advertentie Automotive Group reclame

2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Re: verlaging

Bericht door Unknown »

extreme_307 schreef:

ik lach ulle gwn uit me ulle dikke gezever hier

dus stopt me da zevere over da vering gedoe of ik gen me egt is moeie se
Het zou een unicum zijn op dit rustige en vooral respectvolle forum. Der is nog nooit iemand gebanned geweest. Maar nu bent ge er toch wel volop naar aan het solliciteren.

Nog één zo een opmerking en IK smijt U persoonlijk van ons forum af. Dit is al een tweede waarschuwing naar uw reply's op korte tijd. Derde keer geen waaschuwing meer als het van mij afhangt :!:
pugske
Berichten: 712
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: kuringen
Contacteer:

Re: verlaging

Bericht door pugske »

extreme_307 schreef:kvind da mene maat schoon op de baan ligt en heb er ok me mee gerede en hij rijd heel goed.

ikzelf heb dan ok wel een schroefkit steken van vmaxx en ik heb al reacties gehad van da ik lager lig als een kw enof weitec en da voor zoveel geld
terwijl ik lager lig als jullie en goekoper legt me da dan is uit he
ik lach jullie gewoon uit me jullie dikke gezever hier

kheb de mijn al 2jaar steke en nog niets aan voorgehad se

dus stopt me da zevere over da vering gedoe of ik ga me echt eens moeie se

maatje goe werk bezig se
go for it en keep it going :p:p

Bon, als je iemand, of meerdere naar hun voeten wil geven, doe het dan tenminste zonder fouten.

Dankuwel. :roll:
pugske
Berichten: 712
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: kuringen
Contacteer:

Bericht door pugske »

Over v-maxx nemen of niet nemen, daar zijn de meningen verdeeld over.
Ikzelf heb v-maxx steken, en heb niets te klagen over de voorste poten, de achterste schokdempers waren snel versleten.

Zoals bij alles, hangt het allemaal af van de eerste indrukken.

Als je bij je eerste frans autootje veel problemen gehad hebt, ga je moeilijk terug naar een frans autootje. :wink:
Den Hans
Berichten: 2884
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 22:17
Locatie: Vlakbij Bobbejaanland :-)
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

@extreme_307: Als je dacht dat we allemaal in uw gat gingen kruipen omdat jullie 2 ne stijve krijgen van elle auto's dan hebt ge't wel goed mis zenne. :roll:

Meeste van ons zijn ook zo begonnen als jullie en hebben deze ervaring opgedaan door de jaren heen. Dus zever ? dacht het niet... ;-)
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Bericht door Jones »

ik denk da da hier een beetje verkeerd afloopt :?
ik denk da de meeste hier gewoon hun ervaring en kennis willen meedelen me ulle.
da is nie om den oto of die vering of een bepaald merk af te breken, das gwn ervaring.
en als ge da nie kunt verdragen da ze hun mening en ervaring me ulle delen, dan denk ik da ge nie op een forum thuishoort.
toch nie hier dan.
en ok v-maxx ga mss lager als kw en is goedkoper, ma sommige kijken ook nog naar comfort he.
met kw of dergelijke zit ge nie als ne ping pong bal in uwe oto te stuiteren.
en der zijn mensen die dit ook kunnen bevestigen dat die v-maxx'en harder liggen.
dus waar ge nu eigenlijk over 'zevert' ,zoals gij het zegt, is gwn het feit dat mensen ,sommige al toen wij nog in de pampers zaten, die al veel langer met zo'n dingen bezig zijn er meer van weten maar gulle gwn nie aprecieert da ze hun kennis delen.
wrrm dient een forum denk ge?
nuja das jus mijn mening he.
en v-maxx of nie, tis ne schone oto, ma ambras gaak der nie vo maken.
en zeker nie dreigen :roll: da helpt ten eerste helemaal nie en ten tweede, hier komt da nie goe :wink:

grtz
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Mag ik nog eens effe tussendoor op mn eigen topic :?
Want het wordt hier precies "gehijackt" :shock: :lol:
Dank u aan alle mensen die een positieve comment hebben gegeven over de staat van mn wagentje, dat doet altijd plezier he :D
En zoals al eerder gezegd, de tijd zal uitwijzen of de VMaxx'kes tegenvallen of niet he.
Maatje bedankt dat ge het voor mij wilt opnemen, maar het was al vrij goed uitgeklaard voordien neem ik aan he...? :(
Gelieve dus geen dergelijke reacties meer te plaatsen over de, al den niet slehte kwaliteit, van de vering, maar back on topic over de wagen zelf.
Poll zal gestart worden, dan discussieren we voor mijn part daar verder...

Grtz
Freaky Freeky
Berichten: 832
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 22:22
Locatie: Aant kanaal van Opitter

Bericht door Freaky Freeky »

yo,

Ik wou hier ook effe op reageren, iedereen doet uiteindelijk met zijn wagen wat hem wil, een forum zoals deze dient uiteindelijk om erover te praten en ervaringen op te doen of goeie raad te geven dus niemand moet zich aangevallen voelen omdat iemand zijn meinig zegt.

De levensduur van je schokdempers en dergelijke hang ook HeeL veel van de rijstijf af hè. Als je een vluchtheuvel tegen 30 km/u neemt of 130 km/u hè en naderhand klagen dat het versleten is :? het is en blijft een slijtage onderdeel wat tijdens het rijde eenorm veel te verduren krijgt, dat hoord in mijn ogen gewoon bij tuning, enja de mensen die daar dan over gaan klagen, dan moete ze maar terug op orgineel veren gaan rondrijden hè.

