 807, Bipper, Partner en Expert personenwagens

Moderator: P-unit

Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

Na 6 maanden op de bullbar te hebben gewacht,en nog eens 2 extra maanden om op de bevestigingsbeugels te moeten wachten (ze waren dus zo stom om die te vergeten...) staat de bullbar er dus EINDELIJK op! :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9539
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door jurgen_s »

het staat 'm wel :Y
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door peugeot-gek »

Vind dit ook :) :Y

greetz ;)
Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

Thanks :)
Het is wel nog ff wennen dat hij vooraan nu iets lager bij de grond komt,dat heb ik vandaag aan de lijve ondervonden toen ik iets te "sportief" over een verkeersdrempel reed lol :mrgreen:

Ik denk dat mijn volgende aanpassing een airintake zal worden in de motorkap,ik heb al eens zitten snuffelen op de site van Autostyle maar vond niet zo meteen mijn goesting. Toch niet echt iets dat bij dit type wagen past.
Hoewel ik die van de Toyota Rav 4 wel leuk vind,dus misschien ergens zoeken of er toevallig nog iemand een Rav 4 motorkap heeft met airintake die ik dan in mijn motorkap kan laten inbouwen :Y

Afbeelding

Afbeelding
Madmac
Berichten: 75
Lid geworden op: di 26 jul 2011, 15:07
Locatie: Genk, België
Contacteer:

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Madmac »

Met uw bull-bar kunt ge nu lekker voorgangers rammen zonder zelf teveel schade te hebben :mrgreen:
Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

Lol.. ik moet toegeven dat die gedachte ook ff door men hoofd is gegaan maar ik zal het maar best zo laten :mrgreen:

Achteraan ga ik geen bar hangen omdat ik vrees dat dit gaat "vechten" met mijn parkeersensoren,mss zouden die die rearbar dan wel aanzien als een hindernis en dan constant gaat piepen als ik achteruit zou rijden :roll:

Ik heb inmiddels de standlichten ook vervangen door wit/blauwe ledjes met weerstand (http://www.autostyle.nl/eu-0536w.html),zodat die perfect samenwerken met de boordcomputer en de kruislichten door wit/blauwe ampules (http://www.autostyle.nl/dw-h4.html).
Volgende stap is eens zien voor dagrijlichten,ofwel plaats ik dan 2 ledstrips of bouw ik 2 DRL led-units in onder mijn nummerplaat.
Ook de oorspronkelijke nummerplaat verlichting achteraan zou ik willen vervangen door 2 led-units (http://www.autostyle.nl/dl-pen02.html)
Outdoor
Berichten: 51
Lid geworden op: do 03 mar 2011, 22:33

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Outdoor »

Puma schreef:Ik heb inmiddels de standlichten ook vervangen door wit/blauwe ledjes met weerstand (http://www.autostyle.nl/eu-0536w.html),zodat die perfect samenwerken met de boordcomputer en de kruislichten door wit/blauwe ampules (http://www.autostyle.nl/dw-h4.html).
Foto van voor en na misschien want ik zoek nog kruislichten die passen met m'n led stadslichten en wil wel xenon maar niet wettelijk bij nabouw indien geen auomatische hoogteregeling en sproeisinstallatie?
Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

Een ervoor foto van de oorspronkelijke lichten heb ik niet maar ik kan er eventueel wel posten van hoe het nu is.
Ik heb geprobeerd om er zo goed mogelijk foto's van te maken maar zonder een professioneel toestel met een aangepaste lens is het niet zo makkelijk.
Op de foto's zie je dat ze nogal wit schijnen maar in werkelijkheid zit er een xenon-achtige blauwe schijn in,ook op de weg schijnen ze wit/blauw.

