advertentie Automotive Group reclame

2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

Flitz
Berichten: 206
Lid geworden op: di 26 sep 2006, 22:58
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Bericht door Flitz »

verlagen en da geeft al een heel ander zicht. voor de rest vind ik het wel allemaal mooi maar zonder deze ketel te verlagen ziet er alles zo cheap uit. Just my opinion.
Sax* 1.5 HDI +Sold+
307 2.0 HDI +Sold+
Cli* sport 1.5 DCI +companycar+
Sl*pel 1.3 4stra company
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Prince-_- schreef:Nice :D
nu nog zakken hé :wink:
Thanks en alles op zn tijd he 8)
Weet nog ni hoeveel goed zou zijn...
Daarom dacht ik aan airrides, maar dan moet ik wel nog even sparen hoor :oops:

Grtz
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Flitz schreef:verlagen en da geeft al een heel ander zicht. voor de rest vind ik het wel allemaal mooi maar zonder deze ketel te verlagen ziet er alles zo cheap uit. Just my opinion.
Thanks and Same As Above :lol:

Grtz
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Joske schreef:Mooi, maar het zwart vooraan ben ik zelf niet zo zot van.
Thanks
Mrja het snuitje is lang nog niet af he...
Denk dat wanneer ik eindelijk mn zwarte koplampjes heb, het veel mooier gaat zijn... :roll: Thanks SKG :?

Grtz
Freaky Freeky
Berichten: 832
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 22:22
Locatie: Aant kanaal van Opitter

Bericht door Freaky Freeky »

Amai gij hebt veel gazon :shock:

Nice car, maar hij moet inderdaad een heel stuk zakken als het echt mooi wil zijn :wink:
Show some respect to earn some respect !!!...
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Thanks 8)
18are, heb dr zo een neig tractorke vr he :twisted:

Grtz
Laatst gewijzigd door sparco op vr 26 sep 2008, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
whitepeugeotke
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 14 mar 2007, 20:31
Locatie: zonhoven

Bericht door whitepeugeotke »

ziet er schoon uit.
maar zou wel verlagen.
ge kunt nog kiezen tussen kw en weitec.
wilde airrides dan kunde de kinny pm die zoekt een 207 hiervoor.
carbon strips ook geplaatst zie ike.

grtz
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Thanks 8)
en bedankt voor de info, kzal ns ff PMke doen se
en ja waren gisteren om 22u 'savonds nog geleverd :shock:

Grtz
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Vandaag nen dikke en spannende Fotoshoot gedaan, samen met extreme_307 :lol:
Alles hierover in zn nieuwe topic, weldra online :D

Grtz
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

PUG 207 VS PUG 307
LA TIGRESSA VS DARK_DESTINY

Afbeelding

LA TIGRESSA (pug207) trotse eigenaar: Mathias Arron
DARK_DESTINY (pug307) trotse eigenaar: Verheyden Steven

28 september was het een zalige dag om eens onder maten (pugdrivers) een fotoshoot te gaan doen in een paar loodsen in Glabbeek.
Maar het begon al heel goed, toen ik aankwam op de afgesproken plaats, ontdekte ik dat ik de batterijen van het fototoestel was vergeten bij mij thuis. :?
Dus waren wij teruggereden naar mijn huis. Mijn maat a la lowrider volgen he. Er waren eigenlijk maar een paar snelheidsdrempels onderweg zei ik tegen mijn maat. Maar onderweg besefte ik dat hij daar wel eens niet over zou raken. Bijgevolg zijn we helemaal rond moeten rijden, via een weg met veel meer, maar kleinere drempels. Een tripje van 10 minuten werd zo een tocht van meer dan een half uur. :shock: En dan moest hij nog heel voorzichtig doen, want het scheelde vaak slechts een centimeter. :lol:
Maar we zijn toch nog heelhuids bij me thuis aangekomen. Dan nog even blijven plakken en aan de praat geraakt, met mijn verbaasde ouders, maar uiteindelijk toch terug vertrokken. Eenmaal terug, op de plaats waar de shoot zou plaatsvinden, zijn we de eerste de beste, en natuurlijk open loods, ingereden voor de shoot zelf te maken.
We hadden de bolidekes mooi geplaatst en ik dan maar bgonnen met fotootjes trekken he. Na een deel foto's, hebben we de auto's verzet, om zo foto's te kunnen trekken vanuit de hoogte. We dus met z'n tweëen op een oplegger met appelbakken gekropen die daar binnenstond, en nogal wankel was, om vanaf daar te trekken, wat een mens allemaal niet doet voor zijn hobby hé? :lol:
Na wat foto's vanuit de hoogte, moesten we toch ook foto's hebben met de trotse eigenaars erbij. Dus timertje op 10seconden en dan maar lopen naar de auto en poseren. :roll:
Maar het zijn wel geslaagde foto's vinden wij zelf.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar nu hadden we wel foto's van de bolides en de trotse eigenaars, maar nog geen van de neons en leds.
Dus reden we onze karrekes terug naar buiten, om vervolgens zo terug binnen te rijden in de loods even verderop, die wel iets donkerder was, maar nog niet donker genoeg om echt alles kunnen te zien. Dat zulle jullie ook wel merken aan de foto's. Maar deze zijn ook niet al te slecht uitgekomen. Ik had echt mijn best gedaan. Er zijn zelfs foto's bij die zo op een cover zouden kunnen terechtkomen van een magazine (bvb:streettuner) ofzo, al zeg ik het zelf. 8-)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na weer een heleboel foto's besloten we, omdat de zon buiten nog scheen, om daar nog wat kiekjes te nemen. :p Dus de autotjes weer buiten gehaald en mooi geplaatst op de weg.

