advertentie All about details reclame

classic car treffen circuit zolder

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

Plaats reactie
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

classic car treffen circuit zolder

Bericht door PUG(z)OT »

meeting die ik na jaarlijkse gewoonte bezoek samen met menne maat wim :lol: twas ne mooie zondag namiddag, we reden met t 205ke richting zolder, aan de ingang van de paddock (ik was al 2 parkings gepasseert waar men mij teken deed dat ik in de paddock mocht staan) stond er ne kerel die zei dat mijn 205ke niet oud en klassiek genoeg was om binnen te staan tussen de andere wagens. Zij die mij kennen weten dat ik gene moeilijke ben, dus zette ik mij, lichtjes teleurgesteld, op de bezoekers parking. Vertellen dat de 205 al meer dan 25 jaar oud was, had em geen oren naar, gene bang menneke, ik hou em wel int oog... zei em

dus we wandelen gewoon binnen... er stonden prachtige oldtimers, maar ook dus vlak aan de inkom een lotus exige, een golf 2, een bmw E30...verschillende nieuwe mustangs, lancia delta...

we waren halfweg de meeting, toen dus mijne maat zijn vriendin belde dat ze ook wel eens wou komen zien (vrouwen...). Dus in al mijn goedheid gingen we t mens uithalen met mijn 205ke (ahja t was toch mooi weer, niks leuker dan wat rondcruizen) Aangekomen aan mijn bolide zeg ik langs mijn neus weg tegen mijne persoonlijke parkeerwachter dat er toch vanalles staat wat een pak jonger is als mijn 205ke, Da kan nie zei den andere :lol: :roll: . hmja

Na t pakket opgehaald te hebben (last is zo een zwaar woord) kwamen we terug aan op t circuit, ter hoogte van de eerste parkeerwachter. Ik krijg t teken om door te rijden verder richting paddock, ook de 2e parkeerwachter 50m verder doet teken van door rijden en roept in zijn walkie "2 oldtimers" (er reed een willy's jeep achter mij).

dus kom ik terug ter hoogte van mijne vriend, die al van 10m ver roept hier u parking is nog vrij, ik zeg merci he, doe alsof ik iets anders begreep en reed door, enzo was ik dan toch eindelijk binnen op de classic car meeting :twisted: intrance selectie, fuck it...

mabon hier mijn fotos

http://s1021.photobucket.com/albums/af3 ... %20zolder/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

jammer genoeg op een heel weekend maar 5 peugeots gezien, zaterdag een witte 404 zien rijden, dan zondag zelf was er die blauwe 104, mijn 205ke, vlak voor ik naar huis ging kwam marco aan met zijn 205 guttman, en onderweg naar huis nog een J9 gezien...
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9537
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

de reuze dinky toy is wel grappig :lol:
Pug306XS
Berichten: 1344
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 10:59
Locatie: Mechelen

Bericht door Pug306XS »

ik zie geen foto's

edit, nu wel :)
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”