Evenementen 2019

2019 40 jaar BCOP-CBAP
2019 15 jaar Pugdrivers Belgium
 Het is nu zo 21 okt 2018, 18:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: peugeot 106 gti
BerichtGeplaatst: zo 13 feb 2011, 21:31 

Geregistreerd: ma 29 jun 2009, 22:55
Berichten: 3554
Woonplaats: Leopoldsburg
Velgen staan er goed onder en de uitlaat is ook een heel verbetering! Knap!


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: peugeot 106 gti
BerichtGeplaatst: do 03 maart 2011, 19:45 

Geregistreerd: vr 27 feb 2009, 14:21
Berichten: 30
merci :)

Ondertussen ook de aangekochte s1 rallye gordels in wagen gestoken.
Passend met het rode vloerkleed :)

Afbeelding


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: peugeot 106 gti
BerichtGeplaatst: vr 04 maart 2011, 13:04 

Geregistreerd: do 17 feb 2011, 14:02
Berichten: 32
Staan netjes de gordels uit Nederland ;)


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: peugeot 106 gti
BerichtGeplaatst: vr 04 maart 2011, 16:57 

Geregistreerd: vr 27 feb 2009, 14:21
Berichten: 30
waarvoor dank:)


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: peugeot 106 gti
BerichtGeplaatst: do 17 maart 2011, 21:08 

Geregistreerd: vr 27 feb 2009, 14:21
Berichten: 30
Deze middag geweest,dit zijn de resultaten
137 pk @ 6670 rpm
163.5 koppel @ 5095 rpm
begrenzer 7357 rpm


http://rapidshare.com/files/452889651/106gti-1.pdf


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: peugeot 106 gti
BerichtGeplaatst: do 17 maart 2011, 21:30 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 jan 2006, 23:17
Berichten: 3913
Woonplaats: Vlakbij Bobbejaanland :-)
Weer zo'n vage grafiek...

Weet je de pk's op de wielen ? Welke verlies factor is er gebruikt?


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: peugeot 106 gti
BerichtGeplaatst: vr 18 maart 2011, 16:21 

Geregistreerd: vr 27 feb 2009, 14:21
Berichten: 30
Dit was de eerste keer dat ik dit heb gedaan dus ik weet het niet zeker.
De verlies factor is dit niet de correction factor 0.933?

Aangezien de fabriek spec op de krukas is zal dit ook wel op de krukas zijn,zou anders wel heel straf zijn

fagriekspecs 106 gti
Maximum power 119.6 PS (118 bhp) (88 kW) @ 6600 rpm
Maximum torque 145.0 Nm (107 ft·lb) (14.8 kgm) @ 5200 rpm

vs

137 pk @ 6670 rpm
163.5 koppel @ 5095 rpm

Het is zoiezo al meer dan ik had verwacht aangezien de blok denk ik standaard is.


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: peugeot 106 gti
BerichtGeplaatst: vr 18 maart 2011, 16:43 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 jan 2006, 23:17
Berichten: 3913
Woonplaats: Vlakbij Bobbejaanland :-)
T'is daarom. Men corrigeert wat men meet op de wielen naar krukas pk's. Hetgeen jij dus laat zien. Maar dat is dus altijd met een korrel zout te nemen.
Daarom beter pk waardes op de wielen vergelijken. De meeste zetten die er niet op omdat je dan kan zien dat er iets te positief is gecorrigeerd in sommige gevallen. ;-)


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: peugeot 106 gti
BerichtGeplaatst: vr 18 maart 2011, 17:51 

Geregistreerd: vr 27 feb 2009, 14:21
Berichten: 30
True maar voor het doel dat ik voor ogen heb kan dit ermee door:)

Het is me vooral om te doen hoe gezond de blok is en of welke blok het is.
Aangezien er voor zover ik weet niets is aan veranderd moet dit wel een redelijk goede blok zijn:)


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: 2002 - peugeot 106 gti - Ditn
BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2015, 22:32 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 27 jan 2009, 01:10
Berichten: 351
Woonplaats: roeselare
altijd ferm wagentjes gevonden die 106 gti en deze ziet er er nog heel netjes uit ook :)


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: 2002 - peugeot 106 gti - Ditn
BerichtGeplaatst: di 05 jan 2016, 02:40 

Geregistreerd: wo 10 dec 2014, 23:21
Berichten: 7
Zalig wagentje!
zal een schoon geluid maken! :D

Veel last gehad om de 266mm remmen te monteren?
Ik ben dat ook van plan maar heb al van veel mensen gehoord dat ze er mee sukkelen...
Is het de moeite waard? Moet de pedaal verder ingedrukt worden in vergelijking met de originele remmen?


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar: