advertentie C&C reclame

Versnellingspook

Moderator: P-unit

Gumbo
Pug Driver
Berichten: 267
Lid geworden op: di 14 aug 2012, 18:35

Versnellingspook

Bericht door Gumbo »

208 GTI pook op m'n RCZ... en valt dik mee
Afbeelding
Afbeelding
Big-J
Berichten: 519
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 19:51
Locatie: Zichem

Re: Versnellingspook

Bericht door Big-J »

Ni slecht, is wat sportiever... maar dat is volgens mij geen 208 GTI pook? :?
Ik ken iemand met een 208 GTI en die pook ziet er volledig anders uit, tenzij dat de nieuwe phase 2 GTI een andere pook gekregen heeft maar dat betwijfel ik. :|

Heb je trouwens geen eigen topic van je RCZ? Zou overzichtelijker zijn dan de verschillende topics die hier verspreid zijn met fotos van je auto ;)
Dragoon
Berichten: 2361
Lid geworden op: ma 30 okt 2006, 20:10
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Versnellingspook

Bericht door Dragoon »

proper pookje, zeker beter dan de originele!

Maar das toch geen 208GTI pook hoor.
Dit is de gti-pook: (idem rcz-r)
Afbeelding


Is het trouwens écht nodig om voor elke foto of elk detail een nieuw topic te starten? Maak nu toch eindelijk es 1 topic aan van uw wagen/project en post alles daar in, zoals iedereen doet! Kwestie van onnodige chaos en een wildgroei aan topics te vermijden...
zie ook: http://peugeotforum.be/viewtopic.php?f=76&t=10915
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Versnellingspook

Bericht door Darl'mat »

Euh, ieder post in zijn topic zoveel post als hij wil.
Laat dit duidelijk zijn.

Een nieuw topic is idd echt niet nodig, best posten in topic van de wagen.
Dragoon
Berichten: 2361
Lid geworden op: ma 30 okt 2006, 20:10
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Versnellingspook

Bericht door Dragoon »

natuurlijk kan iedereen in ZIJN topic zoveel posten dat em wil, daar gaat het toch ook niet om?

Het gaat mij eerder om het feit dat er zo al veel topics gestart zijn door dezelfde persoon, die dan ook gewoon doodvallen en zonder dat ge nog enige structuur in het hele verhaal ziet. Iets wat allemaal perfect in 1topic kan. Als niemand daar ooit op reageert gaat em het nooit snappen é. Trouwens, de 'plaats reactie"-knop lijkt me toch niet zo onvindbaar ;)

1 projectopic per wagen is wat ik dus even vermeldde, toch iets waar de beheerders ook naar streven lijkt me?
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Versnellingspook

Bericht door Darl'mat »

idd.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: Versnellingspook

Bericht door jurgen_s »

en dan is het nog altijd aan de mods om hierop te reageren

en niet iedereen is het gewoon om op een forum te reageren of laat staan deftig een computer te gebruiken. Dus fouten gebeuren nu eenmaal. Als het slechte wil was geweest tot daartoe, maar ik weet dat het hier niet het geval is geweest.

Ik zal in de loop van de week dit topic opruimen en samenvoegen met het juiste topic van de rcz.

En dit is het einde van deze discussie.
Gumbo
Pug Driver
Berichten: 267
Lid geworden op: di 14 aug 2012, 18:35

Re: Versnellingspook

Bericht door Gumbo »

Big-J schreef:Ni slecht, is wat sportiever... maar dat is volgens mij geen 208 GTI pook? :?
Ik ken iemand met een 208 GTI en die pook ziet er volledig anders uit, tenzij dat de nieuwe phase 2 GTI een andere pook gekregen heeft maar dat betwijfel ik. :|

Heb je trouwens geen eigen topic van je RCZ? Zou overzichtelijker zijn dan de verschillende topics die hier verspreid zijn met fotos van je auto ;)
Verdoemme ik vergeet dat altijd van m'n topic. Ik vind dat nooit terug. Hoe te vinden ? :cry:
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: Versnellingspook

Bericht door jurgen_s »

hmmm, vind er ook niet direct ene

wel van uw 207cc, maar niet van de RCZ

tijd om er eentje te maken dirk :mrgreen:
Gumbo
Pug Driver
Berichten: 267
Lid geworden op: di 14 aug 2012, 18:35

Re: Versnellingspook

Bericht door Gumbo »

Dragoon schreef:natuurlijk kan iedereen in ZIJN topic zoveel posten dat em wil, daar gaat het toch ook niet om?

Het gaat mij eerder om het feit dat er zo al veel topics gestart zijn door dezelfde persoon, die dan ook gewoon doodvallen en zonder dat ge nog enige structuur in het hele verhaal ziet. Iets wat allemaal perfect in 1topic kan. Als niemand daar ooit op reageert gaat em het nooit snappen é. Trouwens, de 'plaats reactie"-knop lijkt me toch niet zo onvindbaar ;)

1 projectopic per wagen is wat ik dus even vermeldde, toch iets waar de beheerders ook naar streven lijkt me?
Zoals jurgen het melde is het niet met opzet dat "em" het gedaan heeft. Bij deze zal ik maar beter niets meer posten en mij uitschrijven uit jullie forum (dank u Dragoon). Nog veel succes met jullie webside trouwens... :Y
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: Versnellingspook

Bericht door jurgen_s »

aaaaaaaaaaah nee hé dirk

zo gemakkelijk komt ge er niet vanaf :N
Gumbo
Pug Driver
Berichten: 267
Lid geworden op: di 14 aug 2012, 18:35

Re: Versnellingspook

Bericht door Gumbo »

Allé 't is al goed. Jullie weten dat ik jullie webside leuk vind. Maar leg me dan maar eens uit hoe een topic starten van m'n rcz :lol:
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: Versnellingspook

Bericht door GT'tje »

Ik zal me hier ook eens komen moeien se:

@ Jurgen: leg hem dat aub snel uit. Er rijden steeds minder RCZ rond. En het zou zonde zijn dat hij van het forum weg gaat.

@ RCZHeverlee: Ik heb op de Pugday gezien dat jij hele mooie foto's kan maken. Maak aub snel een topic aan en zet daar een hoop mooie foto's in van je wagen (niet meer dan 6 per keer. Dat zijn de regels). En ik kan nu al haast niet wachten om ze te bekijken! :Y :Y
Gumbo
Pug Driver
Berichten: 267
Lid geworden op: di 14 aug 2012, 18:35

Re: Versnellingspook

Bericht door Gumbo »

jurgen_s schreef:hmmm, vind er ook niet direct ene

wel van uw 207cc, maar niet van de RCZ

tijd om er eentje te maken dirk :mrgreen:
Vind iets terug op "Wie ben ik" op 14/08/2012
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: Versnellingspook

Bericht door jurgen_s »

zal een topic maken voor u en uw posts betreffende de RCZ erin zetten :Y

dan kunt ge die verder zelf aanvullen 8)
Plaats reactie

Terug naar “RCZ”