advertentie All about details reclame

gino 205 rallye en 106 gti

Trackcars, rallywagens, maar ook de rallyes op de weg

Moderator: P-unit

jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door jurgen_s »

fantastisch database management van mySQL dus

waarschijnlijk nog iets dat blijft hangen van het vorige forum, maar uw titel is wel gewijzigd ;-)
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door Darl'mat »

Heb u zien rondgaan.

We waren ook daar met de 205.
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door PUG(z)OT »

ivm met u grip problemen, mss eens kijken voor andere banden, ik heb met onze 205 gereden van half 6 tot 6 uur, toen regende t (en t was pikkedonker ) en kon eigelijk niet klagen qua grip, wij reden op TOYO proxis R1R banden ;-)
gino
Berichten: 298
Lid geworden op: zo 07 okt 2007, 16:05
Locatie: mechelen

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door gino »

@ jurgen , merci :)

@darl'mat , ben nochthans maar 2 keer rondgegaan :P . (en onze pa 1 keer int gras gegaan met de mijne had ik nadien gezien aan het slijk op mijne auto) ik heb jullie daar ook zien rijden , ging precies wel goed

@pug(z)ot , onze pa reed ook met die toyo R1R banden. (vooraan toch alleszinds , achteraan stonden er kuhmo semi-slicks op die al wel een paar jaar oud waren). ik heb met zijn auto ook een paar toeren gedaan , en het was idd wel een groot verschil. vooraan toch alleszinds. ik wou die ook wel voor op mijn auto , maar heb ergens gelezen dat binnenkort semi-slicks verboden zijn in het verkeer :? . en die R1R zijn volgens mij toch ook semi-slicks e ?
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door PUG(z)OT »

coole foto gevonden :D

Afbeelding
Taz Devil
Berichten: 912
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 11:04
Locatie: Oevel

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door Taz Devil »

inderdaad mooie foto
2 nuts in action :P
gino
Berichten: 298
Lid geworden op: zo 07 okt 2007, 16:05
Locatie: mechelen

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door gino »

ooow :D
das idd wel ne grave foto
waar hebt ge diene gevonden ?
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door PUG(z)OT »

rechtsonder op de foto staat de bron...
gino
Berichten: 298
Lid geworden op: zo 07 okt 2007, 16:05
Locatie: mechelen

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door gino »

de laatste tijd spijtig genoeg niet veel tijd gehad om wat aan mijn autoke te werken, maar vant weekend was het te schoon weer om eraf te blijven :P
vrijdag nieuwe remschijven en blokken gestoken
en gisteren nog een mooi blauw vloertapijt gevonden :D
tapijt gisteren volledig gekuist en deze morgen is op tijd opgestaan om eraan te beginnen.
mega k*twerkske om het tapijt eruit te halen en erin te steken (wie maakt er nu ook het dashboard vast aan de vloer :? ), maar na 2 uurkes werk en een klein stukje van het dashboard af te breken is het toch goed gekomen :D

voor:
Afbeelding

na:
Afbeelding
Afbeelding
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door jurgen_s »

precies een perfect match met de buitenkleur
R I C K
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 04 apr 2011, 18:05

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door R I C K »

ziet er id er gaaf uit
gino
Berichten: 298
Lid geworden op: zo 07 okt 2007, 16:05
Locatie: mechelen

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door gino »

de laatste tijd ben ik volop bezig met mijn eindwerk en heb ik spijtig genoeg nog steeds niets kunnen veranderen aan de gti :( .
maar er zijn wel andere vorderingen gebeurt de laatste tijd.
de crossauto van vorig jaar heeft terug leven gekregen en kleine aanpassingen. zo staat er nu een inlaatcollector op van een 1.3 rallye wat voor meer koppel zorgt door een grotere gasklep en is de motor terug volledig gereviseerd.
vorige week er mee naar de testbank geweest met als resultaat:
134pk op 6500tr/min & 170Nm.
er mochten van mij iets meer pk's in steken, maar van het koppel ben ik zeer tevreden. vanaf 2500tr stijgt hij en bijft mooi vlak tot zo'n 6000tr.

