advertentie PDK Pallets reclame

2013 - Peugeot 508SW Allure - DTM-Driver

508 en 5008

Moderator: P-unit

Axel
Pug Driver
Berichten: 3193
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Re: 2013 - Peugeot 508SW Allure - DTM-Driver

Bericht door Axel »

is inderdaad heel mooi, maar ..... "persoonlijk" vind ik de snoet van de fase 2 mooier en nen SW, dat doet me teveel denken aan een vertegenwoordigersauto (daarom ben ik voor de berline gegaan, vele mooier) Persoonlijke mening, hé ;)
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Re: 2013 - Peugeot 508SW Allure - DTM-Driver

Bericht door dtm-driver »

Axel schreef:is inderdaad heel mooi, maar ..... "persoonlijk" vind ik de snoet van de fase 2 mooier en nen SW, dat doet me teveel denken aan een vertegenwoordigersauto (daarom ben ik voor de berline gegaan, vele mooier) Persoonlijke mening, hé ;)
Heel lang liggen twijfelen en uiteindelijk in bepaalde kleuren de fase 2 mooier gevonden. Alleen doorslaggevend beperkt in keuze voor vorige fase gegaan.
Fase 2 mist iets in mijn ogen...

Des te beter, anders reden we allen met dezelfde wagen!
Maar heb de station nodig wegens 2e kleine op komst ieder moment en de hondjes...
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Re: 2013 - Peugeot 508SW Allure - DTM-Driver

Bericht door dtm-driver »

Iemand ervaring met een geïntegreerd muziek systeem?
Aftermarket geplaatst dan.

Systeem bestaat uit een 5kanaalsversterker met tal van afstelmogelijkheden wat bestaat uit een geïntegreerde converter. Ook is er een woofer in een behuizing bij die in het reservewiel gat past.

Luidsprekers worden uiteraard ook vervangen door 2 composets.
Dit alles word aangesloten door een kabelboom die van de radio naar de versterker gaat en vervolgens naar de luidsprekers. Originele kabels blijven intake plug and play.

Of beter een externe versterker, high/low converter en Subwoofer met kist zoals in de goeie ouwe tijd :mrgreen:
keen51
Pug Driver
Berichten: 56
Lid geworden op: za 09 mar 2013, 21:25

Re: 2013 - Peugeot 508SW Allure - DTM-Driver

Bericht door keen51 »

Ik heb bij mijn 308 ook old fashion way een sub bijgeplaatst maar mijn ervaring is dan, dat de standaard luidsprekers niet voldoende hoge tonen gaven. Mss was de sub wel wat zwaar, dat kan ook.. maar ik zou, als ik ooit nog eens iets van muziek bijplaats, een volledige inbouw zoals je reeds beschreven hebt, laten doen. Mss is de vergelijking 308 en 508 qua luidsprekers niet de juiste vergelijking maar alle feedback kan helpen denk ik dan [emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Re: 2013 - Peugeot 508SW Allure - DTM-Driver

Bericht door dtm-driver »

Ga dus idd de oude audio om laten zetten. Enkel moet ik een uitgebreidere high/low converter hebben. Maar is even geen geld voor dus gaan nog even wachten ermee.

Net nieuwe bumper met alle grillen kunnen aanschaffen gezien de bumper niet tegen de kracht van een trekhaak kan :roll:

Hierna eens wassen/ detailen als we eraan geraken en tegen zomer eens zien voor de dual action boven te halen...

Misschien tussen door de speakers monteren.
Zal al een verschil zijn!!
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Re: 2013 - Peugeot 508SW Allure - DTM-Driver

Bericht door dtm-driver »

Afspraak voor de snuit te doen staat dus vast. 8e gaat ze binnen.
Voorbereidingen voor de muziekinstallatie zijn aan het vorderen :mrgreen:
Ziet er naar uit dat we een zomer setje kunnen aanschaffen. Vrijdag weet ik meer :?
19" uit het peugeot gamma voor de verandering :Y

Nog steeds niet echt deftige foto's kunnen maken.
Druk op werk, thuis met de werken en de kindjes....
Als ze klaar is toch een keer doen :?
Plaats reactie

Terug naar “50x”