Moet er wel bijzeggen dat je nooit 100% hetzelfde effect zal hebben als echte xenon's maar persoonlijk vind ik het wel beter dan met de oorspronkelijke ampules.
Je hebt natuurlijk wel duurdere ampules ook als je kijkt op de site van Autostyle maar wat het verschil is zou ik niet echt weten.
Ik ga één van de komende dagen ook de lampjes van de mislichten vervangen door H1's met dezelfde lichteigenschappen (Set SuperWhite Blue H1 lampen 55W-12V (Xenon-Optiek) incl. E-Keur: http://www.autostyle.nl/dw-h1.html).
Daarna zijn dan - buiten de nummerplaatverlichting - ook de lampjes van het interieur aan de beurt,die vervang ik dan door LED'jes.

Ik had ook graag xenon's gehad maar ik had idd ook al gehoord dat je koplampen dan moeten voorzien zijn van sproeiers,waarom precies weet ik niet juist.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Outdoor
Berichten: 51
Lid geworden op: do 03 mar 2011, 22:33

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Outdoor »

Alvast bedankt voor de foto's maar ik zag nog dat je de knipperlichten met
oranje lampjs had; ik heb die vervangen door de chromium lampjes
zodat de oranje gloed niet meer is te zien; ook achteraan is dat gedaan wat de optieken egaler kleurt.
Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

Geen probleem ;)

Hoe zien die chromium lampjes er eigenlijk uit?
Want ik denk niet dat ik daar al van had gehoord,en mogen deze eigenlijk op de openbare weg?
Ik vraag dit maar omdat ik geen zin heb om om de 2min. te worden tegengehouden door onze blauwe smurfvrienden lol..

Edit: Ok ik heb gevonden over wat je het precies had:

Afbeelding

Dus ik vermoed dat deze perfect toegestaan zijn op de openbare weg,zolang ze maar oranjekleuren als ze in gebruik zijn :)
Ik ga er ook eens achter zoeken denk ik,want vind het wel mooi zonder die oranje tint in de koplampen.
Outdoor
Berichten: 51
Lid geworden op: do 03 mar 2011, 22:33

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Outdoor »

Deze zijn het, ik heb ze in al m'n voertuigen gehad en nooit een probleem
geweest ook niet in de keuring sinds 2004, te verkrijgen in grote doe het zelf zaken als Supra Bazar en Euroshop opgelet er bestaan 2 types die er hetzelfde uitzien doch de borgpinnen staan niet over elkaar en onder dezelfde hoek, gezien ik de verkeerde had (stom van mij) heb ik de pin die op de verkeerde plaats stond afgeslepen en 1 op de goede plaats een pin gemaakt van een stijve koperdraad
met de maat van de pin en eraan gesoldeerd.
Een verwittigd man is er 2 waard.
Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

Ah ok ik zal er deze week eens achter zoeken dan,alvast bedankt voor de tip ;)
Mag ik weten hoeveel dergelijke lampjes ongeveer kosten per set?
Outdoor
Berichten: 51
Lid geworden op: do 03 mar 2011, 22:33

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Outdoor »

Puma schreef:Ah ok ik zal er deze week eens achter zoeken dan,alvast bedankt voor de tip ;)
Mag ik weten hoeveel dergelijke lampjes ongeveer kosten per set?
Tzijn maar gewone gloeilampjes ik dacht max 10€ voor een verpakking van 2
lampjes.
Scorpion
Berichten: 13
Lid geworden op: do 12 apr 2012, 16:54

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Scorpion »

Hallo,

Ik heb mij begin dit jaar ook een Peugeot Partner Tepee Outdoor gekocht.
Ben heel tevreden over deze wagen en wou hem bij deze even aan u voorstellen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tot nu toe zijn volgende zaken gebeurd : velgen 225/40/18 van het merk JZ, inox pedalen, beschermdrempels, sierstuk gelast op mijn uitlaat en Eibach verlaging 30 mm.
Het enige wat ik nog van plan ben te doen is dagrijledjes laten plaatsen in de voorgril. Deze zijn reeds besteld en zodra ze binnen zijn worden ze geplaatst.

Ik vind jouw wagen ook top. Ben benieuwd wat je van de mijne vind? :)
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9539
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door jurgen_s »

knappe wagen... maar ik zou een apart topic beginnen :Y
Plaats reactie

Terug naar “80x en Tepee gamma”