advertentie C&C reclame

French Car Show

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

engelsen zullen "gelachen" hebben op de autostrade: duh, those blody belgiums!!
ben306
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 14:25

Bericht door ben306 »

Sorry for my ignorance and writing in English but just wanted to say, after seeing some of your cars in the flesh, you can really see the quality of your motors.

Was very pleased to see you had traveled over to the show.
[img]http://i174.photobucket.com/albums/w88/fezco4/signatures/ben306.gif[/img]
Erilanda

Bericht door Erilanda »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

nou kijk, dat zijn mooie foto's 8)
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Pffffffffffffffffffffff, ik ben er ook geraakt.

'T was een beestig tripke. Unknown heeft da goed gefixed die route enzo uitgestippeld. De minpuntjes zijn genoteerd om het volgend jaar nog ietsje beter te laten verlopen.

De foto's die Mich gemaakt heeft zijn op het moment van schrijven via mijn usb kabeltje naar de pc aan het verhuizen.

Ondertussen ben ik bezig aan het kort (t wordt met de minuut langer) sfeerverslagske te maken.

Ik voelde mij ene echte toerist aan het hotel, t-shirtje korte broek, en daar stond het bruidspaar met familie in smoking. :roll:

Spijtig van de opgelopen schade bij sommigen.

Volgend jaar ben ik er terug bij. :wink:
Freaky Freeky
Berichten: 832
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 22:22
Locatie: Aant kanaal van Opitter

Bericht door Freaky Freeky »

Pfff wat een weekendje seg...

Gisteren om 9uur was den deze ook eindelijk thuis, veel goesting om nog maar iets aan de auto te doen was er niet dus primitief beetje uitgeladen en in de garage gereden, om half 10 samen met men vriendinneke opt bed even neergelegd en wanneer ik terug wakker word merk ik dat ik mijn kleren nog aan heb, dacht dan doe ik men pyjama ma aan maar mee kijk ik naar buiten en wast al volle bak licht, ik kijk op de klok en het was al 10 voor 8 s'morgens en moest om half 9 beginne werken :shock: gelukkig was ik nog op tijd ma het was een verdoeme zware dag :?

Het was een zeer zwaar en vermoeiend weekend maar zeker en vast de moeite waard, voortaan mischien de laatse avond toch niet meer zoveel drinken en proberen iets meer als 2 uurkes te slapen :wink:

Ook mijn dank aan Tom en Jo die alles in de hand hebben gehouden en de rest die er aan heeft meegewerkt ook natuurlijk h? :wink:

Een dikke merci aan de Erilanda die het ganse weekend toch maar weer prachtige foto's heeft gemaakt. Nogmaals merci voor de foto's die je op de trein uitdeelde, mijne pracht van een foto gaat thuis een super plaatsje krijgen...

Ook de kim, dries en bert nog maar eens bedankt voor het overladen en meenemen van mijn bagage :pray:

Mijn foto's staan ondertussen ook al op de pc :shock: ik denk dat er daar tussen zitten die best nooit op het forum komen :lol:

Zeker voor herhaling vatbaar dus volgend jaar wil ik zeker weer terug gaan en dan hopelijk dat de auto klaar is :wink:

Greetz Fr?...
Show some respect to earn some respect !!!...
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Foto's staan ondertussen op de pc. Damn Mich heeft dikke dikke dikke on the road pics gemaakt, ook van de rest. Vrees wel dat het niet meer voor vandaag gaat zijn om ze online te krijgen. Blijkbaar heeft ze ook 2 filmkes gemaakt, ma ben nog aan het zoeken naar een progje om mov om te zetten naar iets deftig.
cleaned 206
Berichten: 101
Lid geworden op: do 01 jun 2006, 22:44
Locatie: Brecht(B)

Bericht door cleaned 206 »

staan zeer mooie pugjes tussen mss da ik volgend jaar ook mee ga p.s nice foto's erick
don't hurt my pug or i will break your neck:)
't gouden zeemvel
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 17 feb 2006, 20:59
Locatie: Assenede City

Bericht door 't gouden zeemvel »

Eerst en vooral bedankt aan heel den hoop voor 't beestige weekend!
't was compleet over de hele lijn, eerst de zaterdag nog beetje kunnen relaxen in 't hotel da mij zeer goed meegevallen is voor zo nog op 't laatste moment te beslissen... 8) Om dan de zondag eens extra vroeg te vertrekke naar ded meet.
Meeting was beestig, geluk met 't weer, dikke locatie, enkel had 'k wel ietsje meer verwacht van de auto's daar..
Terugrit is ook vlotjes verlopen, enkele treinen vroeger kunnen nemen zodat we om 23h thuis waren..

see ya
just gewasse, vers geschore en éne keer gepiest... Zo is een poesje op haar best...
Lrd
Berichten: 491
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 03:16
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

Bericht door Lrd »

vision 206
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 19 jul 2006, 21:44
Locatie: bilzen

Bericht door vision 206 »

t weekend was goe mee gevallen, zeker voor herhaling vatbaar.
Op meeting zelf was de wind echt super he :roll: :lol: nee, ondanks de felle wind was t super! Volgend jaar zeker opnieuw.
Thnx nog aan Erilanda voor de sjieke foto! :wink:

Grtz
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

stonden precies wel genoeg clio's V6 daar...
Fritzz
Berichten: 908
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 23:20
Locatie: Maaskantje...

Bericht door Fritzz »

Stond zelfs ne R5 met ne blok vanvoor en ene vanachter :shock:
Ik wist nie wa ik zag
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

de eerste generatie R5 turbo hadden hun motor zowieso vanachter. Was het zo'n heel brede R5?
Fritzz
Berichten: 908
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 23:20
Locatie: Maaskantje...

Bericht door Fritzz »

Neje, ne 'gewone' smalle turbo. :wink:

Deze had normaal geen blok vanachter want daar was redelijk wat aan veranderd om 'm erin te krijgen
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”