advertentie Automotive Group reclame

2010 - Peugeot 107 - Maze

106, 107, 108 en 1007

Moderator: P-unit

Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door Maze »

Zo weer even een update

De 107 is weer egaal wit, alle folie en striping is verwijderd. De stickers zitten er nog wel en kome er nog meer bij, tevens heb ik de wheelarches verwijderd en te koop gezet. Nu is hij redelijk clean, volgende plan voor vrijdag mn vrije dag 2 sportstoelen erin en wederom een ander setje wielen incl spacertje voor achter. De huidige clio wielen zijn ingeruild op een setje bbs pininfarina die 7j breed zijn i.pv. de huidige 6,5j. Voor de rest de specs et35 4x100, volgend jaar worden deze gespoten in een leuk kleurtje met een gepolijste rand.

Foto s volgen van het weekend
JordiC
Pug Driver
Berichten: 2117
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 13:29
Locatie: alken city

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door JordiC »

hopelijk heb je ook aan adapters gedacht, want 4*100 ... :?
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door Maze »

Senneboy

De steek van de 107 is 4x100 in tegenstelling tot de andere peugeots met 4x108. Dus dit zit wel goed.
JordiC
Pug Driver
Berichten: 2117
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 13:29
Locatie: alken city

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door JordiC »

owla, weer iets bijgeleerd :shock:
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door Maze »

Zo even een korte update van wat er veranderd is aan de 107 t.o.v. de vorige setup

De kuipjes zitten erin :D, en de steelies zijn klaar en wel gespoten in het ral groen defensie groen :mrgreen:. Deze gaan er vandeweek weer eff onder omdat ik voor nog wat lager wil, en achter word er naar kortere veren gezocht voor mij om hem achter nog wat lager te krijgen.

Nu twijfel ik of ik de xs wheelarches terug ga plaatsen zwart of in kleur, voor even.

En ik twijfel of ik de harten van de bbs met spuitbus ga spuiten in fluor oranje en de randen wat bijwerken, of van de winter ze gewoon netjes wegbrengen voor een opknapbeurt bij cultwheels :roll:.
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door Maze »

Toch maar de spuitbus terhande genomen met dit als resultaat.

:mrgreen:

Afbeelding

Morgen gaan we nog wat stickers plakken en aan het einde van mei komt er 3000k xenon in.
natnek
Berichten: 320
Lid geworden op: do 06 jan 2011, 12:18
Locatie: Leopoldsburg

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door natnek »

geen centercaps? ik vind ze er best nog wel goed onderstaan :lol:
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door PUG(z)OT »

hehe die kleur doet me denken aan ne blauwe saxo... (inside joke)
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door Maze »

Zo weer even een update:

De 107 is bijna af als zijnde project, de volgende updates: Weer andere wielen maar dit is wel de laatste set. Kortere veren rondom via kean :D, audio afwerken en wat stickers her en der incl op de velgranden.

Na de verkoop van wat setjes en aankoop van wat setjes wielen ben ik eindelijk gekomen op het wiel wat perfect is voor de 107 wat hem gewoon af maakt, na wat zoekwerk heb ik een redelijk zeldzaam setje lemmings gevonden deze zijn 8j breed en maken de auto af in tegenstelling tot de wielen die ik gehad heb of er nu onder zitten. Foto s volgen
Jethro
Pug Driver
Berichten: 1657
Lid geworden op: wo 25 apr 2007, 20:21
Locatie: Lierke Plezierke

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door Jethro »

Kben benieuwd!
Op die oranje velgen ziet hij er ook nog wel goed uit :)
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door Maze »

Jethro

Vond ik ook maar wou meer stance/ flush hebben en de wielen bleven net binnen de kassen dus er moest minimaal 7,5j of 8j komen i.p..v. 7j en die heb ik nu gevonden en gelijk gekocht maar haal ze pas rond einde maand op.

Foto s

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu nog de kortere veren voor voor en achter via kean en hij is aan de buitenzijde af, de stickerbomb linksvoor gaat zowiezo weg want die komen in de velgranden zijn diep genoeg. En ik twijfel wheelarches zitten laten of weg ermee.
natnek
Berichten: 320
Lid geworden op: do 06 jan 2011, 12:18
Locatie: Leopoldsburg

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door natnek »

Velgen zien er goed uit :shock: , maar vooraan ook nog kortere veren? :roll: Ik heb nog 3-4 cm draad over en lig 4cm van het asfalt. Normaal heb je toch geen kortere veren nodig vanvoor? Ben wel benieuwd naar het eindresultaat.
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door Maze »

Natnek

Dank je wou iets speciaals passend en gewoon dik ogend. En deze wielen had ik nog nooit eerder gezien. Jouw wielen zijn gewoon echt superdik onder dit soort auto s alleen niet te betalen zelfs niet zonder banden. Ik kan voor ongeveer nog 2 cm zakken maar dan komt het heel nou met het subframe, achter wil ik minimaal nog een cm of iets om hem gelijk voor en achter te hebben rijdend. Dus achter moet er zowiezo iets gebeuren.
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door PUG(z)OT »

ik denk als je alles opteld wat jij hebt uitgegeven qua tuning aan je wagen en dan natnek al zijn uitgaven... dat die schmidts heel goed betaalbaar zijn dan :lol: das meestal het probleem bij die "jong manne" ze willen direct velgen en direct verlagen en dan nog meer en nog vanalles ipv gewoon te investeren in een mooi wiel wat hun 200% aanstaat en ze een hele tijd (of waarom niet de gehele levensloop van de auto) mee verder kunnen :mrgreen: just my 2 cents...

maar on topic : mooie wielen 8)

stickers zowiezo dumpen en wielbogen, gaat dat nog zonder dat er lakschade is om die weg te laten???
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: 2010 - Peugeot 107 - Maze

Bericht door Maze »

PUG(z)OT

Klopt wat u zegt van wat ik er allemaal heb ingegooid qua kosten, maar dan heb ik wel de wielen en nog geen banden :( wat ik er in heb gegooid qua geld valt mee vroeger was ik erger. Tevens ben ik ook de jongste niet meer sinds september al 30 jaar oud :D. Geeft niet eerlijk meening mag geen probleem had dit idd ook anders kunnen doen en was ik nu al lang en breed klaar geweest.:lol:

Dank u voor het advies over de andere dingen, en ja deze kan ik verwijderen zonder enige vorm van schade misschien ligte krassen maar polijsten en je ziet er niks meer van. Kan er iemand een shop van maken plat op deze wielen zonder de wheelarches.
Gesloten

Terug naar “10x”