advertentie Automotive Group reclame

Peugeot News

Alle nieuwigheden en actualiteit rond het merk zelf

Moderator: P-unit

Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Joske »

Als er hier met ambitie rondlopen, t is de moment:
Peugeot is op zoek naar een bestuurder die op den duur topman Philippe Varin kan opvolgen. Dat meldden bronnen rond het bedrijf op zondag.

Volgens de bronnen is er nog geen shortlist van de kandidaten gemaakt. Het zoekproces is nog pril.

De krant Le Figaro berichtte al eerder dat Peugeot bestuurlijke versterking zoekt en dat er inmiddels een zoektocht naar een geschikt persoon is begonnen. Een mogelijke kandidaat is volgens de krant een hoge bestuurder bij Renault, Carlos Tavares.

Varin staat sinds 2009 aan het hoofd van Peugeot. Zijn mandaat is eerder dit jaar met nog eens 4 jaar verlengd. Het is volgens bronnen onduidelijk of hij zijn termijn wil uitdienen.

In de 117-jarige geschiedenis van Peugeot is de opvolging van de bestuursvoorzitter altijd een interne zaak geweest. De onderneming is nog altijd voor ruim een kwart in handen van de familie Peugeot, die de bestuurswissel tot nu toe binnenskamers bekokstoofde. Het opzetten van een formele opvolgingsprocedure en het zoeken naar externe kandidaten zou een noviteit voor het bedrijf zijn.
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Joske »

Ze hebben al iemand gevonden.
De tijd schreef:
De Franse autoconstructeur PSA Peugeot Citroën heeft de 55-jarige Portugees Carlos Tavares benoemd tot toekomstig CEO.

Tavares treedt op 1 januari toe tot de directie en zal huidig CEO Philippe Varin in de loop van 2014 vervangen, zo bevestigde voorzitter Thierry Peugeot kort na beurstijd.

De veeltalige Tavares vertrok drie maanden geleden nog met slaande deuren bij Renault, waar hij sinds de jaren tachtig actief was. Dat hij openlijk had gesolliciteerd naar topfuncties bij General Motors en Ford, werd hem niet in dank afgenomen.

Er wacht hem een zware opdracht. Als derde CEO in zeven jaar tijd moet hij ervoor zorgen dat het bedrijf weer winstgevend wordt en meer verkoopt buiten Europa. De autobouwer sloot vorig jaar af met een monsterverlies.

De beleggers zien het alvast zitten. Het aandeel-Peugeot klom vandaag tot plus 5,4 procent en sloot 4,5 procent hoger dan vrijdag, nadat Tavares’ benoeming was uitgelekt in de Franse pers.

De 61-jarige Varin zal vervroegd zijn mandaat afbreken. Hij moet de onderhandelingen met de Chinese groep DongFeng afronden. PSA hoopt snel een kapitaalinjectie van 2,5 tot 4 miljard euro te krijgen. Daarbij zouden de Franse staat en DongFeng, een industriële partner, een groot belang krijgen in PSA. De Chinezen blijven de deal echter maar uitstellen.
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Darl'mat »

Pluspunt; in zijn vrije tijd rijdt hij race cars.

Het motto van Henry Ford in gedachten "race on sunday, sell on monday"
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Joske »

Ik wist niet onmiddelijk waar te zetten want gaat over meerdere Peugeot modellen. :mrgreen:

Als dat allemaal uitkomt zijn ze goed bezig in Frankrijk. :Y

http://www.autoweek.nl/video/3832/journ ... lt-cla-aan
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Joske »

Autoweek.nl schreef:PSA Peugeot-Citroën bevindt zich al een tijdje in zwaar weer, maar gelukkig zien de aandeelhouders en de directie mogelijkheden om met hulp van buitenaf te overleven. De familie Peugeot stemt vandaag over deze opties.

Dat meldt persbureau Reuters. De familie Peugeot, nog steeds de belangrijkste groep aandeelhouders van PSA, buigt zich vandaag over twee mogelijke opties om extra geld te krijgen. Het is dus mogelijk dat allebei de scenario's worden goedgekeurd.

De sleutelfiguur wordt Thierry Peugeot, voorzitter van de Raad van Toezicht en een fervent voorstander van zelfstandigheid van PSA.

In de eerste plaats is er een potentiële deal met het Chinese Dongfeng en de Franse overheid. Beide partijen nemen dan een aandeel in PSA, zodat het Franse autoconcern een flinke kapitaalinjectie krijgt en gezonder wordt.

Het PSA-bestuur was al eerder bijeengekomen om deze mogelijkheid te bespreken. Hierbij kan het Franse autoconcern tot wel vier miljard euro krijgen.