en vorig weekend was het de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen :!:

zaterdag tijdrit gereden hetgeen naar mijn mening goed ging. en het resutaat mocht er ook zijn => 1e tijd gereden :twisted:

na de middag de halve finale. als 4e in de 1e bocht, en na een paar bochten lag ik al op m'n dak :( . gelukkig werd herstart en mocht ik terug mee starten.
na de herstart had ik al een kapotte band met een toer nadien een gebroken cardan en ophangingsdriehoek :( .
dat was het dan voor zaterdag.

tegen zondag alles terug kunnen maken en terug klaar voor de halve finale.
na 4 toeren op de 2e plek te rijden lag ik weer op mijn dak (moet precies dringend leren om hem op zijn 4 wielen te houden).
op zondag zijn er gelukkig herkansingen. met 14 aan de start , de eerste 2 mogen mee naar de finale. als eerste aangekomen :D .

door een ongeluk is de cross echter stopgelegd en zijn de finales niet meer door gegaan.

Afbeelding

Afbeelding

besluit; de auto is veel sterker als vorig jaar (kon toen met moeite top 10 rijden) en ik kijk al uit naar de volgende wedstrijd.
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door Axel »

schoon foto's Gino, nog veel succes tijdens de komende wedstrijden :wink:
gino
Berichten: 298
Lid geworden op: zo 07 okt 2007, 16:05
Locatie: mechelen

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door gino »

thanx :D

aangezien ik binnenkort afgestudeerd ben (als mijn eindwerkverdediging goed gaat tenminste :P ) en werk heb, heb ik besloten om mijn motor te verkopen.
hij verbruikt namelijk teveel naar mijn zin. om af en toe naar het school te rijden stoorde mij dit niet echt, maar de afstand naar mijn toekomstig werk is wat te ver.

hier is de link naar mijn advertentie. ik zet hem hier op het forum zo dadelijk ook te koop.
http://www.2dehands.be/auto-onderdelen- ... c_id=&afd=
gino
Berichten: 298
Lid geworden op: zo 07 okt 2007, 16:05
Locatie: mechelen

Re: gino 205 rallye en 106 gti

Bericht door gino »

vorig weekend was het weer autocross. ditmaal in nederland in terwolde.
een heel snel (minder technisch) parcoer. gemiddelde snelheid was 80km/h :twisted: . op zaterdag hadden we nat weer en was het dus gemakkelijk om de auto zijn gat te laten zetten, maar dan weer moeilijker om niet te ver te gaan. zondag was het heel warm en droog, waardoor de snelheid een pak hoger lag, en het zicht een pak lager lag door het stof.

zaterdag tijdens de tijdrit een 9e tijd gereden van de 54 piloten in mijn categorie
(al bij al niet slecht vond ik)

dan zaterdag in de kwart finale bij de start een cardan gebroken. na de 1e bocht merkte ik dat er iets mis was. nog een toer doorgereden met 1 cardan :?.

's avonds de cardan vervangen en de versnellingsbak gecontroleerd. alles terug gemonteerd en hij stond klaar voor zondag.

zondag in de kwart finale 4e plaats.
in de halve finale 4e plaats
en in de finale na een trage start tot een 8e plaats kunnen geraken. beter dan dit zat er spijtig genoeg niet in. in de finale was het vermogensverschil duidelijk merkbaar :shock: . mijn auto is beter op koppel dan op vermogen, en dat merk je goed in het recht stuk waar de VTEC's zonder moeite voorbij komen :evil: .

al bij al een goed weekend, en toch weer enkele punten kunnen pakken voor het kampioenschap.

volgende wedstrijd is binnen 2 weken in duitsland.

kwart finale
http://www.youtube.com/watch?v=-AyzIIdF ... re=related

halve finale
http://www.youtube.com/watch?v=l2KH6uTt ... re=related

finale
http://www.youtube.com/watch?v=QcYFIAx8 ... re=related
Plaats reactie

Terug naar “Peugeot in de Sport - Peugeot dans le Sport”