advertentie All about details reclame

Peugeot treffen Schweinfurt 2009

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

xtof
Berichten: 518
Lid geworden op: wo 28 jun 2006, 17:30
Locatie: Rekem

Peugeot treffen Schweinfurt 2009

Bericht door xtof »

Gisteren al terug gekomen van Schweinfurt.

Veel gelachen, en een andere kant gezien van mensen :D

Foto's zullen er wel volgen.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9537
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

Hell yeah 8)

dik geamuseerd!!

Duitsers zijn eigenlijk wel een beetje gek, maar de belgen hebben toch hun toch overtroffen (allé sommige toch :lol: ).
Qua auto's stak de belgische delegatie er toch wel met kop en schouders bovenuit, maar qua motorisch heb ik nog nooit zoveel V6'en en gti's bij elkaar gezien. Vooral de 406'en met V6 motor en speciale uitlaat waren qua sound dik de moeite. Alleen jammer dat sommige duitsers hun rechtervoet niet goed konden beheersen wat resulteerde in één kapot gereden 205 (tegen een paal) en een 406 die een hele dure velg en bumper op een borduurtje kapot heeft gereden. Gelukkig heeft de organisatie die parking (waar wij stonden) afsloten zoniet had er wellicht 's nachts een auto door ons tentenkamp gereden :? .
De wet t-shirt contest zaterdagavond was onvergetelijk dankzij Sabrina. Zaken zoals: free willy, de gestrande potvis in Oostende of the Whale has landed kwamen spontaan in mijn gedachten op. Ik vermoed dan ook dat Sabrina in een vorig leven een vent is geweest daar ze meer buik dan tetten had :P . Laten we het er op houden dat de 'dame' die gewonnen heeft de verdiende winnares was. Kinny heeft trouwens aan het woord slipjesruiken een heel nieuwe betekenis gegeven :lol:
De rest van de avond heeft pugzat de show gestolen met een geslaagde mix van 'saterday night fever', 'ACDC' en 'Moulin Rouge' :mrgreen: . Later op de avond (of eigenlijk nacht) heeft freaky freek een zeer geslaagde imitatie van Tarzan gegeven.
Zoals Xtof al zei: ik heb een heel deel mensen van een andere kant gezien :cheers:

Over de rit zelf: de heenrit was heeeeeeeeel lang en langzaam: veel file gehad. En colonne rijden is echt wel niets voor mij. Voor Frankfurt de rest van de groep vaarwel gezegd en op zijn 'Duits' de weg verder gezet. Gisteren op de terugweg het mooi gehouden bij 150 km/h. Gemiddeld verbruik: 6.9, niet veel dus 8)

Voor mij een geslaagd weekend dus en zeker als voorbeeld te nemen voor ons als we ooit iets dergelijks in Hoeselt op poten willen krijgen :thumbup:
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9537
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

nog vergeten te melden dat KvH bij de tombola 4 velgen heeft gewonnen dankzij de hulp van de organisatie: voor 5€ bonnetjes gekocht, 4 uit de pot mogen pakken en eentje gekregen uit de broekzak van de verkoper (die waar de velgen op stonden) :mrgreen:
Ge zijt ne charmeur Kris :lol:
pug207
Berichten: 165
Lid geworden op: ma 28 apr 2008, 19:09
Locatie: kortrijk

Bericht door pug207 »

was zalig weekend

mensen leren kennen in de positieive zijn !


voor herhaling vatbaar !!



grtz
Joske
Pug Driver
Berichten: 5319
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Ikke juist thuis, auto uitgeladen en al gedoesjt. (T was nodig) :lol:

Flappy heeft de zaterdag al mooi samengevat zie ik.

Zondag was er de farhzeugbeleistung (of hoe schrijft ge da). Die Duitsers doen zoiets altijd heel grondig, met ene carrosier en ene TUV-keuringsmeester oa.