Een tweede manier om aan geld te komen, is een lening bij de Spaanse bank Banco Santander. Dit betreft een deal op het gebied van financiering, waarbij Banco Santander PSA gaat helpen bij het aanbieden van financieringsopties aan autokopers.
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Joske »

Het bestuur van de Franse autofabrikant PSA Peugeot heeft dinsdag groen licht gegeven voor een aandelenuitgifte waardoor de Franse staat en de Chinese branchegenoot Dongfeng als nieuwe aandeelhouders instappen.

Dat meldden zakenkrant Financial Times (FT) en persbureau Bloomberg op gezag van ingewijden.

De overeenkomst wordt naar verwachting woensdag officieel wereldkundig gemaakt, tegelijk met de jaarresultaten van Peugeot. De aandelenuitgifte moet 3 miljard euro opleveren voor het verlieslatende bedrijf. Daarvan nemen de Franse overheid en Dongfeng ieder 800 miljoen euro voor hun rekening.
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Darl'mat »

Peugeot board unanimously backs ex-Airbus chief Gallois as new chairman, report says




Gallois already sits on the Peugeot board as the government's representative.


March 18, 2014 18:34 CET

PARIS (Bloomberg) -- PSA Peugeot Citroen's supervisory board unanimously backed ex-Airbus Group CEO Louis Gallois to succeed Thierry Peugeot as chairman, a person familiar with the matter said.

Thierry and his cousin Robert will remain on the board to take the founding family's two seats, said the person, who asked not to be identified because the decision has not yet been announced.

Jean-Baptiste Thomas, a Peugeot spokesman, declined to comment on the board's discussions.

Gallois, who already sits on the board as the government's representative and is supported by President Francois Hollande, beat out former Nexans CEO Gerard Hauser, the person said.

The chairman's position is going for the first time since its creation in 1972 to someone outside the founding family as part of a broader governance reorganization that will result in the family's board seats being reduced to two from four.

The French state and Dongfeng Motor Corp., which have agreed to buy 14 percent stakes apiece in Europe's second-largest automaker, will also each have two seats.
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Joske »

De tijd schreef: PSA Peugeot Citroën gaat zijn modellengamma tegen 2020 nagenoeg halveren en de DS-lijn uitbouwen tot een apart premiummerk. Dat zijn enkele hoofdlijnen van het strategisch plan ‘Back in the race’, dat de Franse autoconstructeur weer rendabel moet maken.

Carlos Tavares, de nieuwe CEO van PSA Peugeot Citroën, heeft zijn huiswerk gemaakt en stelde maandagmorgen zijn business plan voor de komende jaren voor. Een van de meest opvallende beleidslijnen is dat het modellengamma een forse afslankingskuur ondergaat. Momenteel bouwt PSA zowat 45 verschillende wagens van drie merken (Peugeot, Citroën, DS); tegen 2016 moet dat teruggebracht zijn tot 38, en tegen 2020 tot 26.

De groep wil alleen nog auto’s bouwen waar er vraag naar is. ‘Wij gaan het creatief vermogen van onze ploegen toespitsen op een beperkter aantal wagens die de mensen willen kopen’, vertelde Tavares tijdens een analistenconferentie. Op die manier wil PSA jaarlijks 300 miljoen euro besparen.

Een tweede krachtlijn is dat de DS-lijn verder wordt ontwikkeld tot een echt premiummerk. De DS-lijn ontstond als een ondermerk van Citroën, waarbij het de bedoeling was met eigenzinnige modellen voort te bouwen op de kracht en de originaliteit van de DS. Stilaan is er een beperkt gamma ontstaan, dat blijkbaar aanslaat bij een bepaald publiek.

Hoofdbedoeling van de hele operatie is PSA weer rendabel te maken. De Franse constructeur leed de voorbije 2,5 jaar een gecumuleerd verlies van meer dan 7,5 miljard euro. Om vers geld in kas te krijgen moest PSA de intrede van het Chinese autobedrijf Dongfeng en de Franse staat in zijn kapitaal dulden. Samen brachten zij 3 miljard euro aan.

De groep kreeg ook een nieuwe topman, Carlos Tavares. Van bij zijn aankomst gaf hij te verstaan dat hij mogelijkheden zag om de kosten te drukken doorheen de hele onderneming en zo de rendabiliteit op te krikken. Met zijn strategische bijsturing mikt Tavares tegen 2018 op een operationele winstmarge van 2 procent; in de periode 2019-2023 moet dat verder stijgen tot 5 procent.

