advertentie PDK Pallets reclame

2013 - Peugeot 207 CC - 77slevin

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

Plaats reactie
77slevin
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 10 apr 2013, 15:47
Locatie: Aalst

2013 - Peugeot 207 CC - 77slevin

Bericht door 77slevin »

Hallo,

Ik ben sinds vrijdag, 5/4, de trotse eigenaar van een nieuwe Peugeot 207 CC. Een 2-tal weken terug zat ik op zondag een beetje rond te surfen naar verschillende automerken en kwam op de Peugeot site terecht. De 207 CC sprak me aan maar ik had nog geen concrete plannen tot aankoop.

Op maandag stapte ik bij de lokale dealer in Aalst binnen om een folder te vragen. Natuurlijk deed de verkoper graag zijn uitleg en toonde mij een Smalt Blauwe CC, 1,6 benzinemotor met pack & alle opties, die klaar stond om uit te leveren aan de eigenaar.
Omdat deze wagen buiten mijn prijsklasse viel, maakte hij een vrijblijvende offerte van een standaard Aluminium grijze CC en zei ik dat ik er nog eens zou over na te denken.

Tegen vrijdag had ik beslist en ben ik de grijze gaan bestellen. De verkoper deed mij een voorstel: hij had het het bericht gekregen dat de koper van de Smalt blauwe CC overleden was en dat de verkoop niet door ging. Daardoor kon ik de wagen kopen voor de prijs die we afgesproken hadden voor de standaard CC. Deze had dus alle opties die mogelijk waren, behalve GPS, en de garage deed er nog een jaar extra garantie bovenop.

De beslissing was snel genomen, ik heb minder dan 2 weken moeten wachten op een nieuwe wagen (Eerst moest de factuur nog overgezet worden op mijn naam, verzekering regelen en platen aanvragen) en reed weg met de blauwe CC. De garage gaf me nog een goed bedrag voor mijn oude wagen, een Smart Roadster van 9 jaar, en de deal was beklonken. :D
foto's zal ik later posten (Eerst wachten op beter weer :cry:)

Afbeelding
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2013 - Peugeot 207 CC - 77slevin

Bericht door peugeot-gek »

Welgekomen hier en proficiat met je 207cc.

Wat een verhaal zeg,maar het belangrijkste is dat jij kan rond toeren in je 207 en laat de zon maar komen zeker.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2013 - Peugeot 207 CC - 77slevin

Bericht door jurgen_s »

de één zijn dood is de ander zijn brood

geluk gehad dus :mrgreen: bij een ongeluk

proficiat met de aankoop van uw wagen. En vooral ook welkom hier op onze site!!
JordiC
Pug Driver
Berichten: 2117
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 13:29
Locatie: alken city

Re: 2013 - Peugeot 207 CC - 77slevin

Bericht door JordiC »

mooi verhaal

welkom hier
Plaats reactie

Terug naar “20x”