advertentie C&C reclame

Ken 207 shootje p39

Oudere topics

Moderator: P-unit

pug306hdi
Berichten: 414
Lid geworden op: do 26 jan 2006, 20:16

Bericht door pug306hdi »

als ik u ??n raad mag geven :wink:

spaar voor een regelbare ophanging. Ik ben, in den tijd met mijn 306, ook begonnen met verlagingsveren maar na een tijdje wil je terug lager gaan en dan zit je daar met je veren :D

regelbare ophanging kost iets meer maar je haalt het er dubbel en dik uit zelle 8)
2007 - 207 CC THP
2008 - Yamaha R1

www.elektromeersman.be
Jarno
Berichten: 872
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 15:12
Locatie: Tienen

Bericht door Jarno »

pug306hdi schreef:als ik u ??n raad mag geven :wink:

spaar voor een regelbare ophanging. Ik ben, in den tijd met mijn 306, ook begonnen met verlagingsveren maar na een tijdje wil je terug lager gaan en dan zit je daar met je veren :D

regelbare ophanging kost iets meer maar je haalt het er dubbel en dik uit zelle 8)
dat zijn keuzes h?.
Ik gebruik mijn wagen dagelijks en heb in't verleden al met een harde ophanging rondgereden.
Ik wil absoluut geen lage auto meer (hoewel het knap is) omdat ikzelf teveel over kasseien en slechte baan moet.
+ voor op't werk te raken moet ik een drempel over waar ik met mn vorige wagen die laag hing gewoon niet opraakte, tenzij ik mijn bumpers kapotreed.

Maarja, je kan uiteindelijk wel zelf de hoogte kiezen met schroefkit, maar als je weet dat je nooit laag wilt hangen kan je (imo) beter veren kopen zoals mij.
[img]http://i82.photobucket.com/albums/j254/Jarno_ve/sign-1.jpg[/img]
Ken207
Berichten: 293
Lid geworden op: do 20 sep 2007, 22:51

verlaging

Bericht door Ken207 »

De verlaging is dus besteld. De pug komt dus 5 cm lager te liggen.
En hier nog paar fotoshops hoe de pug mssn komt, dit zijn mssn toekomstige plannen.

De stootlijstjes mij in koestkleur, niet op de handgrepen letten, geproberd om de handgrepe in chrome maar dat word dus niet gedaan

Afbeelding

De achterbumper ook volledig in kleur

Afbeelding

En het neusje oook in koetskleur, enkel nog twifelgeval of ik het achterste deel vn de gril ook lat spuiten, maar vrees dat ht dan teveel zal worden.

Afbeelding
whitepeugeotke
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 14 mar 2007, 20:31
Locatie: zonhoven

Bericht door whitepeugeotke »

hey,

zit er schoon uit de bumper meegespoten.
dus gewoon doen staat schoon met dat rood.
een vraagske.
welke verlaging het ge besteld?
en gaat ge de letters van de koffer doen?

groetjes
Ken207
Berichten: 293
Lid geworden op: do 20 sep 2007, 22:51

Bericht door Ken207 »

de verlaging is zelfde als die vn twoofive;) : www.verlagings-veren.nl
De letters "peugeot" en "207" zijn al tijdje vn de koffer verwijderd;) maarheb er geen foto's vn :p
Ik twijfel enkel nog om de zwarte grille ook mee te spuiten of niet, vrees dat het dan beetje te veel zou worden, niet?
twoofive
Pug Driver
Berichten: 984
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 22:19
Locatie: st lambrechts herk

Bericht door twoofive »

de hele grill meespuiten zou ik persoonlijk niet doen, die bumperbalk daarentegen zou ik wel doen, dan is het mooi, maar ook niet t?

prof met de aankoop van de verlaging, ik ben er heel tevreden van, en zeer goede service geven ze daar!
pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
Erwin
Berichten: 460
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 14:49
Locatie: Ham (Limburg)

Bericht door Erwin »

de hele gril zou ik ook ni meespuiten dan gaat het te veel dezelfde kleur worden denk ik 8)
Jarno
Berichten: 872
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 15:12
Locatie: Tienen

Bericht door Jarno »

Zoals op het 207forum;
gaat knap zijn Ken!

Ik ben er nog steeds niet uit welke verlaging ik ga nemen bij mijn 17-ers.
Ik ga dus even op je foto's wachten en dan beslissen wat ik ga doen.

