advertentie C&C reclame

2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

canguru
Berichten: 55
Lid geworden op: do 20 mar 2008, 10:45
Locatie: kapellen

Bericht door canguru »

as ge dan die spatie wilt wegkrijgen tussen band en kas kunde nog voor 19" gaan é.
the only thing worse than losing your mind,.. is finding it again.
306xtreme
Berichten: 1680
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 22:18
Locatie: dorne (limburg)
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »

ik vind het ferm zo
maar begrijp de reactie van joske ook wel maar die van sparco ook :D
het moet ook niet altijd plat op de pens zijn eh :lol:
come & join us - http://stylerzz.forumotion.net/forum.htm
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

@canguru; Ja da zat wel in mn achterhoofd je, dacht eerst aan 18, maar ik ben toch van plan om de kassen misschien nog laten uit te rollen, dus dan is 19" zeker ook een optie olgens mij. 8)
@306xtreme; Thanks voor de positieve reactie. :lol:
Den Hans
Berichten: 2884
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 22:17
Locatie: Vlakbij Bobbejaanland :-)
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

_Tom_ schreef:ik volg Joske hier toch wel in...
kunt mss beter ook wat investeren in wat toch uw veiligheid is ( en die van anderen), zeker als ge ook wat pk's gaat bijsteken...

en nee, ik heb gene KW :lol:
Hier nummer 3.

Heb zelf ook nooit KW gehad maar wel steeds goed rubber, goei dempers/veren en goei remmen. :wink:

Voor rond de kerk te rijden hebt ge da nie nodig maar als je eens deftig gaat sturen dan kom je'r al snel achter dat OEM vaak net wat te kort komt.


By the way, je bent op zoek naar vermogen maar wil wel met 19" gaan rijden? Ooit al van de termen " onafgeveerd gewicht" en inertie gehoord?
_Tom_
Berichten: 1180
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 12:17

Bericht door _Tom_ »

ge trekt natuurlijk uwe plan, en ik ga er ook niet meer woorden aan vuil maken. ik heb mijn gedacht, en ga het daar bij houden :wink:
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

@ Dan Hans; Ik heb dan ook ni gezegd dat ik effectief die wielen ga steken he, dan nog is dat gewoon voor de look he, daar moet je ook maar wat compromis voor zoeken en ik ben zeker bekend met de termen, heb mn A2 vliegtuigmechanica hoor :D
@ _Tom_; Ik respecteer zeker uw mening, het stoorde me alleen dat Joske zijn mening gewoon leek te staven op het feit dat VMaxx goedkoop is en daar heb ik hier in mijn topic geen nood aan.

Zoals ik eerder trouwens ook al zei, ben ik enorm tevreden nu van de baanligging van mn pugske, aan de ronde puntjes, waar hij met de standaard veren eerst begon uit te breken, blijft he nu lekker op de baan plakken, net als op de op- en afritten van de autostrades tegen hogere snelheden. 8)
Den Hans
Berichten: 2884
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 22:17
Locatie: Vlakbij Bobbejaanland :-)
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

T'is maar dat ge't weet hé... T'is of de looks, of de baanvastheid.
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

How how, ik staaf mijn mening niet op goedkoop.
Ik heb er al genoeg gehoord die nooit geen v-maxx meer moeten hebben voor uiteenlopende redenen.

Trouwens verlagingsveren op originele dempers zou ik nooit doen. Ik zou altijd ook verkorte dempers gebruiken. Pas dan kunt ge in mijn ogen spreken van een betere wegligging. Maar dat is weer een andere discussie. :wink:
Laatst gewijzigd door Joske op di 28 okt 2008, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Bericht door Jones »

V-Maxx sta bekend voor goedkoper te zijn maar ook voor hun lekkage aan hun dempers. Vooral de cups in de demper zelf dan.
die cups kun ge vergelijken met de cups die ook in het remsysteem zitten (hoofdremcilinder) met gevolg:
onherstelbare lekkage :arrow: nieuwe dempers kopen.
zijn al heel wat mense die na 1 jaar V-Maxx met lekkende dempers zitte.
zowel originele als die van V-Maxx zelf.
voor mij reden genoeg om effe te sparen voor kw dan zenne :wink:
zijn genoeg mensen die dit probleem kenne.

das jus mijn mening maar zoals al eerder gezegd, is dit een discussie zonder einde.
dus ik hoop da gij meer geluk hebt me de V-Maxx.
voor de rest propere oto :wink:

grtz
sparco
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 21 sep 2008, 23:42
Locatie: Tienen-Peer

Bericht door sparco »