De nieuwe modellen die PSA gaat produceren, zullen zo ontworpen zijn dat ze wereldwijd kunnen verkocht worden. In China heeft PSA al een stevige voet aan de grond. Dat succes wil Tavares herhalen in Latijns-Amerika en Rusland. Binnen de drie jaar moet de activiteit in die twee regio’s zwarte cijfers schrijven.
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Joske »

Autoweek.nl schreef:PSA Peugeot Citroën is in het eerste kwartaal van dit jaar op een licht hogere omzet uitgekomen dan een jaar eerder, geholpen door herstel in Europa en groei in China. Dat maakte het bedrijf vrijdag bekend.

De omzet nam met bijna 2 procent toe tot 13,3 miljard euro. De Europese verkoop nam met 16 procent toe en in China steeg die met 18 procent. Peugeot leed de afgelopen jaren juist miljardenverliezen vanwege de zwakke Europese markt.

De autofabrikant bereikte in februari overeenstemming over een kapitaalinjectie van in totaal 3 miljard euro van het Chinese autobedrijf Dongfeng en de Franse staat.
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Darl'mat »

Peugeot behaalde een indrukwekkend resultaat op de 10de editie van de 'Prix Auto Environnement MAAF' dat op 3 juni plaatsvond in Parijs. De New Peugeot 308 1.2 PureTech 130 pk Stop&Start won de 'Grote Prijs MAAF' alle categorieën samen én de Prijs van beste thermische compacte wagen. De New Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 pk won de Speciale prijs van de Jury. En de New Peugeot 108 1.0 VTi 68 pk Stop&Start werd beloond met de Prijs van beste thermische stadswagen!
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Darl'mat »

Dialoogmarketingbureau gaat CRM en databased marketing verzorgen in de Benelux.


Met een nieuwe klantcontactstrategie en bijbehorende multi-channel benadering willen de autogroepen de loyaliteit van klanten verbeteren. Doel is, zoals dat heet, 'servicegericht en persoonlijk te communiceren'. Yourzine zal daartoe voor Peugeot en Citroën een klantcontactstrategie ontwikkelen op basis van data analyses die toekomstig gedrag van klanten voorspellen.

Yourzine gaat de werkzaamheden uitvoeren vanuit het hoofdkantoor van Peugeot en Citroën Benelux in Amsterdam.

Alain Descat, Digital Factory Director bij Peugeot en Citroën Benelux: 'We willen geen marketing bedrijven op gevoel, maar op data en bewezen gedrag. Al bij het begin van onze samenwerking zijn de prestaties boven verwachting, ik kijk dan ook uit naar wat we nog meer samen kunnen bereiken.'

- See more at: http://www.adformatie.nl/nieuws/peugeot ... pVYdB.dpuf
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Darl'mat »

De face lift van de boxer is vrij geruisloos verlopen, nu komt deze van de 2008 er.
De Traveler vervangt deze zomer de Expert, en voor 2016 verwachten we ook nog de opvolger van de 3008.

2017 gaat ook druk worden met de opvolger van de 508, de face lift van de 308 en 2017-18 ook nog de 6008.
Sidd
Pug Driver
Berichten: 785
Lid geworden op: vr 04 aug 2006, 16:47
Locatie: Koersel

Re: Peugeot News

Bericht door Sidd »

Groot nieuws op komst ....
PSA Peugeot Citroën (Paris:UG):

"Push to Pass" plan for the 2016-2021 period aims to meet customers' mobility needs by anticipating changes in car usage patterns. Driven by evolving customer expectations, the plan will transform the company in order to unleash its full potential, capitalising also on the efficiency, operational excellence and agility demonstrated during the "Back in the Race" plan.

Based on frugal R&D expenditure and rigorous control over production costs as well as fixed costs, the plan raises the bar for the PSA Group's sustainable performance by setting the following objectives:

Reach an average 4% automotive recurring operating margin in 2016-2018, and target 6% by 2021.
Deliver 10% Group revenue growth by 2018 vs 2015, and target additional 15% by 2021.
To achieve these targets, the company is adapting its business model and will create more value by optimising its existing customer base, while also expanding it through digitalisation and multi-brand offers in after-sales, leasing, used cars, mobility services and fleet management. Selected venture capital investments will also enhance the company’s portfolio of mobility solutions.

Growth of the strong and well-differentiated Peugeot, Citroën and DS brands will be supported by:

High-quality products and services, basis for the brands' pricing power.
A product blitz, built on 26 passenger cars and 8 light commercial vehicles, including a 1 ton pick-up, leading to the launch of “one new car, per region, per brand and per year”.
A rich and sharp core technology strategy, notably shaped by the launch of 7 plug-in hybrids and 4 electric vehicles, and the deployment of the connected and autonomous vehicle programme.
The plan will help to ensure profitable growth in all the regions where the Group operates.

