advertentie Nova reclame

2010 - Peugeot 107 - Maze

106, 107, 108 en 1007

Moderator: P-unit

Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door Maze »

Joske

Ik weet dat er nog meer veel meer te cleanen viel wou de pinker in de zijschermen weg hebben maar voor te keuren moesten ze in de spiegels. Deursloten zat ik wel aan te denken maar wat als de batterij van de handzender op is, door de koffer ga ik niet naar binnen. Ik weet dat er meer is, maar de auto moest nog wel functioneel blijven, en verkoop/ inruilbaar. Geef je wel gelijk omtrend clean in belgie dat dat veel fraaier is dan in nederland, maar wij zitten ook gebonden aan regels omtrend apk en dergelijke. Bij julie is clean echt wel clean, in nederland semi of half clean veelal. Wat ik wel weet is dat ik dit jaar meer meetings in belgie wil gaan doen, voor meer ideeen. Nederland is me naar mijn meening nog steeds te veel spoilers en schreeuwerig en zo no offence maar het is zo, en in belgie is de style subtiel en erg mooi gewoon meer mijn style plat, voor zover oem audio en klaar :D .
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door Joske »

En denk je dat hier geen regels zijn??? Die zijn nog veel strenger als in NL. Reservedeuren en weet ik veel zijn dan de oplossing. :wink:
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door Maze »

Joske

Tuurlijk weet ik dat jullie ook regels hebben, jullie moeten een bepaalde rijhoogte hebben voor de keuring, iets omtrend airride. Qua verlaging voor zover ik weet, voor te keuren liggen we lager weet dat we evt staande gehouden worden maar verders zonder gevolgen 7 van de 10 keer, bij jullie nemen ze papieren in beslag en mag je binnen een bepaald aantal dagen bij het bureau langs om te laten zien. Maar idd net wat u zegt reserve onderdelen is een optie uiteraard. Maar mag ik vragen waar de beperkingen in regels zijn bij jullie want als ik meeting wil bezoeken wil ik uiteraard geen gezeur met de politie.
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door Axel »

highlander395
Berichten: 553
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 18:35
Locatie: Oiljst

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door highlander395 »

Als Nederlander ga je hier maar weinig last hebben van de politie. Regels bij jullie zijn anders, zodus kunnen ze moeilijk oordelen of de veranderingen al dan niet mogen. Als je papiergewijs (verzekering, apk,...) met alles in orde bent, ga je hier geen last hebben van gezeik :)
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door Maze »

Dedonax/ Highlander395

Dank u voor de link en een bijhorende uitleg. Als de schroefset eronder ligt zal de 107 ook in belgie te spotten zijn, dit doordat mn werkgever me nog wel eens op cursus stuurt naar woensdrecht en dan is antwerpen nog maar 15 min.
Rene_Thijssen
Berichten: 245
Lid geworden op: za 05 feb 2011, 22:23

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door Rene_Thijssen »

Joske schreef: Ah nee?? zijpinkers, deursloten, handgrepen, lijnen in de bumpers, ... clean in NL is blijkbaar toch niet helemaal hetzelfde als hier. :oops:
Nee hoor bij deze persoon is dat zo, vind ook tegen vallen als je het over clean hebt, dit is meer embleemloos
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door Maze »

Rene

Ja ok debadged is misschien een beter woord. Maar net wat ik al eerder zij de auto is voor mij een daily, dagelijks gebruik ik rijd er zo n 40000km per jaar mee, als het niet meer is en wil dan geen gezeur m.b.t. politie e.d. instanties. Hij moet functioneel zijn voor mij en weer verkoopbaar/ inruilbaar na 2 jaar, zonder al te veel gezeur en dagen werk om hem weer zo neer te zetten als standaard.
Rene_Thijssen
Berichten: 245
Lid geworden op: za 05 feb 2011, 22:23

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door Rene_Thijssen »

Met die rede`s is die dikjes !
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door Maze »

Rene

Dank u

Heb vandeweek al eens zitten kijken naar de cti heel heel gaaf gemaakt wielen, kleur en interieur perfect match zou ik zeggen. Hoe zit het met de db uit de uitlaat, en evt ristricties op vermogen. Een maatje van me rijd met een renault 9 met een willie motor dr in [ clio williams ] met 160pk maar daar zit momenteel een einddemper op die nu al vervelend klinkt volgens hem word er dol van.

Mvgr Robin
Rene_Thijssen
Berichten: 245
Lid geworden op: za 05 feb 2011, 22:23

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door Rene_Thijssen »

Dankje !!

De demper houd zich rustig, klinkt netjes maar niet te..

Hij is orgineel van een golf 2 1.8 16 klepper, en ik heb een 1900 8 klepper, dus kwa druk kan ik het goed kwijt..

Ik kan nog niet rijden met de cabrio dus weet niet precies hoe die zal klinken als je er echt kracht op de moter komt te staan, dan zal die miss iets harder klinken..

Gr Rene
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door Maze »

Rene_Thijssen

Bedankt voor de tip. Ik zal het hem wel doorgeven, en aan hem de keuze wat te doen uiteraard. Want wat er nu onder zit begint te vervelen/ irriteren na een uurtje sturen kan ik je vertellen. Het gekke is wel bij 120km/h is ie luid onverstaanbaar communiceren met elkaar maar bij 140km/h is ie stil heel stil dus hij rijd altijd rond de 140 op de snelweg.
Rene_Thijssen
Berichten: 245
Lid geworden op: za 05 feb 2011, 22:23

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door Rene_Thijssen »

das vaak als je hoger in toeren komt dat die minder hard klinkt.. moter bromt lager in toeren veel meer.

gr rene
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: Maze debadged racylook 107 update

Bericht door Maze »

Rene_Thijssen

Das waar

De volgende update is inmiddels gereserveerd t.w.v. 600 euro, en de kuipjes volgen 30 april incl qsp stuur.
Maze
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 00:10

Re: Maze cleane racylook 107 Foto s heel veel foto s

Bericht door Maze »

De volgende update word volgende week donderdagavond de 7e april opgehaald het gaat hierbij om de weitec hicon gt schroefset, kon de set met een beetje korting krijgen ( 79 euro ) bij een bedrijf wat op 45 min van mn werk af zit. De beste man/ eigenaar van het bedrijf rijd zelf ook een 107 die op de kw set komt te staan. De 16e april word de set vroeg in de ochtend bij atec tuning in ridderkerk geplaatst.
Gesloten

Terug naar “10x”