Eervolle vermeldingen voor:
- 206: Kinny
- 207: Whitepeugeoke
- 306: El Mariachi & Freeky
- Varia tot bj 2000: West Coast Pug-man Kenens

Best of Gummi: Freeky :lol: :lol:

Terugrit naar huis eerste 100km ofzo weer heel rustig, en nadien opgesplitst in kleinere groepjes met stukken op zijn Duits. 8)
fristi
Berichten: 401
Lid geworden op: za 26 aug 2006, 03:41
Locatie: looi

Bericht door fristi »

geen foto's 8)
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

ook net onder de douche uit se, t weekend was weer geslaagd, weer was dik in orde, had k niet verwacht, heb het hele weekend geen drup regen gezien, en in de plaats wel veel zon. Dat is nu wel te zien aan men kopke... bijna de hele rit met het dakske open gereden, daar doen we t voor he :D

vond ons tentekamp t sjiekste van al de jaren 8) zo in ons dal

vond t afsluiten van de parking wel jammer aan een kant, t was veel te rustig als dat hek er stond :twisted:

de eerste avond was ne zware, freaky ne keer of 6 op zijn muil zien gaan :lol: ikzelf (die eigelijk geen bier lust) heb me dan ook maar eens aan ne halve liter gewaagd... sjans da tege da em half was ik er nemeer veel van proefde :roll:

ma t was een dik feestje :lol: en dan....kwam de zondag :? toen voelde k spieren die ik nie wist dak ze had. mabon zullen t wel overleven e

dikke proficiat aan onze bekerwinnaars :!:

en dikke merci aan kim om die palen de hele rit op zijn dak te wille binden :!:

DE auto van de meeting vond k toch wel die 305 weer, nu dit jaar met een MI motor op dubbele webers :drool:

ps kristof uw luchtpomp heb ik nog meegenomen, die waard ge blijkbaar vergeten (denk toch da t de uw is, geel met zwarte pomp)
peugeotfreak
Berichten: 1370
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
Locatie: Helchteren

Bericht door peugeotfreak »

alle ik ben toch ook thuis geraakt (al een uur of 2 geleden), met alle palen nog op het dak hoewel wij bepaalde momenten ook op zijn duits gereden hebben, het is weer super weekendje geweest, dez on was weer overheersend aanwezig tezien aan de blaren op mijn neus.

natuurlijk een dikke proficiat aan de beker winnaars, volgend jaar doe ik ook mee al was het maar om 5 inschrijvingen te krijgen bij de 307
KrisKe
Pug Driver
Berichten: 3149
Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
Locatie: The big city of Merksplas

Bericht door KrisKe »

@kim
dez on was weer overheersend aanwezig tezien aan de blaren op mijn neus
wat dan over dat wit deel onder u haar :lol:
Peugeot drive=>the way of live

Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9537
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

welke 205 heeft er dan gewonnen?
KrisKe
Pug Driver
Berichten: 3149
Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
Locatie: The big city of Merksplas

Bericht door KrisKe »

Dieje oranje Rode, op pls'en :wink:

en bij de dichte dien blauwe 'showtime'
Peugeot drive=>the way of live

Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
stevo
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 13 feb 2006, 11:49
Locatie: kermt/hasselt

Bericht door stevo »

goe geweest,goeie sfeer ...voor herhaling vatbaar en links en rechts weer eens wa volk beter leren kennen,die al gekend waren ma nie op de manier vant weekend
http://img410.imageshack.us/my.php?image=auto2db3.jpg
Freaky Freeky
Berichten: 832
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 22:22
Locatie: Aant kanaal van Opitter

Bericht door Freaky Freeky »

Wat een heerlijk weekend weer... man man...

Mijn hele lichaam doet wel van boven tot onder pijn met de als flappy genoemde tarzantoestanden en verder... :lol: maja die bulten en blauwe plekken neem ik er graag bij na zo een super geslaagde avond...

De dag erna was dan weer heel wat minder, nog eene zonnesteek ofzoiet erbovenop en hoppa :drool: :oops: maar door de goede zorgen van mijn sjoeke, Ellen en de rest waarvoor heel veel dank was het tegen de avond al weer helemaal in orde om toch maar naar de striptease te kunnen gaan zien :lol:

Ook aan al de mede winnaars nog eens eene dikke proficiat, mijne bokaal zoals ze in duitsland zeggen staat al weer lekker bij de rest van mijn collectie te blinken...

