advertentie Van Wijk reclame

205-306-405 van Pugcolector

Trackcars, rallywagens, maar ook de rallyes op de weg

Moderator: P-unit

dt205
Berichten: 530
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:19
Locatie: outgaarden
Contacteer:

Bericht door dt205 »

die 205cti vindk toch echt zalig. knappe kleur en velgen.
En ook zwarte koplampen en pinkers? na-aper! :lol:
www.thonestuning.eu

[img]http://img385.imageshack.us/img385/5652/myridessx3.png[/img]
pugcollector
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 21:08
Locatie: Net over de grens in Holland

Bericht door pugcollector »

PUG(z)OT schreef:jong k geef u hier een staande ovatie achter menne pc :shock: gij hebt zowa al DE droom peugeots van de jaren 90...

waarom nog geen 309 gti16 ? :lol:
:D Dank u, ik heb er wel effe over gedaan om ze te verzamelen want de 205 cabrio heb ik al 10 jaar, de circuitracer en de T16 al zo'n 5 jaar en de 306 nu bijna 2 jaar. Maar het is zoals je zegt: DE droom Peugeots van de jaren 90 (en ik heb zelf voornamelijk een zwak voor de 205).

Maar ik zie wel dat veel mensen de 306 juist erg mooi vinden. Het is een fase 2 uit '97 die na een schade in de flank bij de eerste eigenaar wel een keer opnieuw gespoten is. Verder is het logo uit de motorkap gehaald en is er een plaat voor in de plaats gelast. Ook de gril is aangepast. Daarnaast zijn er gekleurde cibie koplampen in gegaan en heb ik de achterruitwisser eraf gehaald. De auto heb ik verlaagd met KW variante 2 en een half jaar geleden heb ik de velgen gekocht en opnieuw laten spuiten. En voor nu is hij wel af.

@dt205 : na-aper? kan ik daaruit herleiden dat jij dat ook gedaan hebt met jouw lampen? Gaaf, he :D En persoonlijk vind ik dit de mooiste kleur waarin ze de auto geleverd hebben (Blue Atlantide; wat dus gewoon donkergroen is :D ).
De 205 cabrio is toch echt wel de auto die ik nooit weg ga doen maar helaas staat hij nu alweer te lang te wachten tot ik er aan ga werken. Ik heb problemen met de versnellingsbak of differentieel en hij staat nu te wachten totdat ik er eens aan ga werken.
Maar eerst mijn andere 205je af maken want kort nadat ik die gekocht had gingen de drijfstanglagers eraan en 1 ervan heeft krassen gemaakt in de krukas.... dus andere krukas erin (= te kostbaar) of andere motor erin. Ik heb gekozen voor dat laatste en ben nu bezig met een 2.0 8v turbo uit een Peugeot 806. Blok staat nu bij het revisiebedrijf om gehoond en nagemeten te worden.... en daarna weer opbouwen.

Pascal

PS ik zie dat iemand mijn url verwijzingen heeft omgezet in images op het forum. Dat lukte mij gisteren niet... wat deed ik fout?
Lrd
Berichten: 491
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 03:16
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

Bericht door Lrd »

dat ben ik geweest. :) welkom opt forum btw

bij mijnalbum.nl moet je het = vervangen door - en dan gewoon .jpg erachter zetten ;)

heb ik ook effe op moeten zoeken :)
_Tom_
Berichten: 1180
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 12:17

Bericht door _Tom_ »

stuk voor stuk mooie wagens :shock:

grt Tom
206sw
Berichten: 179
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 20:11
Locatie: scherpenheuvel

Bericht door 206sw »

welkom in belgium :wink:

ja, al die leuke karren, vind de 205'kes wel cool. 8)
Borntobewild
Berichten: 38
Lid geworden op: za 20 mei 2006, 17:12
Locatie: Utrecht, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Borntobewild »

pugcollector schreef: :oops: ja, ik weet het... ik ben zoveel bezig met knutselen dat ik eigenlijk geen tijd heb om eens een goede update te doen. Bovendien ga ik nogal wat forums af over peugeot (nu deze er ook weer bij) dat ik meestal al meer dan een uur bezig ben met doorlezen wat er nieuw is bijgekomen op die forums alleen; laat staan om zelf hele verhalen in te typen.
Maar ik ben wel van plan om een "ombouw"verhaal te maken van alles wat ik met de T16 doe/gedaan hebt. En ik heb nu ook de moeite genomen om eens wat fotos online te zetten dus ik zal die binnenkort eens aanvullen met wat foto's van mijn werkzaamheden aan de T16 en een update op de Peugeot 405 site.