Enja de reaktie van je "maat" :roll:
Maar goed dat iemand de moeite heeft genomen deze te vertalen naar het nederlands want ik doe nog geen moeite om zoiets meer te lezen.
Het is een forum vanover heel belgie/nederland en iedereen heeft zo wel zijn eigen manier van schrijven en praten maar dat is er toch wel ver over vind ik :roll:

Enja da "stoefe" over laag ligge :roll: hier hebt ge ook 3 manieren in als hem dat nog nie was opgevallen.
1 - Ge hebt er die hun wagen met de orginele bumpers verlagen tot je met het chassie van de wagen op 1cm van de grond ligt.

2 - je hebt er die van die verlengde bumpers steken (maken) en dan de wagen een beetje laten zakken totdat de bumpers mooi op 1cm van de grond liggen.

3 - maar je hebt er ook die alles tot in de puntjes uitmeten zodat ze met verlengde bumpers en toch ook met de chassie tot 1 cm van de grond liggen. Ik denk dat hem daar beter eens wat meer RESPECT naar moet tonen want daar is wel een pak meer tijd en moeite ingestoken hè.

Maja, dat is mijn mening hè, en u helemaal niet aangavallen voelen nu ofzo, ik vind dat je een mooie wagen hebt, ieder zijn smaak en goesting natuurlijk.

En nu back on topic :wink:

Yeuwwwwwwww...
happy
Pug Driver
Berichten: 1337
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 06:30
Locatie: zulte

Bericht door happy »

Ik vind je wagen mooi :wink: ongeacht welk merk vering je eronder staan hebt.Jij betaalt dus jij bepaalt wat op uw wagen komt!!
Vind het wel spijtig van uw maat zijn reactie :shock: waar jij trouwens niet kunt aan doen.Een goed voorbeeld van iemand die weinig tot geen respect heeft voor andere mensen.
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

@Freaky Freeky; Natuurlijk heeft de rijstijl daar heel veel mee te maken, denk wel dat iedereen dit beseft. En mij gaat het niet om tot het laagste te gaan hoor :lol: want dan verlies ik toch wel, heb al lagere 207kes gezien hoor. Maar bij mijne hoeft dat niet hoor... mss komen er nog zijlijstjes onder, dan lijkt het inderdaad nog wat lager, maar dat is niet de bedoeling, zoals ik al zei, ik houd graag nog wat rijplezier over en met die slechte wegen hier in België... :? :lol:
@Happy;Thanks voor je reactie. 8)
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Tussen Vering en Ophanging is de poll over VMaxx gestart.
Misschien dat iedereen daar eens zijn stem kan uitbrengen, vergeet niet te argumenteren en te vertellen met welke wagen en VMaxx setup je reed, zo heeft iedere forumgebruiker er wat aan, want uit de poll zelf worden de mensen niet wijzer he. 8)

Grtz
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Deze topic staat ook in Motor & Performance, maar omdat waarschijnlijk minder mensen in geïnterresseerd zijn;

Zoals ik al in een eerder topic heb vermeld, ben ik aan het experimenteren met remapping en tuning van de 1.6 HDi.
Maar ik zou graag van nul af aan willen beginnen.
Ik heb nu een OBDII diagnose tool op de Laptop via Bluetooth en dusdanig kan ik de parameters van de wagen in real-time weergeven en kan ik nu ook vermogensmetingen uitvoeren (rudimentair weliswaar, maar ik heb op het net iemand gevonden, die met VAG-COM hetzelfde heeft gedaan en de test gaf in grote lijnen hetzelfde weer als een vermogenstestbank).
Maar nu zou ik zelf ook graag een aantal metertjes willen toevoegen.
Heeft er iemand ideëen hoe ik en waar ik deze kan aansluiten, waar ik op moet letten bij aankoop, eventueel een merk, of winkel waar, dat ik best zou kopen?
Het gaat mij om:
-Temperatuur van de lucht achter de compressor
-Temperatuur van de lucht achter de intercooler
-Temperatuur van de lucht na verbranding (in de collector of na de turbine ergens?)
-Boost van de turbo
-Oliedruk
Dan zou ik deze waardes telkens kunnen vergelijken na een aanpassing in het management of na een upgrade van de intercooler e.d.

Grtz
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Na lange overweging en mits de wintervelgjes terug onder de wagen liggen, mogen de chromé velgjes waarschijnlijk buiten, maar pas na HOW6. :lol:
Heb ze misschien wat te haastig gekocht, vind uiteindelijk dat een zwarte velg beter zou staan onder m'n wagen. 8)
Geïnterreseerden mogen me PM'en.
Grtz
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Nuja, de Poll zegt het duidelijk he mensen.

Wat zouden jullie doen tegen HOW6?
-Exterieur verder afwerken (bumperkes, spoilertje)
-Volledige ICE installatie inbouwen

En verder;
In gedachte houdende, dat er nog zwarte angel eyes koplampen in komen,
Zouden jullie de zwarte motorkap behouden (mits het dak nog gespoten word), of toch maar weer full oranje gaan? :?

Grtz
Michel
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 13 okt 2008, 02:22
Locatie: Wellen(Limburg)

Bericht door Michel »

mooie wagen ;)
Marty
Berichten: 1239
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 17:22
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Marty »

exterieur afwerken en zwarte motorkap houden, da heeft wel iets en als er dan toch zwarte angel eyes in komen :wink:

grtz
Plaats reactie

Terug naar “20x”