De rit naar huis ging ook wel lekker, na een beetje achterstand door omstandigheden hem toch nog eens open gegooid en laten gaan tot net over de 220 km/u (verder durfde ik toch niet meer te gaan :oops: )

Op naar volgend jaar :cheers:
KrisKe
Pug Driver
Berichten: 3149
Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
Locatie: The big city of Merksplas

Bericht door KrisKe »

mijn verslag

zaterdags:

op zen gemakske naar ginder gereden in het begin, maar vermits het een te grote groep was,
waren we uiteen gevallen, en moesten de laatste soms zeeer hoge snelheden rijden, om de groep bij te benen,

het leukske moment was toch den terug slag van meneer kenis zijne 309 in den tunnel ze :lol:

aangekomen,
en tot mijn verbazing, en zalig stuk parkeerplek gekrege, en ons tentekap was gewoon de max, al stond ik perfect opgsteld op nen duik te maken in de pugdriverstent 8)

veel mensen leren beter kennen van de club, en veel gelachen met mijn hakkelig duits beter gekent als brabbeltaal alle kriskes...
me mijne slijpschaaif en hoamer krijgde da wel plat
(tegen dien me dien coupe :lol:)

savonds;
werd de bende zotter en zotter...., en de free heeft bewezen dat hem ne aap is :lol: , alleen was zijne riem ne tegenstander :lol:
en de kinky, is ni normaal als hem in zijn lach blijft steken, en was zo vreee content me zijne pijl he...

en joske, hed volgens mij een boontje voor het achterste van de free, tot tweemaal heeft hem der achter gestaan :lol:

ni normaal geamuseerd dus..
Zondags:
smorgens goed ontbeten, dus thalve werk was al begonnen

en smiddags ne goei steak gegeten, hierbij wil ik de organisatie bedanke, dat er goeie maaltijden terbeschikken waren...

dan testrit in david zijne lemans als bijzitter gehad, en david hem is goe gekeurd ze me nen dikke duim zelfs :thumbup:

ook heb ik door volgens flappy zijn mening, mijn charmes, dus door de loting velgen gewonnen
16inch chronos velgen met michelin banden 8)

zonde was da ik me dien duitser gene toer meer mocht doen me den 305...
kinky en andy waren de lucky bastards voor mij...

snamiddag's op zoek gegaan, om een plasic kapfken te vinde voor de joris zijne 307 (bestelnummer)

en op mijn beste duits da gaan zoeke (degene die bij mij mee waren weten hoe :lol: )

hierbij het leukste
kunne zie die moeteurkap offen poeffen
:lol:

zondag avond, veel plezier nog gehad
en 'vroeg' gaan slapen

als eerste zelfs... :lol: ,omdat we maandag moesten onbijten en opruimen.. :wink:

maandag morgen, nogmaals onbijt,

en bij het opruimen, eendracht maakt macht :!:

bij het vertrek, nog een 405 in gang gelopen, en met 6 doorgereden met 2tussen stoppen tot thuis :wink:


tot slot:

organisatie kon in mijn ogen ECHT ni beter
dik proficiat voor de duitsers

maar...
Wes zijne CTi is in mijn ogen toch den TOPPER in den 205 categorie hoor 8)

dus wes, van mij hebde gij den beker verdiend

en den beste gummi, vond ik dien van den 504... :shock: , free zijne was iets minder in mijn ogen 8)

dat was sweinfurt 2009 in mijn ogen(wss nog veel wist je dat's vergeten, maar dit volstaat, kruip nu mijne nest in) :)
Peugeot drive=>the way of live

Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
Lrd
Berichten: 491
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 03:16
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

Bericht door Lrd »

proficiat aan alle bekerwinnaars. Uit de verhalen te lezen weer beestig weekend geweest

MAAR

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”