Afbeelding
Afbeelding

Nadien gingen we ze toch maar eens op de schuine kant zetten. 8-)
Ik moest zelfs gaan zien of mijn maat niet op de grond zou schuren. Hij stond nog geen 10centimeter van de goot en hij moest al stoppen, want de bumper stond zo plat tegen de grond dat er nog geen blad papier onder zou gaan. :shock: Dat vond hij zo zalig:
"Se the feel of air buth without air.
Dus fuck air he the way I’m driving is the way with no air just low" zei hij toen. :wink:

Afbeelding
Afbeelding

Mijn 207 stond dan ook weeral nice kort op de grond :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het zijn echt geslaagde foto's en er gaan zeker nog meer komen hoor van de 207 en 307. :D
Na een hele tijd auto's verzetten en foto's trekken en wat gelach en getier, vonden we het wel goed geweest. :wink:
Maar dan sloeg het lot toe. :? We stonden namelijk voor een gesloten poort met ketting en dubbel slot en dat was de enige uitweg “normaalâ€
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Ni om den armoeizaaier uit te hangen, maar ik denk persoonlijk dat airride toch net ietsje te duur zou uitvallen. Heb namelijk nog vele andere plannen voor m'n pugske en ik zou het jammer vinden om die aan de kant te schuiven, daar ik aan die plannen meer werk zou hebben en dus ook meer knutselplezier he... 8)
Hij word zeker nog wel verlaagd, maar dan liefst met vaste veren (kost ook al wat minder dan een schroefsetje he :lol: ), iemand al ervaring mee met een 207 of enig advies hieromtrent? Zou ook bij god niet weten hoeveel lager ik kan gaan, zodat het mooi oogt, maar ik niet teveel moet inbinden in comfort en rijplezier (lees snelheidsdrempels :lol: )

Verdere plannen zijn:
-De voorbumper afwerken met kapje in carrosseriekleur over de kunstof
-Diffuser lipje inwerken in voorbumper en dan de hele zooi herspuiten
(-Eventueel luchthappertjes inwerken in voorbumper)

-De achterbumper cleanen
-Nummerplaat verwerken in achterbumper
-De achterbumper voorzien voor een dubbele uitlaat
(-Eventueel luchthappertjes inwerken in achterbumper)

-Kofferklep cleanen

-Misschien ook de achterste (en voorste) kasje laten uitrollen ofzo... :?:
:arrow: Iemand een idee waar men dit goed kan doen? Want volgens mij moet je daar toch ook wel wat bruut van kunnen maken? :lol:
(Bijgevolg waarschijnlijk bumpers ook verbreden en dan maar hopen dat ik brute, brede velgjes er onder kan krijgen 8) )

Grtz
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Vorige week zaterdag een setje VMaxx verlagingsveren gaan bestellen van -5cm bij banden Crauwels in Begijnendijk (België). 8-)
Men zei me daar dat ze na een weekje er al zouden zijn. Ik had me dus al meteen een afspraak gemaakt om deze zaterdag ze te laten steken. :lol:
Alles bij elkaar; aanschaf, plaatsen, uitlijnen en alle nodige documenten, zou dit op 255€ komen. :D

Vandaag, na een hele week uitkijken naar de grote dag dat m'n pugje wat dichter bij moeder aarde zou komen, liet men mij weten dat er een verkeerde levering had plaatsgevonden en dat ik dus nog een extra weekje zou moeten wachten... :?

Ik hoop maar dat de komende week snel voorbij gaat hoor :(

Grtz
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Ik ben er, bij wijze van bezigheidstherapie, in geslaagd nog een paar fotootjes van mn 306 van het web te halen d.m.v. "Print Screen" en "Copy-Paste" :lol:

Want doordat mn eerste laptop finaal stuk was na 4 jaar (buiten reparatie) en mijn tweede nu sinds een maand (was maar 1 jaar oud) gestolen is, ben ik dus AL mijn foto's van de afgelopen 5 jaar kwijt voor goed nu... :(

Maarja, hier mijn 306je 8)

Voorkantje
Afbeelding

Achterkantje, met spoilertje
Afbeelding

Velgjes van Brock 15", mooi in de kasjes (zonder plooien e.d.!)
Afbeelding

Muziekinstallatie van Sony Xplod, goed voor 142.5 dB
Afbeelding

Na een zalig jaartje samen met de 306, heb ik toen toch afscheid moeten nemen :(
En het doet soms nog steeds pijn :(
Ik vraag me af hoe het met hem gaat :?:
canguru
Berichten: 55
Lid geworden op: do 20 mar 2008, 10:45
Locatie: kapellen

Bericht door canguru »

een iets ofwa zwarte velg had er toch netjes onder gestaan.. om een beetje de combinatie te krijgen met het zwart op u motorkap..

maar vooral zakken me da gerief want zo... :oops:

voor de rest vrij schoon autoke.. ieder zen ding natuurlijk é
the only thing worse than losing your mind,.. is finding it again.
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Ik weet het, ik had dr ook graag onder gehad met wat zwart, oorspronkelijk wou ik tzunamee barracuda velgjes dr onder, maar de deze heb ik voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken dusja...
Een de vering is besteld hoor :lol:
Normaal gezien moest deze dr al onder staan, maar volgens Crauwels had dr een verkeerde levering plaatsgevonden (zoals er btw al in de topic staat :? )

Grtz
Plaats reactie

Terug naar “20x”