Pascal
Doe rustig aan, maar wij 405 rijders zijn altijd erg nieuwsgierig :P
Vooral naar de T16's en MI16's :P
Webmaster & bestuurslid @ [url]http://www.peugeot405lub.nl[/url]
highlander395
Berichten: 553
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 18:35
Locatie: Oiljst

Bericht door highlander395 »

Damn, man, supercollectie das wel e feit :shock: Welkom btw :)
Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!
KrisKe
Pug Driver
Berichten: 3149
Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
Locatie: The big city of Merksplas

Bericht door KrisKe »

miljaar :shock:

daar staat mijnen droom auto op uwen oprit 405T16 :shock:

kwijl... en dan die 205kes :shock:

btw welkom he ik hoop wel is in u t16tje te mogen zitten in de komende 5jaren :lol:
Peugeot drive=>the way of live

Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
pugcollector
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 21:08
Locatie: Net over de grens in Holland

Bericht door pugcollector »

KvH schreef: ik hoop wel is in u t16tje te mogen zitten in de komende 5jaren :lol:
:D dat is geen probleem; momenteel staat hij er wat triestig bij zonder motor maar het zal me toch geen 5 jaren meer gaan duren om hem terug op de straat te krijgen.

Afbeelding

Revisie was wel echt nodig want hij lekte op verschillende plaatsen olie (motorolie en bakolie). Bovendien was 1 van de actuatoren van de turbo kapot gegaan en heb ik een electrische storing (en daar ben ik dus niet goed in).

Maar komt de komende maanden allemaal wel goed :wink:

Pascal
KrisKe
Pug Driver
Berichten: 3149
Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
Locatie: The big city of Merksplas

Bericht door KrisKe »

Amai da ziet er uit op die foto :)


mer het komt goed en dan wil ik is een toerke meerijde me u aan het stuur :wink:

(amai:p eerst er in zitte vrage en nu is meerijde als passagier :lol: )
Peugeot drive=>the way of live

Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

vandaag irl ontmoet toen ik even binnenwipte op het circuit 8)

k moet zeggen, dat circuitwagentje is een beest :!:
pugcollector
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 21:08
Locatie: Net over de grens in Holland

Bericht door pugcollector »

Ja, was leuk je ontmoet te hebben.... alleen de volgende keer wat vroeger komen dan kan je mee op het circuit i.p.v. een rondje op de parkeerplaats :wink:

Pascal
Den Hans
Berichten: 2884
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 22:17
Locatie: Vlakbij Bobbejaanland :-)
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

Heb vandaag de spanrollen van de Multi moeten vervangen... :? Anders had ik ook wel eens komen kijken.
The one and only 205 guy...
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

een tijdje geleden nog is gezien op zolder hier 8)

effe een shootje gedaan :D

Afbeelding

Afbeelding

grtz
Koochy
Berichten: 51
Lid geworden op: do 24 aug 2006, 22:42
Locatie: Tongeren
Contacteer:

Bericht door Koochy »

Ook van mij van harte welkom geheten, je hebt idd een mooie collectie maar zoals eerder al vermeld mis ik ook de 309 er tussen :)

Nu ivm die ombouw verhalen hou ons zeker maar op de hoogte want hier zit er nog zo eentje die er over nadenkt om iets dergelijk te doen :twisted: :drool:
Mvg van Koochy.
Veni, Vidi, Velcro...
Ik kwam, Ik zag en ik bleef plakken...
Plaats reactie

Terug naar “Peugeot in de Sport - Peugeot dans le Sport”