"Push to Pass" represents a first step towards the achievement of the Group's vision to be: “a great global carmaker with cutting edge efficiency and the preferred mobility provider worldwide for lifetime customer relationship"

PSA also announces a dividend policy from 2016 financial year based on a 25% payout ratio.

Commenting on the presentation of the “Push to Pass” plan, Carlos Tavares, Chairman of the Managing Board said: "Based on our financial reconstruction, we will launch a global product and technology offensive. Now more agile, we are ready to shift paradigms by anticipating changes in car usage patterns. Our digital transformation will make the PSA Group a company connected to its customers. With “Push to Pass”, we will ensure PSA profitable organic growth."

The presentation "Push to Pass" will be available on April 5 from 12 PM CET on:
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Darl'mat »

Vijfjarenplan: toekomst Peugeot Citroën onthuld
Nu PSA Peugeot Citroën weer hersteld is, zet topman Carlos Tavares de turbo er op: in de komende vijf jaar zullen er 28 nieuwe modellen in Europa worden gelanceerd.



De van Renault afkomstige Carlos Tavares is er in recordtijd in geslaagd om PSA weer op de rails te krijgen. De topman heeft hiervoor slechts twee jaar nodig gehad. Omdat PSA na de financiële crisis langs de rand van de afgrond scheerde, moest de ontwikkeling van nieuwe modellen op een laag pitje worden gezet. Ook wilde Tavaras de productstrategie voor Europa en China (de tweede thuismarkt voor PSA) beter op elkaar afstemmen. Maar nu zijn huiswerk af is, kan er voor de lancering van nieuwe modellen naar een hogere versnelling worden geschakeld: in de periode t/m 2021 zullen er in Europa 28 nieuwe auto's voor de drie merken op de markt komen. Het accent ligt op suv's, op uitbreiding van het gamma van het chique DS (inclusief een grote sedan die nodig is voor de Chinese markt) en een mogelijke terugkeer van dit label naar de Verenigde Staten - of beter gezegd: naar sommige steden in de VS. Het merk DS kan rekenen op een verdubbeling van het aanbod naar zes modellen.

Tegelijkertijd zal het gamma van Citroën enkele amputaties ondergaan.
De eerste nieuwe auto die PSA dit jaar op de markt zal brengen, is de Citroen E-Mehari. In juni zal er gereden kunnen worden met de Space Tourer van hetzelfde merk plus de identieke Traveller van zuster Peugeot.
Op 1 oktober, als de autosalon van Parijs van start gaat, haalt PSA het doek van zowel de derde generatie Citroën C3 als de tweede editie van de Peugeot 3008. Tot hun showroomdebuut worden de dealers zoet gehouden met de vernieuwde DS 3 en Peugeot 2008.

Opel
Na de nieuwe C3 en 3008 zullen in 2017 niet minder belangrijke modellen worden gepresenteerd: de opvolger van de Citroën C3 Picasso (gaat mogelijk Space Cross heten en wordt momenteel samen met Opel ontwikkeld, die het model ook gaat bouwen) en de Peugeot 6008 (de crossover opvolger van de 5008; voor Opel zal een aangepaste versie worden gebouwd ter vervanging van de Zafira Tourer). De laatste zal op de autosalon van Genève zijn debuut beleven. De Citroën C3 Cross Space zal daar in conceptversie worden getoond. Faceliftnieuws is er ook in 2017: volgend jaar gaan namelijk zowel de Citroën modellen C4 Cactus en C4 Picasso als de Peugeot 308 onder het mes.