Vergeet niet dat die voorste bumperbalk moeilijk te spuiten valt.
Ofwel een stuk erover zetten (+/- 90? excl. spuitwerk) ofwel het hele ding demonteren.
Bij het demonteren moet je wel opletten dat je het gesmolten plastic niet teveel gaat beschadigen, of je krijgt'm niet meer ineen :wink:
[img]http://i82.photobucket.com/albums/j254/Jarno_ve/sign-1.jpg[/img]
Ken207
Berichten: 293
Lid geworden op: do 20 sep 2007, 22:51

Bericht door Ken207 »

maar die spuitwerken zullen niet voor direct zijn, heb hier geen ezel die geld schijt, spijtig genoeg lol
En zou ook niet alles meespuiten, zou komen zoals op de foto's normaal
Marty
Berichten: 1239
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 17:22
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Marty »

ja, alles op zn tijd, ma het zal zeker schoon worden 8)

grtz
Ken207
Berichten: 293
Lid geworden op: do 20 sep 2007, 22:51

klote

Bericht door Ken207 »

Ja tijdje geleden dus, maar hier ben ik weer. Het heeft me niet meegezeten de laatste tijd. Kom vn de kust richting huis en in deinze rijd ik aan 70km/u en is een put in de rijbaan die ik te laat gezien ad en ja knal erin, ik hoor dat het zo beetje rammelt en dat mn stuur beeft, direct langs de kant, niks te zien. Dircet doorgereden naar de garage om hem op de brug te latenzetten. Wat bleek, de velg links vooraan was dus langs de binnenkant geplooid, dan maar direct naar de winkel waar ik mn velgen gekocht heb om een nieuwe te bestellen, dit gedaan, de volgende dag mocht k er al om en zat ze er terug onder me hapy natuurlijk:d (heeft me wel 190? gekost). 3 dagen later rijden we richting feestpaleis voor mijn verjaardag te vieren en een vriendin vn me rijd aangezien ik in het gips zit. Op de E17 ter hoogte vn Destelbergen ineens trug knal in een behoorlijk diepe put. Hoor direct trug het zelfde geluidje, dusweer langs de kant. Mn maat reed achter me an met zn vw polo ook met dotz velgen en profielbandjes en had de put ook niet meer kunnen ontwijken, maar hij had niks. Ik stap uit en bekijk de linkervoorvelg en ja hoor deze was geplooid (kon je zo met het blote oog duidelijk zien) en de band was ook kapot, dus snachts om 01u op de autosnlweg reservewiel staan steken en dan verder naar het feestpaleis. De volgende dag wil ik de velg binnendoen bij de winkel vn war zekomt omdat dit me niet normaal leek. Ik ga eerst de wagen eens gaan afspuiten en wat zie ik, links achter zie ik knobel op de band staan en ja hoor ook die fucking velg was geplooid mar niet zo erg. Dus zo naar de winkel en daar zeiden ze me dat ze ze gingen opsturen voor test maar er was dus niks mis met de velgen. Diezelfde dag nog klacht gaan neerleggen bj de politie en een geluk bij een ongeluk, die hadden die dag zelf ok nog klacht binnen gekregen e zij ze dus al gan zien en foto's getrokken vn de put. Nu worden gelukkig mn velgen wel vergoed. Nu komen er dus andere velgen onder de Dotz las vegas in zwart metalic gespoten.Dus 3 velgen op 4 dagen plooien is wel kut.
Hier fotootje vn de geplooide velgen.

de linkerachtervelg.
Afbeelding

de linkervoorvelg mar kan je niet zo zien op de foto
Afbeelding

En hier de nieuwe velg die er onder komt maar dan in zwart metalic ipv mat zwart
Afbeelding
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

reden dat ik altijd een veelspaker steek: velgrand is veel steviger
tunerke007
Berichten: 322
Lid geworden op: do 27 dec 2007, 15:50
Locatie: Borgloon

Bericht door tunerke007 »

nja das niet zo een goed nieuws he, maar de eerste keer was ze dan gewoon ovaal?of zag je het aan de binnenzijde toen ook zo duidelijk als nu op de foto ?
www.nikki-vanherck.be Studio/Rallyfotografie!
Ken207
Berichten: 293
Lid geworden op: do 20 sep 2007, 22:51

Bericht door Ken207 »

de eerste keer zag je langs de buitenkant vn de velg niks, enkel de binnenkant.
tunerke007
Berichten: 322
Lid geworden op: do 27 dec 2007, 15:50
Locatie: Borgloon

Bericht door tunerke007 »

ah, nja das wel een jammere zaak, maar goed dat er nog mensen klach ingedient hebben dan e
www.nikki-vanherck.be Studio/Rallyfotografie!
Plaats reactie

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”