Effe een algemeen reply; Ik was mij bij aankoop reeds bewust dat vele mensen afzien van VMaxx i.v.m. hun reputatie en eerdere ervaringen, maar aan de andere zijde ken ik ook mensen die er heel tevreden van zijn, dus dat van die lekken en dergelijke, dat valt nog af te wachten, waren die gevallen waar jullie van spreken misschien wagens met vele kilometers op de teller, dan geloof ik best dat dit geen "gezonde" optie was...
@Joske; sorry maar in uw topic bleek het grootste hekel volgens ùmij van het feit te komen dat ze goedkoop waren, nogmaals excuses.
Maar verder denk ik wel, dat het verlagen van het zwaartepunt zowiezo een nefaste invloed kan hebben op de wegligging, in geval van het rijgedrag kan ik me wel vinden in uw comment m.b.t. de dempers. :D
@106ke; Ik hoop dus ook ergens dat ik meer geluk met mijn keuze zal hebben dan anderen, bedankt voor de uitleg verder en voor de positieve comment op de auto in het algemeen. 8)

Grtz
extreme_307
Berichten: 275
Lid geworden op: za 13 sep 2008, 00:31
Contacteer:

verlaging

Bericht door extreme_307 »

kvind da mene maat sgoon op de baan ligt en heb er ok me mee gerede en hy ryd heel goe

ikzelf heb dan ok wel een schroefkit steken van vmaxx en ik heb al reacties gehad van da ik lager lig as ne kw enof weitec en da vu zoveel geld
terwijl ik lager lig as ulle en goekoper legt me da dan is uit he
ik lach ulle gwn uit me ulle dikke gezever hier

kheb de mijn al 2jaar steke en nog nix aan voorgehad se

dus stopt me da zevere over da vering gedoe of ik gen me egt is moeie se

maatje goe werk bezig se
go for it en keep it going :p:p
rebelish
Berichten: 1669
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 23:28
Locatie: Staden (W-Vl)

Bericht door rebelish »

nuaj ik heb gehoord dat het enkel bij dergelijke modelle is dat v-maxx nie goed is alsk me nie vergis bv de 106 & 306.

nuja als sparco daar tevreden mee is zoveel te beter hé 8)
en dan ziet hij wel binne enkele maanden alst werkelijk zo is of nie dat het brol is ( hoop van nie )

Nuja van kw enzo zijde wel zkr dat ge voor u geld geen slechte verlaging hebt.

maar sparco auto staat prachtig zo. doe zo door.
en persoonlijk zou ik die nie veel meer lager laten zakke. ma das ook tezien wa da ge uitspookt met uwe Pug hé.
Dragoon
Berichten: 2361
Lid geworden op: ma 30 okt 2006, 20:10
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

lol wat een attitude...

dreigen, da helpt... écht :roll:


wagen ligt er zo proper bij ja :)


maar zever zou ik het zeker niet noemen...
*edit* ach whatever, doe ulder goesting
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)

~ 306 1.8 16v
_Tom_
Berichten: 1180
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 12:17

Bericht door _Tom_ »

bij mijn weten is dit nog altijd een forum :!:
en dan mogen wij onze mening toch zeggen...

en van dat lager liggen...
da is ook maar hoe ge het beziet.
en ge betaalt ook voor de wegligging en kwaliteit...
Ablevian
Berichten: 103
Lid geworden op: di 25 apr 2006, 22:14
Locatie: Loppem

Bericht door Ablevian »

mss moeten we ook wel eens beseffen dat verlagingen "in de eerste plaats" gemaakt zijn voor de wegligging te verbeteren en niet om om ter laagst te liggen. oke lage wagen zijn idd ook wel prachtig (zoals de 206 van kinny) maar echt vlot rijden gaat ook niet meer.

ikzelf heb ook een schroefset van vmaxx gehad, altijd tevreden van geweest! maar ik ben ook de eerste om toe te geven dat als ik een rondje op zolder zou moeten rijden tegen een pug met een verlaging zoals kw dat die wagen toch wat vlotter door de bochten zou gaan!

En zoals ik ook in een vorig topic zei, vmaxx kan veel geld besparen door alleen maar verlagingen te leveren voor veelgebruikte wagens zoals 206, 207 enz... en om dat ze ook nooit de eerste zullen zijn om een verlaging uit te brengen...

en dreigen helpt niet..., gewoon respect voor iedereen zn mening ook al staat die u niet aan.

Greetz

Ablevian
P.S. De wagen staat goed met de verlaging :thumbup:
Use your brain to drive
Plaats reactie

Terug naar “20x”