DS 6
DS moet tot 2018 qua modellennieuws afwachten maar zal in dat jaar versterking krijgen van de DS 6: een grote suv die moet gaan concurreren met de Audi Q5, Ford Edge Vignale en Volvo XC60. Bij Peugeot zal alle aandacht uitgaan naar de nieuwe 508 (dit model houdt net zoals de 308 zijn naam en wordt wederom leverbaar als sedan plus SW). Citroën krijgt in de vorm van de Aircross een wapen in handen waarmee de Renault Kadjar beconcurreerd kan worden. Beide volumemerken van PSA mogen vanaf 2018 ook een nieuwe editie van hun ludospace gaan verkopen, de Berlingo annex Partner.
In 2019 begint het modellenoffensief van DS pas goed vorm te krijgen: dan zal de 3 worden afgelost door een compacte crossover waarvoor dezelfde typeaanduiding gehanteerd gaat worden. Ook de DS 4 zal compleet worden herzien: dit model transformeert van hatchback tot vierdeurs coupé; een Frans alternatief voor de Mercedes CLA dus. Peugeot wordt in 2019 niet vergeten: dit merk zal dat jaar de compleet nieuwe 208 presenteren. Die zal (net als de nieuwe DS 3) worden gebaseerd op het zogeheten CMP-platform, wat uitzicht biedt op een veel prettiger rijkarakter. Het wachten op een nieuwe stekkerhybride van PSA zal in 2019 eindelijk beloond worden: dan wordt de DS 6 leverbaar in PHEV-uitvoering.
Het jaar daarop zullen ook de nieuwe DS 3 en de Peugeot 208 leverbaar worden met (gedeeltelijk) elektrische aandrijving. Citroën doet niet mee aan de stekkerhybride mode (de techniek wordt te duur geacht voor een value for money-merk), maar kan wel rekenen op één gezamenlijke opvolger voor de C4 en C4 Cactus. Anders gezegd: de traditionele hatchback verdwijnt uit het gamma van Citroën. En de C5? Die zal tegen die tijd al een stille dood zijn gestorven. De C4 Picasso mag wel door naar de volgende ronde en zal in 2020 dan ook een opvolger krijgen. Citroën-fans die wel een grote auto zoeken maar geen hoog model, zullen worden doorverwezen naar de DS-afdeling: daar staat vanaf de decenniumwisseling namelijk de nieuwe 5 te pronken.

Toyota
In 2021 zal een aantal belangrijke modellen worden afgelost: de Peugeot 308 en het duo Citroën C1 annex Peugeot 108. De verkopen van A-segmentauto's staan momenteel in Europa onder druk, maar toch zal de samenwerking met Toyota worden verlengd. De bovenkant van het PSA-gamma wordt niet vergeten, daar moet natuurlijk het merk DS de honneurs waarnemen. Nieuwe troeven voor dit premiumlabel zijn de'8 (een grote, zevenpersoons suv) en de 9 (een sedan die primair is bestemd voor China). Met dit laatste model krijgt de Citroën C6 eindelijk een opvolger. Peugeot krijgt overigens een eigen versie van de grote suv. Dat wordt een nuchter, beter betaalbaar type en gaat 7008 heten. (bron: autointernationaal.nl)
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Peugeot News

Bericht door Darl'mat »

Bron Autogids

Bij Peugeot is vernieuwing ophanden. Want naast een strategisch plan kan het merk voortaan rekenen op Jean-Philippe Imparato, voormalig nummer twee van Renault.
Het uur van de vernieuwing heeft geslagen bij Peugeot. Dat konden we uiteraard al afleiden uit de voorstelling van het jongste strategische plan van de PSA-groep, maar nu werd ook Jean-Philippe Imparato (voormalig nummer twee van Renault) benoemd tot algemeen directeur van het merk. Al zal de vervanger van Maxime Picat pas tijdens het salon van Parijs van zich laten horen, kunnen we nu al de uitdagingen opsommen die hij zal moeten aangaan.
Premiumgamma
Concreet gezien kunnen we vijf uitdagingen aanhalen. Twee daarvan zijn onmiskenbaar gelinkt aan de evolutie van de producten, terwijl de drie andere meer te maken hebben met de ontwikkeling van een betere naamsbekendheid van het merk. Wat de evolutie van de producten betreft, wordt er gezegd dat Imparato alles in het werk zal stellen opdat Peugeot terug zal kunnen schitteren. Als het merk het meest luxueuze moeten worden onder de massaconstructeurs, dan zouden we dus op een goede dag in het aanbod van Peugeot een verleidelijke coupé of cabriolet moeten ontdekken, maar ook modellen die uitgerust zijn met meer geavanceerde technologieën.
Markten veroveren
Ook het opnieuw veroveren van bepaalde markten is een prioriteit voor de constructeur. Daarbij denken we uiteraard aan Iran, waar Peugeot zopas een joint venture aangegaan is met Iran Khodro om vanaf midden 2017 ter plaatse moderne voertuigen te bouwen. Op ander groeimarkten zou Peugeot het aantal lowcostmodellen kunnen verhogen. Het merk wil overigens ook mobiliteitsdiensten gaan aanbieden, kwestie van mee te gaan met zijn tijd. Aangezien competitie bij de constructeur wel in het bloed zit, mogen we hopen dat het merk opnieuw aanwezig zal zijn op endurancekampioenschappen en voor nieuwe krachttoeren zal zorgen in de rallywereld.
- See more at: http://www.autogids.be/autonieuws/indus ... cRUAW.dpuf
Plaats reactie

Terug naar “Peugeot nieuws - Actualités Peugeot”